- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
-
Įelektrinta „Corsa-e“ jau Kaune
Kauno „Autovici“ salone vykusiame renginyje „OPEL goes electric“ buvo pristatyti naujausi „Opel“ elektriniai automobiliai.
Tomi Makinenas, oficialios „Opel“ importuotojos Baltijos šalyse ir Suomijoje „LänsiAuto“ grupės prekybos tinklo direktorius, renginio metu pristatė visiškai elektrinį „Opel“ automobilį – „Corsa-e“ ir pirmąjį hibridinį „Opel“ automobilį „Grandland X PHEV“.
T.Makinenas įvardijo „Corsa-e“ pranašumus – tai visiškai skaitmeninis prietaisų valdymo skydelis, greitas įkrovimas, jokio garso, vibracijos, kvapo ir išmetamo CO2. „Plug-in“ hibridinis „Grandland X“ yra dviejų versijų: priekiniais ratais varomas hibridas su 224 AG varikliu ir visais keturiais ratais varomas hibridas su 300 AG varikliu.
Elektrinis „Corsa-e“ aprūpintas 100 kW, arba 136 AG varikliu, baterijos talpa – 50 kWh (45 kWh panaudoja-ma). Pagal WLTP testą „Opel Corsa-e“ nuvažiuoja 330 km. Baterija yra aušinama skysčiu, o įkrovimo galia ultra- greito įkrovimo stotelėse gali pasiekti iki 100 kW.
Justinos Lasauskaitės nuotr.
Nesvarbu, benzininis, dyzelinis ar elektrinis, visos naujojo „Corsa“ versijos pasižymi lengva konstrukcija, o tai turi įtakos važiavimo dinamikai. Naujos kartos penkiadurė „Corsa“ versija neviršija 1 000 kg ribos ir be vairuotojo dabar sveria 980 kg. Lyginant su pirmtaku, tai 108 kg mažiau. Su naujuoju „Corsa“ siūlomos naujausios technologijos ir vairuotojo pagalbinės sistemos, kurios labiau žinomos aukštesnės klasės automobiliuose. Adaptyvūs, prie eismo sąlygų prisitaikantys „IntelliLux LED“ matricos žibintai pirmą kartą bus prieinami mažų automobilių segmente. Sistemą sudaro 8 LED segmentai, valdomi naujausios kartos aukštos raiškos priekinės kameros, pritaikančios šviesos spindulių srautą prie esamų eismo sąlygų.
Priekinė kamera taip pat atpažįsta kelio ženklus, o adaptyvi greičio palaikymo sistema, veikianti radarų principu ir turinti „flank-guard“ jutiklius šonuose, užtikrins dar didesnį saugumą važiuojant ir manevruojant mažesniu nei 10 km/val. greičiu.
Galimos ir kitos saugumą užtikrinančios sistemos, tokios kaip nematomos zonos šonuose stebėjimo ir įspėjimo sistema, 180 laipsnių rodanti galinė vaizdo kamera ir kitos naudingos funkcijos. Galima rinktis „Multimedia Navi“ turintį 7 colių jutiklinį ekraną arba modernų „Multimedia Navi Pro“ su didesniu – 10 colių jutikliniu ekranu. Papildomai galima rinktis naujas „Opel Connect“ telematikos paslaugas – tai navigacija ir eismo informacija realiu laiku, tiesioginis sujungimas su technine pagalba kelyje, pagalbos iškvietimas eismo įvykio metu.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos oro uostai pristatė, kaip augs Kauno oro uosto pajėgumai
Kauno oro uostui ilgalaikiame Lietuvos oro uostų tinklo plėtros plane (angl. master plan) iki 2052 metų numatytas svarbus vaidmuo. Oro uosto plėtra ir diegiamos inovacijos leis žengti svarbius žingsnius plėtojant konkurencingą Lietuvos oro uostų model...
-
„Megoje“ perki – „Dyson“ prizus kasdien laimi!2
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ skelbia, kad dabar – pats metas stiliaus ir interjero pokyčiams. Naujos pavasario kolekcijos jau atvyko! O su jomis ir išskirtinis žaidimas, kuriame kiekvieną dieną galima laimėti inovatyviu...
-
Parodė atnaujintą Kauno rotušę: liko tik baigiamieji darbai13
Kauno miesto muziejus pravėrė virtualias duris į atnaujintą Rotušės pastatą. Po kapitalinio remonto matyti blizgančios erdvės. Skelbiama, kada Rotušė vėl bus atvira lankytojams. ...
-
Naujieji Lietuvos zoologijos sodo gyventojai – broliai zebrai4
Vos prieš mėnesį laiko iš Čekijos į Kauną atvežti du broliai zebrai. Praėjus karantino laikotarpiui dryžuočiai pagaliau pasirodė lankytojams. Tiesa, gyvūnai – baikštoki, dar tik pratinasi prie aplinkos. ...
-
Surengė piketą prieš karjerą Pakarklės miške: beldėsi į tarybos narių sąžinę11
Pakaunės gyventojai nepraranda vilties, kad Pakarklės miške nebus leista kasti žvyro karjero ir bus išsaugotas didelis miško plotas. Vietiniai gyventojai surengė piketą po rajono savivaldybės langais ir pabandė tokiu būdu prisibels...
-
VST stiprina į hibridines grėsmes galintį reaguoti savo elitinį padalinį ORKA11
Viešojo saugumo tarnyba (VST) stiprina ir ketina plėsti savo elitinį padalinį „Operatyvaus reagavimo kontratakos komandą“ (ORKA), galintį reaguoti į hibridines grėsmes. VST vykdo jaunuolių atrankas į šį padalinį. ...
-
Robotikos čempionate varžytis su rusais atsisakiusiems kauniečiams – miesto apdovanojimai29
Kauno jėzuitų gimnazijos robotikos komanda „LitBot“, pademonstravusi vertybinį požiūrį Italijoje vykusiame „FIRST Tech Challenge“ Europos čempionate ir atsisakiusi varžytis su rusais, sulaukė savo gimtojo miesto įvertinimo. Ka...
-
Sklaido mitą apie teisines bėdas netinkamai suteikus pirmąją pagalbą: nepamatuota baimė4
Gegužės 1-ąją Kauno Santakoje vyks įmonių ir organizacijų pirmosios pagalbos žaidynės „Palaikau pulsą“. Pirmąkart pristatomas renginys padės tobulinti gyvybės gelbėjimo įgūdžius. Greitosios medicinos pagalbos (GMP) tarnybos direkto...
-
Jautrūs sugrįžimai: net pralaimėjimas gali būti saldus
Artėjantis XII tarptautinis Balio Dvariono jaunųjų pianistų ir smuikininkų konkursas džiugina sugrįžimais – vienaip ar kitaip konkurse šiemet dalyvaus, jį stebės, vertins gerokai išaugę buvę dalyviai ir laureatai, mokytojai, ilg...
-
Į Kauną atkeliavo ženklas, primenantis apie artėjančius rinkimus26
Kauno viešojoje erdvėje atsirado didelis grotažyme pažymėtas ženklas „Aš Balsuosiu“. Šis akcentas skirtas ne tik priminti, kad šiemet gyventojai turės dalyvauti net trejuose rinkimuose, bet taip pat juose ir atlikt...