Quantcast

„Tele2“ bibliotekoms dovanos kultinę knygą apie reklamą

Rinkodaros revoliuciją sukėlusią knygą „Partizaninis marketingas“ nuo šiol galės pasitelkti kiekvienas: telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ per 140 šios knygos egzempliorių dovanoja visoms Lietuvos bibliotekoms. Šiandien į Lietuvą atvykęs „Partizaninio marketingo“ kūrėjas Jay'us Conradas Levinsonas Lietuvos bibliotekų atstovams knygas įteikė asmeniškai.

„Tele2“ dovanojamas knygas gaus 6 Lietuvos valstybinės reikšmės bibliotekos, 18 aukštojo mokslo įstaigų ir 49 kolegijų bibliotekos, taip pat 65 viešosios savivaldybių ir apskričių bibliotekos.

„Knygoje išdėstyta partizaninės rinkodaros abėcėlė taps prieinama kiekvienam verslininkui – jam pakaks užsukti į artimiausią biblioteką. Tai labai praktiška knyga, aprašanti konkrečius būdus, kaip mažomis sąnaudomis pasiekti stulbinamų rezultatų. Rekomenduojame ją visiems, norintiems pasiekti tikslus mažiausiais kaštais“, – kalbėjo Mindaugas Savickas, „Tele2“ marketingo vadovas.

„Man didelė garbė šią knygą pačiam įteikti Lietuvos bibliotekoms. Tikiuosi, kad Lietuvos verslininkams ji suteiks ne tik įkvėpimo, bet ir pasitikėjimo savo idėjomis“, – sakė pasaulinio masto rinkodaros teoretikas ir praktikas J. C. Levinsonas.

Jo teigimu, pagrindinės partizaninio marketingo priemonės yra labai paprastos. Tai – energija, vaizduotė ir laikas.

Anot M.Savicko, prieš ketvirtį amžiaus parašytas „Partizaninis marketingas“ ne tik nepaseno – atvirkščiai, jis ypač aktualus šiandien, sprendžiant kuo efektyvesnės verslo plėtros klausimus. Knygoje patariama, kaip naudotis paprastais, bet sėkmingai veikiančiais rinkodaros principais. Partizaninės rinkodaros principai turėtų ypač pasitarnauti smulkiojo ir vidutinio verslo atstovams, siekiantiems kuo veiksmingiau panaudoti savo išteklius.

Lietuvoje savaitę besisvečiuosiantis J. C. Levinsonas balandžio 8 d. dalyvaus seminare „Diena su Jay Conrad Levinson, „partizaninio“ marketingo krikštatėviu“. Jame pasaulinis rinkodaros guru pasakos, kaip suvokti rinkodarą XXI amžiuje ir siekti pelno net sunkiais ekonomikos laikais.

Pirmą kartą knyga „Partizaninis marketingas“ (angl. „Guerilla marketing“) išleista 1983 m. Nuo tada autorius J.C.Levinsonas yra laikomas „partizaninės“ rinkodaros pionieriumi, o „partizaninio marketingo“ koncepcija sparčiai išpopuliarėjo ir buvo įtraukta į rinkodaros teoriją ir praktiką. Knyga „Partizaninis marketingas“ išversta į 62 kalbas ir parduota daugiau nei 20 mln. tiražu.

Pasaulinį J.C.Levinsono bestselerį „Partizaninis marketingas“ galima įsigyti visuose didžiausiuose šalies knygynų tinkluose. Netradicinę rinkodaros taktiką atskleidžianti knyga taip pat parduodama kavinių tinkle „Coffee Inn“. Knygos kaina - 69 litai.


Šiame straipsnyje: Levinsonlevinsonastele2

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių