Į TKS po rekordiškai trumpos kelionės atvyko du rusų kosmonautai ir NASA astronautė

Į Tarptautinę kosminę stotį (TKS) trečiadienį atvyko dviejų kosmonautų ir astronautės įgula, pranešė Rusijos kosmoso agentūra „Roskosmos“.

Šįkart pilotuojamo erdvėlaivio kelionė į orbitinę laboratoriją buvo trumpiausia istorijoje – ji truko kiek ilgiau nei tris valandas.

Tai buvo pirmasis toks skrydis po to, kai anksčiau šiemet JAV erdvėlaivis pirmąkart per beveik dešimtmetį nugabeno astronautų įgulą į TKS.

„Roskosmos“ per tviterį patvirtino sėkmingą erdvėlaivio „Sojuz“ susijungimą. Kelionė „truko rekordiškai trumpai – tris valandas ir tris minutes“, pridūrė Rusijos naujienų agentūra „RIA Novosti“.

Erdvėlaivis „Sojuz“ pakilo 5 val. 45 min. Grinvičo (8 val. 45 min. Lietuvos) laiku iš Rusijos naudojamo Baikonuro kosmodromo Kazachstane. Jo įgulą sudaro amerikietė Kathleen Rubins (Ketlin Rubins) ir Rusijos kosmonautai Sergejus Ryžikovas bei Sergejus Kudis-Sverčkovas.

Iki gegužės 30-osios, kai į TKS atvyko JAV astronautai Robertas Behnkenas (Robertas Benkenas) ir Dougas Hurley (Dagas Herlis), Rusija ir Baikonuras pelnėsi iš pilotuojamų misijų į TKS monopolio.

Šie du NASA astronautai rugpjūčio 2-ąją sėkmingai sugrįžo į Žemę, o kitas „SpaceX“ skrydis, kurio metu įgula nuskris pusmečio darbui TKS, planuojama kitą mėnesį.

Privačių žaidėjų „SpaceX“ ir „Boeing“ atsiradimas pakurstė kalbas apie naujas valstybių „kosmines varžybas“.

Tačiau į TKS skraidantys vyrai ir moterys neteikia didelės reikšmės kalboms apie konkurenciją ir vietoje to akcentuoja kosminių kelionių savybę suburti konkuruojančias valstybes bendram reikalui.

TKS, kurioje nuo 2000-ųjų nuolat būna žmonių, yra retas Maskvos ir Vašingtono bendradarbiavimo pavyzdys, tačiau gali būti, kad prasideda jau paskutinis šio projekto dešimtmetis.

III-jo ir IV-jo žemės jud. atrad.. ROMUALDAS ZUBINAS

III-jo  ir  IV-jo  žemės   jud.  atrad.. ROMUALDAS  ZUBINAS  portretas
GAL JAU LAIKAS KOSMONAUTAMS, PATIKRINTI inž. ROMUALDO ZUBINO, PRIEŠ 10 Metų, ATRASTŲ TREČIOJO IR KETVIRTOJO ŽEMĖS AŠIES FIZINIŲ JUDĖJIMŲ EGZISTAVIMĄ!!!
VISI KOMENTARAI 1