- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Projektas „Pagirkime aptarnavimą“ išrinko geriausiai klientus aptarnaujančias įmones. Laimėtojai nustatyti remiantis „Shopper Quality Group“ atliktų slapto pirkėjo tyrimų rezultatais ir klientų nuomone – rašydami pagyrimus geriausiai juos aptarnavusiai įmonei, taip jie atidavė už ją savo balsą. Geriausiai klientus aptarnaujančiu informacijos centru 2020 m. tapo prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ informacijos centras.
Statistikos duomenimis, daugiau nei 60 proc. pirkėjų ar paslaugos naudotojų svarbiau jų patirtis apsiperkant nei produkto ar paslaugos kaina, o beveik 80 proc. klientų teigia, kad rekomenduotų gerai juos aptarnavusią įmonę savo draugui. Taigi aukštus reikalavimus klientų aptarnavimui keliančios įmonės laimi – patenkintas vartotojas ne toks jautrus kainai, lieka lojalus ilgesnį laiką, gali padėti pritraukti naujų klientų. Tinkamai valdant klientų patirtį galima tikėtis ir didesnio įmonės pelningumo. Klientų patirties tyrimo ir valdymo profesionalai teigia, kad svarbiausi kriterijai, kurie lemia kliento apsisprendimą pirkti, yra jo poreikių supratimas, personalizuotas aptarnavimas ir profesionalūs pardavimo įgūdžiai.
„Projektu „Pagirkime aptarnavimą“ siekėme nustatyti geriausiai klientus aptarnaujančias įmones. Analizuodami šio projekto rezultatus, matome, kad tos įmonės, kurios išrinktos geriausiai aptarnaujančiomis klientus, didžiausią dėmesį skiria personalizuotam klientų aptarnavimui, siekia tiksliau išsiaiškinti savo klientų poreikius ir profesionaliai parduoti jiems prekę ar paslaugą. Klientai pripažįsta, kad jų apsisprendimui pirkti įtakos taip pat turi pozityvi kontakto su darbuotoju pradžia ir pabaiga, galimybė būti greitai aptarnautiems, darbuotojų, su kuriais jiems tenka susidurti, kantrybė, bendravimo etika ir personalizuotas požiūris į juos“, – teigia projekto „Pagirkime aptarnavimą" įkūrėja ir „Shopper Quality Group“ valdybos narė Neringa Kazlauskienė.
Pasak N. Kazlauskienės, įmonės, kurios remiasi individualia ir personalizuota kliento poreikių analize, klientus aptarnauja geriau – jos žino, ko ieško klientas, ir pagal tai pasiūlo jam tinkamiausią prekę ar paslaugą.
Prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ generalinio direktoriaus pavaduotojos Ievos Goštautaitės-Gedutės teigimu, konkurencija prekybos centrų rinkoje didžiulė, todėl aukšta klientų aptarnavimo kokybė yra viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl klientai nusprendžia savo pirkinius įsigyti konkrečiame prekybos centre.
Ieva Goštautaitė-Gedutė/„Megos“ nuotr.
„Nuo pat 2016 m., kai buvo atlikti „Megos“ rekonstrukcijos darbai, prekybinis plotas išaugo 40 proc., kasmet iki karantino ir net jo metu fiksavome intensyvų pardavimų augimą. Esame įsitikinę, kad viena iš priežasčių, kodėl demonstruojame įspūdingus veiklos rezultatus, – aukšta klientų aptarnavimo kokybė. Džiugu, kad projekto „Pagirkime aptarnavimą“ rezultatai atskleidė, kad mūsų pasirinkta personalo vadybos strategija, sutelkta į išskirtinę klientų aptarnavimo kokybę, pasirinkta teisingai, o klientai vertina mūsų pastangas, kurias dedame siekdami užtikrinti jų teisę būti gerai aptarnautiems, rūpindamiesi, kad apsilankymas prekybos centre būtų malonus ir atitinkantis aukštus jų lūkesčius“, – teigia I. Goštautaitė-Gedutė.
Pasak I. Goštautaitės-Gedutės, nors geriausiai klientus aptarnaujančiu pripažintas „Megos“ informacijos centras, aukšta klientų aptarnavimo kokybė – bendras visų daugiau kaip 200 prekybos ir laisvalaikio centre įsikūrusių parduotuvių, restoranų, pramogų ir laisvalaikio vietų tikslas.
„Informacijos centras – kiekvieno prekybos centro vizitinė kortelė. Čia mūsų klientai ne tik naudojasi būtinosiomis paslaugomis (telefonų įkrovimo, saugojimo spintelėmis, neįgaliojo ar vaikiškų vežimėlių palikimo vieta ir pan.), bet ir sužino svarbiausią informaciją apie prekybos centre vykstančius renginius, įsigyja dovanų korteles, sužino, kaip dirba prekybos ar paslaugų vietos, atsiima pamestus daiktus, išsako savo lūkesčius. Vis dėlto aptarnavimo kokybės vertinimą ir apsipirkimo patirtį lemia visų su prekybos centro lankytojais bendraujančių darbuotojų aptarnavimo etika. Taigi šis informacijos centro laimėjimas yra viso prekybos centro personalo kolektyvinio darbo įvertinimas, juolab kad geriausiai klientus aptarnaujančiomis savo kategorijoje išrinktos ir tos įmonės, kurios savo parduotuves yra atidariusios ir mūsų prekybos centre. Geriausiai klientus aptarnaujančiu baldų sektoriuje išrinktas „Lonas“, dovanų sektoriuje – „Gera dovana“, statybos ir remonto tinklų sektoriuje – „Kesko Senukai Lithuania“, elektronikos – „Mobili prekyba“, grožio ir sveikatos paslaugų – „Optometrijos centras“, juvelyrinių papuošalų – „Kamėja“, prekių gyvūnams sektoriuje – „Kika“, prekybos avalyne sektoriuje – „Sportland“, prekybos kosmetika – „L’occitane“, restoranų ir kavinių sektoriuje – „Charlie Pizza“ – visos šios apsipirkimo vietos veikia „Megoje““, – sako I. Goštautaitė-Gedutė.
„Megos“ nuotr.
Iš viso projekte „Pagirkime aptarnavimą“ dalyvavo 56 įmonės, suskirstytos į sektorius pagal teikiamas paslaugas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Liūčių tvindomame Dubajuje esantis lietuvis: nustėrau pamatęs apsemtą aštuntą viešbučio aukštą18
„Dvi dienos, atrodytų, iškrito iš gyvenimo“, – atviravo darbo reikalais į audrų ir liūčių pastaruoju metu talžomą Dubajų atvykęs kaunietis Donatas. Vyras neslėpė – miestas nepasiruošęs tokioms nelaimėm...
-
Kraipo galvas dėl „Megos“ ryklių: kaip visi galėjo nugaišti per vieną mėnesį?20
Kaunas neteko ryklių – tokią žinią pranešė prekybos centras, kurio akvariume trys rykliai gyveno bene du dešimtmečius. Akvariumo prižiūrėtojai sako, kad rykliai tiesiog paseno, tačiau lankytojai, atvažiavę ryklių pasiži...
-
Landynė daugiabutyje: ar gali būti blogiau?26
Vieno Šilainių daugiabučio gyventojai pavargo: landyne virtusiame bute – narkomanų slėptuvė, nuolatinės girtuoklystės, muštynės, sklindantis dvokas. Problema – ne nauja, bet sunkiai sprendžiama. ...
-
Mugė Laisvės alėjoje – dar gausesnė20
Trim dienom nuo penktadienio į Kauną susirinks ūkininkai, tautodailininkai, amatininkai ir susiveš įdomiausio, skaniausio, gražiausio, ką turi. „Kauno mugė. Pavasaris 2024“ žada įspūdžių, reginių, unikalių dirbinių, gaminių i...
-
Į vasarą – naujais laiptais: iki remonto pabaigos liko nedaug14
Pernai rudenį prasidėjęs Aušros laiptų remontas įpusėjo. Nors Žaliakalnio gyventojai ir turistai vis dar kabarojasi laikinai įrengtais mediniais laiptais, vasarą remontas bus baigtas. ...
-
Išskirtinėje vietoje – prestižiniai „Kauno panoramos“ apartamentai5
Žaliakalnyje, Pelėdų kalno pašonėje, naujakurių laukia išskirtiniai „Kauno panoramos“ apartamentai, pritaikyti patogiam ir tvariam gyvenimo ritmui. Projekto išskirtinumas – kvapą gniaužiantys Kauno vaizdai, kuriais...
-
Incidentas Kauno oro uoste: lėktuvas negalėjo pakilti3
Kauno oro uoste, viename iš orlaivių išsiskleidus avarinei išlipimo čiuožyklai, buvo atidėtas skrydis į Londoną. ...
-
Ugdė vaikų meilę vandeniui1
Ketverius metus, nuo 2020 m. rusėjo iki 2024 m. sausio, trijų Kauno miesto pradinių mokyklų antrokai dalyvavo Sporto rėmimo fondo finansuojamame projekte „Pamilk vandenį“. Apie 800 antrokų vieną kūno kultūros pamoką praleido baseine, mok...
-
Kariuomenė: pratybų metu Kaune gali būti įvesta komendanto valanda – detalės neatskleidžiamos99
Lietuvos kariuomenė surengė spaudos konferenciją, kurios metu viešai nurodė, kad vykstat didžiausioms NATO pratyboms, tam tikrose Kauno ir Vilniaus teritorijose gali būti įvesta komendanto valanda. Paprašius detalizuoti, kokie pratybų vei...
-
Studentų akcija „Pavasario pasibeldimas“: savaitgalis, kai durys atveriamos knygoms ir aukai
Balandžio 20–21 d. Vilniuje ir Kaune vyks labdaros akcija „Pavasario pasibeldimas“, kurią jau ne pirmus metus asmenine iniciatyva organizuoja šalies studentai. Didmiesčių gyventojus namų duris atverti ir įsigyti knygų bus kvie...