Quantcast

„US Airways“ nepatenkintam klientui „atsidėkojo“ pornografija

  • Teksto dydis:

„US Airways“ pirmadienį puolė atsiprašinėti už pornografinį atvaizdą, kuris buvo paskelbtas iš kompanijos oficialios „Twitter“ paskyros, kaip atsakymas vienam nepatenkintam klientui.

Ši kompanija garsėja tuo, kad greitai ir maloniai atsako į skundus socialinėje žiniasklaidoje, ypač – dėl vėluojančių skrydžių ar prarasto bagažo.

Tačiau šis kartas buvo kitoks. Kompanija sukėlė šoką, protestus ir šiurkščių juokų laviną internete, kai vartotojui @ellerafter atsakė itin provokuojama lėktuvo „Boeing 777“ modelio moters vaginoje nuotrauka.

„Elle“ skundėsi, kad jo lėktuvas valandą stovėjo ant pakilimo tako, ir iš @USAirways buvo išsiųstas atsiprašymas.

Po antro skundo kompanija vėl atsakė, parašydama: „Mums malonu gauti atsiliepimą, Elle. Jeigu jūsų kelionė baigėsi, galite detaliai aprašyti ją čia, kad būtų galima patikrinti ir atlikti paskesnį tyrimą“, – parašė kompanija.

Tačiau prie tos žinutės nepaaiškinamai buvo pridėtas pornografinis ir necenzūruotas atvaizdas.

„US Airways“ greit tame pačiame „Twitter“ atsiprašė.

„Deja, tas atvaizdas buvo netyčia pridėtas prie atsakymo klientui“, – nurodė „US Airways“, kuri aiškiai nepaaiškino padarytų techninių žingsnių.

„Mes iš karto supratome klaidą ir pašalinome savo žinutę“, – sakoma komunikacijų koordinatorės Valerie Hooks (Valeri Huks) pareiškime, kuriame priduriama, kad kompanija aiškinsis, kaip ateityje tokių klaidų išvengti.

Tą įžeidžiamą atvaizdą anksčiau tą pačią dieną buvo atsiuntęs kitas „Twitter“ vartotojas, kompanijai „American Airlines“, kuri jungiasi su „US Airways“.

Reakcija „Twitter“ sferoje buvo greita ir griežta – ir dėl nuotrauką paskelbusios „US Airways“, ir dėl „Elle“, kurios „Twitter“ paskyra, kaip atrodo, buvo dažnai naudojama skundams dėl JAV korporacijų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių