Quantcast

Drabužiais prekiaujančios „Baltika Lietuva“ pardavimai auga

Mažmeninė drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, valdanti 31 „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvę Lietuvoje, šį lapkritį pardavė prekių už 4,05 mln. litų. Tai yra 16 proc. daugiau nei parduota praėjusiais metais tokiame pačiame prekybiniame plote.    

„Šiais metais teko priimti daug veiklą optimizuojančių ir prekybos efektyvumą didinančių sprendimų. Uždarėme 5 finansiškai nenaudingas parduotuves. 16 proc. išaugę pardavimai rodo, jog einame teisingu keliu“, – sako „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė.    

Pasak V. Krolytės, teigiamos įtakos lapkričio mėnesio rezultatams turėjo prekybos centrų vykdytos akcijos, ypač – prekybos centro „Panorama“ gimtadienis ir „Akropolio“ „Jamam“.

„Šiais metais per akciją „Jamam“ „Baltika Lietuva“ valdomose parduotuvėse pirkėjai išleido daugiau nei per tokią pačią akciją pernai ar užpernai. Rezultatai teikia optimizmo – tikimės, jog krizė pamažu traukiasi iš Lietuvos pirkėjų sąmonės“, – sako V. Krolytė.

Konsoliduoti motininės „Baltika Lietuva“ bendrovės „Baltika Group“ pardavimai šį lapkritį, palyginus su praėjusių metų lapkričiu, išaugo 8 proc. ir pasiekė 77,6 mln. Estijos kronu. Tokį augimą pavyko pasiekti 12 proc. sumažėjusiame prekybos plote. Didžiausias augimas šį lapkritį užfiksuotas Latvijoje (21 proc.) ir Estijoje (18 proc.).

Per 11 šių metų mėnesių „Baltika Group“ pardavimai siekė 739 mln. kronų – 9 proc. mažiau nei per 11 mėnesių 2009 metais. Šio lapkričio pabaigoje „Baltika Group“ valdė 122 parduotuves, t.y. 16 parduotuvių mažiau nei pernai.


Šiame straipsnyje: drabužiaiBaltika Lietuva

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių