Quantcast

Greta buvusio „Merkurijaus“ ryškėja daugiaaukščio garažo kontūrai

  • Teksto dydis:

Metų pradžioje startavusios daugiaaukštės automobilių saugyklos statybos Kauno centre gerokai pasistūmėjo. Pradėjus nuo vandentiekio, šiluminės trasos ir kitų svarbių požeminių komunikacijų įrengimo, teritorijoje jau sugręžti poliai, požeminėje dalyje apibetonuojamos sienos. Apsidraudžiant dėl pasaulyje padažnėjusių tiekimo grandžių sutrikimų, iš anksto užsakytos svarbios pastato fasado konstrukcijos.

Sureguliavo logistiką

Iki statybų pradžios teritorija K.Donelaičio g. 65A (greta buvusio prekybos centro „Merkurijus“ sklypo) tarnavo kaip įprasta automobilių stovėjimo aikštelė. Dabar čia zuja sunkioji technika ir tęsiami daugiaaukščio garažo pamatų tvirtinimo darbai.

„Parengę aikštelę darbams, rangovai pradėjo požeminės dalies sienų apibetonavimo, mūro ir gelžbetoninių pastato konstrukcijų montavimo darbus. Statybvietėje sugręžta daugiau kaip 400 polių. Dideliame gylyje jau įrengtas vandentiekis, šiluminė trasa ir kitos būtinos požeminės komunikacijos“, – pasakojo Kauno miesto savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.

Šiandienis mūsų miesto gyvenimas reikalauja papildomų patogumų.

Pasauliui susiduriant su logistikos problemomis dėl Rusijos tęsiamo karo Ukrainoje, rangovai apsidraudė ir iš anksto užsakė svarbias objekto dalis. Jos Lietuvą pasieks laiku ir darbų tempui nesutrukdys.

„Jau sulaukėme profiliuotų stiklo fasadų, o surenkamų gelžbetoninių fasadinių skydų su reljefiniu paviršiumi gamyba stipriai pasistūmėjo į priekį. Liftas taip pat jau yra užsakytas ir ruošiamas kelionei“, – pridėjo V.Abramavičius.

Daugiau kaip 260 vietų

8,2 tūkst. kv. m ploto keturaukštis pastatas su dviejų aukštų požemine aikštele talpins iki 262 automobilių. Objektas bus pritaikytas neįgaliesiems ir turės specialią erdvę dviračiams saugoti.

Būsimoje automobilių saugykloje numatyta įrengti vėdinimo, vaizdo stebėjimo, įeigos kontrolės, eismo valdymo ir kitas būtinas apsaugos sistemas. Važiavimą reguliuos automatiniai kelio užtvarai. Dar prieš patenkant į pastatą specialūs ekranai informuos apie aikštelės užimtumą.

Transporto priemonių tranzitas tarp aukštų numatomas pandusais. Eismas vyks ratu prieš laikrodžio rodyklę, stengiantis išvengti susikertančių srautų.

Derės su aplinka

Automobilių saugyklos vidaus sienas ir pertvaras numatyta mūryti iš betoninių vadinamųjų „Haus“ tipo blokelių, paliekant natūralius netinkuotus paviršius. Pastate taip pat planuojama įrengti aliuminio profilių langus ir duris, šlifuoto betono grindis.

Stogą dengs ruloninė bituminė danga su pilkšvai žaliu pabarstu. Pastatui daugiau natūralumo suteiks augalija – viena aikštelės pastato išorinė pusė bus apželdinta vijokliais.

262 – tiek vietų numatyta būsimoje automobilių saugykloje.

„Šiandienis mūsų miesto gyvenimas reikalauja papildomų patogumų. Centre dirba daugybė kauniečių, ne mažiau jų čia leidžia laisvalaikį, aplink kuriasi verslo centrai ir kiti populiarūs ir lankomi objektai. Visada sakome, kad Kaunas tampa patogiu ir patraukliu miestu gyventi, dirbti ar studijuoti. Tad ir ši daugiaaukštė automobilių saugykla prisidės prie to, kad gatvėse liktų mažiau chaoso, o žmonės rastų pakankamai erdvės saugiai ir arti palikti savo transporto priemones“, – teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Visvaldas Matijošaitis/Vilmanto Raupelio nuotr.

Užbaigti daugiaaukštės automobilių saugyklos statybas planuojama iki kitų metų pavasario.



NAUJAUSI KOMENTARAI

> Praeivei

> Praeivei portretas
"Geriau jau tie merai tegul tyliai VAGIA ten ką nors" – ar jūs siūlote Savivaldos įstatyme įtvirtinti leidimą merams vogti? O gal pakaktų žodinio susitarimo tarp merų ir miestiečių? Kuri tarnyba turėtų prižiūrėti, kad būtų vagiamas tik leistinas kieki? O šeimos verslo interesų gynimas ir protegavimas (esant valdžioje) miestiečių sąskaita yra vagimas ar ne?

tam kaimiečiui, aūūū

tam kaimiečiui, aūūū portretas
stūgauk savo kaime, guminius apsiavęs ir netriesk nesąmonių. Kaunas visada buvo nuostabus miestas, Laisvės alėja visada buvo išpuošta gėlėmis, o senoji danga daug kartų solidesnė ir tvirtesnė, negu jau lūžtančios krabo kinietiškos piguškės.

komentatoriai , aūūū

komentatoriai , aūūū portretas
jūs Kaune nebuvę , čia kiemas , kurį kirsti reikėdavo guminių batų,o ne Laisvės alėja.Reikia džiaugtis ,kad užstatomi tokie "gražūs" Laisvės al. kiemai.Galit užeiti pasipuikuoti "Kanklėmis" ir panašiomis "grožybėmis ", tik reikia pasukti į kiemus
VISI KOMENTARAI 38

Galerijos

Daugiau straipsnių