Uostamiesčio eismo saugumo klausimus sprendžianti Eismo saugumo komisija išklausė siūlymų, kaip galima būtų sumažinti avarijų skaičių mieste. Kai kurie jų verčia iš koto.
Vairuotojai turėtų būti atidesni, važiuodami įvairiomis uostamiesčio gatvėmis. Kai kur eismo ribojimai bus tik laikini, tačiau kai kuriose gatvėse eismas bus uždarytas ilgesniam laikui.
Nors buvo sakoma, kad Klaipėdoje vadinamoji šviesoforizacija baigsis, tačiau, manau, uostamiesčio vairuotojai jau pastebėjo, jog šis ydingas procesas vis tiek nesibaigia.
Nors kai kurių uostamiesčio gatvių pavadinimai nekinta jau dešimtmečius, dėl keleto jų ne tik klaipėdiečiai, bet ir iš kitų miestų atvykę svečiai patiria nemalonumų – tebepainioja Šaulių gatvę su Šiaulių. Dėl šios priežasties kartais laiku nepristatomos siuntos ar laiškai, o ir gyventojai atvykėliams turi aiškinti gatvių pavadinimų skirtumus.
Siekiant užtikrinti eismo saugumą ir komfortą, Klaipėdos gatvėse, nelaukiant pavasario, vyksta duobių lyginimo darbai. Uostamiesčio savivaldybės duomenimis, vien per sausį gatvėse jų sutvarkyta per 500.
Lyginant su kitų miestų spūstimis, uostamiestyje jos yra, tačiau, po atliktų šviesoforų ciklų reguliavimo, laiko juose praleisti gyventojams tenka vis mažiau. Tam, kad ir toliau būtų mažinamos spūstys, pasitelkiami dronai, o į sankryžas jau grąžinta 15 lentelių su žaliosiomis rodyklėmis.
Miesto gatvėmis buvo vežamas negabaritinis krovinys. Jį gabenęs sunkvežimis važiavo Sausio 15-osios gatve link Minijos gatvės. Dešimtis tonų sveriantis krovinys buvo gabenamas į uostą, iš kur turėjo būti išplukdytas į Švediją.
Į uostamiesčio gatves vėl išriedėjo paspirtukininkai. Prieš daugiau nei mėnesį pasikeitusios Kelių eismo taisyklės nuo šių metų įpareigoja elektrinių paspirtukų vairuotojus laikytis naujų reikalavimų.