Postpandeminė „Dior“ mados namų kolekcija – sportiška ir spalvinga

Koronaviruso pandemija įkvėpė radikaliems pokyčiams vieną seniausių Prancūzijos prekių ženklų: „Dior“ antradienį ant Paryžiaus podiumo sugrąžino sportišką, ryškiai spalvingą septintojo dešimtmečio nuotaiką.

2022 metų „Dior“ pavasario-vasaros moteriškų drabužių kolekcija atspindėjo pasaulį, kuris per pastaruosius 18 mėnesių suprato fizinio aktyvumo vertę ir pasiilgo žaismingojo „joie-de-vivre“.

Fluorescencinė žalia ir oranžinė spalva, neoninė mėlyna ir dideli drugelių raštai buvo gana toli nuo tos subtilios elegancijos, su kuria paprastai siejamas „Dior“ vardas.

„Pasikeitė mūsų savijauta – jaučiamės labiau pažeidžiami ir kiekvienas reaguoja savaip“, – prieš pasirodymą AFP sakė dizainerė Maria Grazia Chiuri.

„Vieni nori užsidaryti savyje, kiti nori gyventi visavertį gyvenimą. Aš noriu gyventi gerai kiekvieną dieną“, – sakė ji.

Daug dėmesio buvo skiriama sportinei aprangai, kurios įvaizdžio pagrindą sudarė ryškiaspalvė bokso ir dziudo apranga. Taip pat buvo daug griežtų formų kostiumų iš hidrokostiumams skirto audinio, kurie priminė garsiuosius Dioro septintojo dešimtmečio sportinius ir slidinėjimo drabužius.

„Supratome sporto svarbą pandemijos metu – ne tik kaip pasirodymo, bet ir kaip geros savijautos idėjos. Buvome uždaryti, turėjome poreikį palaikyti savo fizinę formą“, – sakė M. G. Chiuri.

Tai buvo ryškus dizainerės stiliaus pokytis – kur kas mažiau lengvų, plazdančių vakarinių suknelių, kurios buvo jos skiriamasis ženklas nuo 2016 metų, kai atėjo į „Dior“.

Būdama pirmoji moteris, vadovaujanti šiam prekės ženklui, M. G. Chiuri dažnai siekia pakeisti kultinį „Dior Bar“ švarką, atsisakydama itin moteriškos smėlio laikrodžio formos, kuri buvo būdinga šiems mados namams ankstyvaisiais pokario metais.

Antradienį jos visiškai nebuvo, nes dizainerė pasirinko dėžutės formos, mažiau prie kūno priglundančius siluetus.

„Norėjau parodyti, kad egzistuoja ne tik „Bar“ švarkas“, – agentūrai AFP sakė M. G. Chiuri.

Naujoji kolekcija buvo staigmena „Dior“ meistrams.

„Ji minimalistinė, labai geometriška, iš standaus audinio. Labai mažai siuvinėjimų. Palyginti su mūsų įprastais darbais, ji visiškai kitokia“, – sakė vienos iš „Dior“ suknelių siuvyklų vadovas Pascalis Coppinas.

„Man tai labai patinka, tai radikalus pokytis. Tai šaunu, jaunatviška, optimistiška, – pridūrė jis. – Mums to reikia – spalvų, kad pabėgtume nuo juodos ir tamsiai mėlynos, kad pamatytume raštus, kurie yra beveik braziliški“.

Pačiame renginyje taip pat buvo jaučiamas atsipalaidavimas, daugelis žiūrovų nebesilaikė socialinės distancijos, nebedėvėjo kaukių. Žaisminga buvo ir scena, kurioje modeliai sukosi aplink didžiulę apvalią platformą su pakopomis, tarsi iš žaidimų šou.

„Žmonės su mados pagalba išreiškia save, vaidina, – sakė M. G. Chiuri. – Pagaliau mada ir yra didelis spektaklis“.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

kur mados namai randa tokiu zmogaus pavidalo

kur mados  namai randa tokiu zmogaus pavidalo portretas
manekenu savo ,,,madoms ,,,demonstruot ???

Diz.

Diz. portretas
Kaip kurie modeliai baisus,kam tas pilvas nuogas,koks čia grožis nebent ubagam pritaikyta mada.Aukštos mados pasaulyje tokių fasonu, medeliuku nėra.Kažkas sumaišyta, žiūrėti nėra i ką.

::::;;;

::::;;; portretas
1967 metų mada.
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių