Quantcast

Lietuviškoje svetainėje - Levinsono patarimai

Šiandien eguru.lt portale startuoja nauja verslo rubrika, kurios pirmuoju ekspertu tapo partizaninio marketingo krikštatėviu vadinamas Jay Conrad Levinsonas. Rinkodaros ekspertas filmuotuose siužetuose internautams pasakoja apie netradicines verslo idėjas.

Pasak vienos iš eguru.lt portalo įkūrėjų Linos Pliūraitės, vienas garsiausių rinkodaros specialistų pasaulyje J.C.Levinsonas, atidarydamas naująją portalo verslo rubriką, pristatys internautams šiuo metu ypač aktualias partizaninio marketingo idėjas, kaip įmonei prasiveržti pro konkurentus ir augti, nesusaistant savo galimybių sudėtingais veiksmais ar didelėmis investicijomis.

„Pirmuoju verslo rubrikos guru šis ekspertas tapo neatsitiktinai, kadangi jis skatina verslininkus mąstyti kitaip – drąsiai, kūrybiškai, bet tuo pačiu ir sistemingai, tad norėjome pasidalinti šiomis idėjomis ir patirtimi su visais Lietuvos verslininkais ir internautais bei įkvėpti juos sėkmingai veiklai“, - teigia L. Pliūraitė.

Anot jos, J. C. Levinsono patarimai bei siūlomi marketingo įrankiai, turėtų būti aktualūs visiems dirbantiems įvairiose verslo srityse bei besidomintiems rinkodara, o ypač smulkiojo verslo atstovams.

Jay Conrad Levinsonas, sukūrė visiems gerai žinomą „Marlboro“ kaubojų kampaniją bei išleido knygą „Partizaninis marketingas“, kuri buvo išverstą į 62 kalbas ir parduota daugiau nei 20 milijonų tiražu. Lietuvoje šis ekpertas lankėsi balandžio pradžioje ir savo įžvalgomis su verslininkais dalinosi partizaninės rinkodaros konferencijoje.


Šiame straipsnyje: Levinsonlevinsonaseguru.lt

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių