- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šią savaitę jungiasi dvi reklamos asociacijos, Lauko reklamos agentūrų (LRA) asociacija ir Baltijos išorinių reklamos firmų asociacija (BIRFA). Nuo šiol absoliučią šalies lauko reklamos operatorių daugumą vienys nauja Lietuvos lauko reklamos agentūrų asociacija (LLRAA).
LLRAA priklausys tokios lauko reklamos įmonės, kaip „ETN Baltic“, „Actual City Media“ bei „JCDecaux Lietuva“, „Clear Channel Lietuva“, „Baltijos vaizdinė reklama“, VšĮ „Vizualinių omunikacijų studija“ ir kt. Artimiausiu metu planuojama išrinkti ir naujosios lauko reklamos asociacijos vadovybę.
Kaip teigia viena iš susijungimo iniciatorių, „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė Žaneta Fomova, naujos asociacijos sukūrimu siekiama apjungti visus šalyje legaliai veikiančius lauko reklamos operatorius.
„Tikimės, jog artimiausiu metu prie asociacijos prisijungs visi Lietuvoje veikiantys lauko reklamos operatoriai. Nes tik veikdami kartu ir priiminėdami lauko reklamos rinkai svarbius sprendimus, galėsime užtikrinti ne tik veiklos efektyvumą, bet ir dar didesnį jos skaidrumą“, - sako Ž. Fomova.
Anot vieno iš asociacijos narių ir susijungimo iniciatorių „Clear Channel Lietuva“ vadovo Artūro Štaudės, naujoji lauko reklamos asociacija, bendradarbiaudama su miestų valdžia, ir toliau sieks tobulinti lauko reklamos projektų valdymą.
„Asociacija planuoja tęsti glaudų bendradarbiavimą su visomis Lietuvos miestų savivaldybėmis. Teikdami įvairius lauko reklamos valdymo pasiūlymus, kurie prisidėtų prie geresnės lauko reklamos situacijos Lietuvoje, tikimės tapti vienu patikimiausių partnerių, priimant su lauko reklamos rinka susijusius sprendimus“, - sako A. Štaudė.
Siekdamos skaidrumo ir patogesnio lauko reklamos projektų valdymo, abi susijungusios lauko reklamos asociacijos šiais metais inicijavo „Vilniaus miesto lauko reklamos registro” sukūrimą, kurį balandžio viduryje padovanojo Vilniaus miesto savivaldybei. Šis projektas yra nuolat plėtojamas ir pildomas, pagal savivaldybės ir lauko reklamos operatorių poreikius.
Lauko reklamos rinkos apimtys 2009 m. siekė 23 mln. litų ir tai sudarė 7 proc. visos šalies reklamos rinkos. Lyginant su 2008 m. tuo pačiu laikotarpių lauko reklamos rinka patyrė daugiau nei 36 proc. kritimą.
Pasak LLRAA atstovų, susivienijus lauko reklamos operatoriams, per šiuos metus planuojama stabilizuoti rinką, ir pasiekti 18 mln. apyvartą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lojalumo pokyčiai darbo rinkoje: į jaunų žmonių išėjimą reikia žiūrėti pozityviai2
Darbo rinkoje keičiasi ne tik tendencijos, bet ir vertybės. Viena iš jų – lojalumas. Apie tai, ar dabartinei darbuotojų kartai lojalumas išlieka vertybe, LNK reportaže pasakojo gydytojas psichoterapeutas Dainius Jakučionis. ...
-
Vyriausybė pritarė siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio kainą susieti su MMA4
Vyriausybė trečiadienį pritarė Finansų ministerijos ir Lietuvos banko (LB) siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio gyventojams ir smulkiam verslui kainą susieti su minimalia mėnesio alga (MMA), ją perskaičiuojant kas trejus metus. ...
-
Liberalai „laisviečius“ kaltina įžūlumu, tarsis dėl savo siūlymo gynybos finansavimui6
Vienas valdančiųjų liberalų lyderių Eugenijus Gentvilas trečiadienį įžūliu pavadino koalicijos partnerių „laisviečių“ siūlymą dėl būdų padidinti gynybos finansavimą, bandys formuluoti savo iniciatyvą. ...
-
Pieno supirkimo kaina Lietuvoje per metus augo dešimtadaliu2
Vidutinė natūralaus pieno supirkimo kaina kovą siekė 42,31 cento už kilogramą ir buvo 10,8 proc. didesnė nei pernai tuo pat metu. Lyginant su vasariu, supirkimo kaina kilo 0,3 proc. ...
-
Lietuvos bankas: Lietuvos auksas pernai pabrango 9 proc.2
Lietuvos aukso atsargų rinkos vertė, nepaisant susilpnėjusio JAV dolerio euro atžvilgiu, pernai išaugo 9 proc. iki 355 mln. eurų, sako Lietuvos banko (LB) atstovas. ...
-
„Laisviečiai“ gynybą finansuoti siūlo iš savivaldybių GPM, akcizų, didesnio pelno mokesčio6
Laisvės partija trečiadienį paskelbė, kad surinkti reikiamas papildomas lėšas krašto apsaugai siūlo perskirstant savivaldybėms šiuo metu tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį, didinant akcizus ir vienu procentiniu pun...
-
„Investuok Lietuvoje“: Lietuvos konkurencingumas patiria iššūkių, yra mažesnis nei regione
Lietuvos ekonomikos konkurencingumas patiria iššūkių bei mažėja regione, teigia užsienio investicijų skatinimo agentūra „Investuok Lietuvoje“. ...
-
I. Žilienė: elektros tinklų sujungimas kainuos apie 270 mln. eurų, įtaka tarifui bus maža2
Šiaurės vakarų ir rytų elektros perdavimo tinklų sujungimo projekto, kurį siekiama pripažinti ypatingos valstybinės svarbos, įgyvendinimas kainuos apie 270 mln. eurų, sako energetikos viceministrė Inga Žilienė. ...
-
Politikams svarstant apie gynybos pramonės plėtrą, institucijos sutarė gilinti ryšius1
Politikams svarstant būdus stiprinti vietinę pramonę, kelios valstybės institucijos trečiadienį sutarė gilinti ryšius, kad padėtų įmonėms kurti inovacijas gynybos srityje. ...
-
2022 metais vadovai uždirbo 58 proc. daugiau nei šalies vidurkis4
2022 metais vidutiniškai daugiausia uždirbo įvairaus lygio vadovai – 2,9 tūkst. eurų neatskaičius mokesčių, arba 58 proc. daugiau nei 1,83 tūkst. eurų siekęs šalies vidurkis, skelbia Valstybės duomenų agentūra. ...