- Berta Banytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ketvirtadienio rytą į „Circle K“ automatinę degalinę Islandijos plente atvažiavęs kaunietis liko ne tik be pinigų, bet ir be kuro. Apmokėjimo aparatui pasiglemžus ir negrąžinus vienintelių turėtų eurų, jaunas vaikinas netrumpą laiką laukė degalinės atstovų žadėtos pagalbos, tačiau taip ir nesulaukė. Automobilį jam teko palikti netoliese ir išvykti viešuoju transportu.
Nemalonus incidentas jaunam vairuotojui nutiko spalio 3-iosios rytą, maždaug apie 7.20 val. stabtelėjus netoli prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ įsikūrusioje „Circle K“ automatinėje degalinėje, prie pirmosios kolonėlės.
Prarado paskutinius pinigus
„Į minėtą vietą su sūnumi Nauriu važiavome kartu, kai jis užsiminė, jog automobilyje gali pritrūkti kuro, nes degalų lygio daviklio lemputė jau švietė. Daviau jam dešimt eurų ir palikęs sūnų automobilyje prie kolonėlės, nuskubėjau į darbą. Tačiau po keleto minučių sulaukiau jo skambučio. Kaip paaiškėjo, apmokėjimo aparatas „suvalgė“ pinigus, tačiau kuro taip ir neįpylė“, – portalui kauno.diena.lt pasakojo vairuotojo tėtis Remigijus.
Netrukus po to pašnekovas sakė ėmęsis ieškoti susiklosčiusios situacijos sprendimo būdų – pirmiausiai paskambino „Circle K“ atstovams trumpuoju telefonu. Tačiau kitame laido gale atsiliepus aptarnaujančiojo personalo atstovui, šis esą pasakė padėti negalįs ir pasiūlė internetu užpildyti elektroninę formą, kad būtų grąžinti pinigai.
Maitino pažadais
„Toks pasiūlymas manęs netenkino, nes sūnus turėjo vykti į paskaitas, o daugiau pinigų tam, kad įsipiltų kuro, neturėjo. Pats taip pat negalėjau išeiti iš susirinkimo darbe ir atnešti jam pinigus. Paaiškinau tai pašnekovui bei paprašiau, kad jis duotų man kontaktus asmens, kuris padėtų. Jis pažadėjo, jog į degalinę atvyks atsakingas vadybininkas ir užpils sūnaus automobiliui kuro. Liepė laukti“, – atviravo Remigijus.
Tačiau pastarieji pažadai esą taip ir nebuvo išpildyti – apie 8 val. suskambus telefonui, „Circle K“ aptarnaujančiojo personalo atstovas ir toliau tikino negalintis pagelbėti situacijoje ir pasiūlyti greito sprendimo, o žadėtas vadybininkas vis dėlto neatvyks.
„Primygtinai reikalavau pasakyti man vadovo ar pavaduotojo telefono numerį ir priminiau, kad mano sūnus vis dar laukia jau minėtoje kolonėlėje. Tuomet jis pažadėjo man perskambinti. Tačiau skambučio taip ir nesulaukęs, trumpuoju telefonu paskambinau vėl. Išgirdau jau ne vyrišką, o moterišką balsą. Papasakojau pašnekovei situacijos niuansus, nes ji jų nežinojo. Tačiau išgirdau tai, ką jau girdėjau anksčiau: „Niekuo negalime padėti“. Tada, kai paprašiau, kad leistų man susisiekti su vadovais, moteris pasakė, jog būtent ji yra automatinių kolonėlių aptarnaujančiojo tinklo vadovė. Tačiau paprašius prisistatyti, ji pasakė tik savo vardą. Dar sykį pakartojusi, kad niekuo negali padėti, padėjo ragelį“, – detalizavo kaunietis.
Mes buvome vedžiojami už nosies daugiau kaip valandą žadant, kad atvažiuos vadybininkas ir išspręs problemą.
Išvyko viešuoju transportu
Remigijus teigė rankų nenuleidęs ir trumpuoju telefono numeriu paskambinęs dar sykį. Atsiliepusiai moteriai pridūrė, kad ji turėtų išklausyti ir jo poziciją, o ne tiesiog nutraukti pokalbį kada panorėjusi, jei yra vadovė. Tuomet ji esą prisipažino esanti ne vadovė, o įmonės specialistė.
„Paklausus, kodėl ji melavo, pokalbis ilgai neužsitęsė – moteris ir vėl padėjo ragelį. Daugiau nebeskambinau, savo automobilį sūnus paliko aikštelėje, prie prekybos centro, ir išvyko viešuoju transportu, nes jau vėlavo į paskaitas. „Circle K“ atstovai, juk galėjo iš karto pasakyti, kad elektroninės formos užpildymas – vienintelė galima išeitis. O mes buvome vedžiojami už nosies daugiau kaip valandą žadant, kad atvažiuos vadybininkas ir išspręs problemą“, – piktinosi kaunietis.
Greito sprendimo priimti negali
Apie ketvirtadienio rytą kauniečio planus sujaukusį įvykį automatinėje degalinėje portalas kauno.diena.lt domėjosi „Circle K“ atstovų. Kaip paaiškėjo, nors tokio tipo degalinėse mokėjimo aparatų veikimas sutrinka retai, tačiau esą jei taip nutinka, situacija sprendžiama panašiai, kaip, pavyzdžiui, sugedus bankomatui ar kilus ginčui dėl prekybos vietoje pateikto banknoto nominalo bei grąžos dydžio. Kitaip tariant, mokėjimai sutikrinami.
„Mūsų atveju, pinigai inkasuojami pasitelkiant įrenginius prižiūrinčius partnerius, po to įvertinamas pinigų likutis, o nustačius neatitikimą, klientui grąžinami pinigai. Šiuo principu vadovaujamės siekdami išvengti klaidų ar piktnaudžiavimo atvejų. Vien dėl to, pinigų grąžinimo procesas niekaip negali būti momentinis, nors daugeliui klientų, kaip šiuo atveju, norėtųsi, kad būtų kitaip“, – tikino „Circle K Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Lina Katinė.
Pasak jos, net ir atvykę mokėjimo aparatus prižiūrinčios įmonės atstovai esą nebūtų galėję situacijos išspręsti žaibo greičiu.
„Jie neturi įgaliojimų nei atiduoti dalies išimtų pinigų, nei užpilti degalų. Apie tai klientas nuo pat pradžių buvo informuotas, kai paaiškinome jam visą procesą. Susiklostė tikrai nemaloni situacija, bet nuo gedimų ar įrangos sutrikimų nesame apsaugotas nė vienas. Tačiau net ir tokiose situacijose neturime kitos išeities, kaip laikytis nustatytų procedūrų, kurias mūsų tinklas stengiasi atlikti kaip įmanoma greičiau“, – pabrėžė pašnekovė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Sužydėjusios Kauno puošmenos džiugins iki pat rudens
Ilgus metus puoselėjami ir plečiami gėlynai vėl traukia kauniečių žvilgsnius. Ryškiausiomis spalvomis nusidažė Laisvės alėja, aikštės bei miegamųjų rajonų erdvės. Šiemet visame mieste apsodinta apie 70 atskirų augalų klom...
-
Nacionalinis kultūros forumas mėgins sujungti, kas sunkiai sujungiama, – kultūrą ir verslumą
Nacionalinis kultūros forumas, šiais metais vykstantis devintąjį kartą, kraustosi į Kauną. Vytauto Didžiojo universitete šalies kultūros lauko dalyviai imsis nagrinėti dvi itin svarbias – kultūros regionuose ir verslumo – te...
-
Elektromobilių vairuotojus Kaune pasitinka pokyčiai: atsiskaitymas už įkrovimą – mobiliąja programėle
Kauno mieste 23 elektromobilių įkrovos stoteles įrengusi savivaldybės administracija, reaguodama į elektros kainų svyravimus ir piktnaudžiavimo atvejus, imasi neišvengiamo sprendimo. Nuo balandžio 22 d. (pirmadienio) pradeda veikti apmokėjimo s...
-
Liūčių tvindomame Dubajuje esantis lietuvis: nustėrau pamatęs apsemtą aštuntą viešbučio aukštą30
„Dvi dienos, atrodytų, iškrito iš gyvenimo“, – atviravo darbo reikalais į audrų ir liūčių pastaruoju metu talžomą Dubajų atvykęs kaunietis Donatas. Vyras neslėpė – miestas nepasiruošęs tokioms nelaimėm...
-
Kraipo galvas dėl „Megos“ ryklių: kaip visi galėjo nugaišti per vieną mėnesį?21
Kaunas neteko ryklių – tokią žinią pranešė prekybos centras, kurio akvariume trys rykliai gyveno bene du dešimtmečius. Akvariumo prižiūrėtojai sako, kad rykliai tiesiog paseno, tačiau lankytojai, atvažiavę ryklių pasiži...
-
Landynė daugiabutyje: ar gali būti blogiau?47
Vieno Šilainių daugiabučio gyventojai pavargo: landyne virtusiame bute – narkomanų slėptuvė, nuolatinės girtuoklystės, muštynės, sklindantis dvokas. Problema – ne nauja, bet sunkiai sprendžiama. ...
-
Mugė Laisvės alėjoje – dar gausesnė33
Trim dienom nuo penktadienio į Kauną susirinks ūkininkai, tautodailininkai, amatininkai ir susiveš įdomiausio, skaniausio, gražiausio, ką turi. „Kauno mugė. Pavasaris 2024“ žada įspūdžių, reginių, unikalių dirbinių, gaminių i...
-
Į vasarą – naujais laiptais: iki remonto pabaigos liko nedaug14
Pernai rudenį prasidėjęs Aušros laiptų remontas įpusėjo. Nors Žaliakalnio gyventojai ir turistai vis dar kabarojasi laikinai įrengtais mediniais laiptais, vasarą remontas bus baigtas. ...
-
Išskirtinėje vietoje – prestižiniai „Kauno panoramos“ apartamentai9
Žaliakalnyje, Pelėdų kalno pašonėje, naujakurių laukia išskirtiniai „Kauno panoramos“ apartamentai, pritaikyti patogiam ir tvariam gyvenimo ritmui. Projekto išskirtinumas – kvapą gniaužiantys Kauno vaizdai, kuriais...
-
Incidentas Kauno oro uoste: lėktuvas negalėjo pakilti3
Kauno oro uoste, viename iš orlaivių išsiskleidus avarinei išlipimo čiuožyklai, buvo atidėtas skrydis į Londoną. ...