Lietuvos oro uostuose šį aviacijos vasaros sezoną, kuris prasidės kovo pabaigoje, skrydžių krypčių skaičius, palyginti su žiemos sezonu, išaugs trečdaliu.
Oro linijų bendrovė „AirBaltic“ skelbia, kad artėjantį žiemos sezoną iš Vilniaus skraidins nauja kryptimi – Oslo Torp (Norvegija). Pirmasis skrydis planuojamas šių metų spalio 29 d., oro bendrovė šiuo maršrutu planuoja vykdyti du skrydžius per savaitę.
Airijos oro bendrovės „Ryanair“ bazėje Kaune nuo gegužės 1 dienos bus laikomi trys orlaiviai, teigia Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus.
Pavasarį Lietuvos oro uostų reguliarios kryptys turėtų pasipildyti. Iš Palangos bus galima nuskristi tiesiogiai į Amsterdamą, iš Vilniaus – į Krokuvą, o iš Kauno – į Berlyną, Pizą ir Zadarą.
Lietuvai svarstant galimybę įsigyti Latvijos nacionalinės oro bendrovės „Air Baltic“ akcijų, Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus sako, kad kompanija galėtų pasiūlyti tiesioginius skrydžius iš Lietuvos tolimesnėmis kryptimis.
Per ateinančius 30 metų Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai turėtų taip išsiplėsti ir pasikeisti, kad galės aptarnauti tris kartus daugiau keleivių – 17 mln. Lietuvos oro uostai pristatė ilgalaikį viso tinklo plėtros planą iki 2052 m. Apie tai LNK žurnalistė kalbėjosi su Lietuvos oro uostų generaliniu direktoriumi Simonu Bartkumi.
Baigus dabar įgyvendinamus projektus, tris oro uostus valdanti bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) nuo 2025 iki 2052 metų numato į jų plėtrą investuoti dar apie 250 mln. eurų ir ateityje aptarnauti apie 17 mln. keleivių per metus – beveik tris kartus daugiau nei pastaraisiais metais.
Lietuvos oro uostai per 2023 metus aptarnavo daugiau nei 6 mln. keleivių – 12 proc. daugiau nei 2022 metais. Skrydžių skaičius augo 4,5 proc. ir viršijo 53 tūkstančius.
Valstybės valdomai bendrovei Lietuvos oro uostai (LTOU) ateityje tikintis uždirbti iš skrydžių tarp Vilniaus ir Londono, Vyriausybė trečiadienį pritarė, kad bendrovei būtų skirta 3 mln. eurų.