Quantcast

Portalo svečias

Gintautas Labanauskas

Gintautas Labanauskas

Lapkričio 18 d. 10 val. portale lankysis miesto tarybos narys, darbo grupės dėl vidaus vandenų infrastruktūros Kaune vadovas Gintautas Labanauskas. Jis atsakys į skaitytojų klausimus apie tai, kaip miestą priartinti prie upių. Užduokite klausimą!

Elena Kavaliauskaitė
2013-11-17 15:54
Klausimas:
1.Projektas ,,Priartiniti mietą prie upės". Ką artinat? pramonę ar miestiečius? 2.Paskutiniu metu vis labiau akcentuojama, kad reikia didinti Kauno rekreacinį patrauklumą. Kuo krovininis uostas prie to prisidės? 3. Jeigu Baltarusija vėl užtvektų Nemuną, kokia pramoninė veikla tada būtų įmanoma? 4. Ar nevertėtų vietoj krovininio uosto pagalvoti apie mažų laivelių prieplauką, kuria naudotųsi, gyventojai ir svečiai rekreacinėms pramogoms, ar pagalvojote kaip suprastės senamiesčio vaizdas pravažiuojant turistams Radzinausko tiltu, kai jį užstos krovininis uostas. Jei rastumėte laiko plačiau apie tai padiskutuoti su Marvelės bendruomene, būtume nuoširdžiai dėkingi. Iš anksto dėkojame už atsakymus. Pagarbiai Marvelės bendruomenė
turiu motorkę
2013-11-17 14:18
Klausimas:
Kiek laivų ir mažųjų laivų plaukioja po Nemuną prie Kauno? ogi du, tai kam reikia tokio "Vasiukų" projekto aplamai, gal geriau Kauno marių prieplauką praplėstumėte ir pastatytumėte kuro kolonėlę beakcizio kuro.
Jonas
2013-11-16 11:28
Klausimas:
Sveiki gerbiamas p. Gintautai. Man taip pat labai įdomu kas tai per projektas ir ar yra galimybė jame dirbti? Ar netrūksta jį vykdant specialistų? Ačiū.
Olialia
2013-11-15 17:08
Klausimas:
Kiek Kaunas gauna pajamų iš laivybos? Kaip manote, kiek realiai jis galėtų gauti, jeigu būtų įgyvendinta bent minimum sumanymų, pasiūlymų? Kurie yra realiausi?
Bliamba
2013-11-15 17:06
Klausimas:
Ar planuojama, skatinama, kad prie upių atsirastų daugiau kavinių, užeigų?
Aušra
2013-11-15 15:26
Klausimas:
Prisistatote kaip darbo grupės dėl vidaus vandenų infrastruktūros Kaune vadovas. Kas tai per darbo grupė ir ką ji veikia?
Gytis Iv.
2013-11-15 15:25
Klausimas:
Skaičiau apie kažkokį uostą prie Žalgirio arenos, kurį statyti žada verslininkai. Gal žinote apie tai ką nors daugiau?
Artūras
2013-11-15 15:24
Klausimas:
Aišku artėjant naujam ES finansavimo laikotarpui visi jau planuoja, kokius projektus reikėtų įgyvendinti. Ar savivaldybėje planuojami projektai, susiję su Nemunu ir laivyba Kaune?
Vidas
2013-11-15 15:17
Klausimas:
Ar statant „Žalgirio“ arena nebuvo numatyta prieplauka šalia jos, juk ji ant pačio upės kranto. Ar savivaldybė neskyrė tam pinigu?
Vytautas S.
2013-11-15 14:52
Klausimas:
Ar yra numatyti kokie nors darbai artimiausiu metu, susiję su laivybos atgaivinimu?
Justinas
2013-11-15 12:55
Klausimas:
Ko trūksta Kaune, kad atsigautų laivyba? Nekalbant apie didelius laivus, bet katerius, vandens motociklus, baidares, kitas individualaus naudojimo plaukiojančias priemones?
Tomas
2013-11-15 12:52
Klausimas:
Ar kitais metais laivu „Tolstojus“ bus vykdomos kelionės į Kulautuvą?
Angele
2013-11-15 12:15
Klausimas:
Tai kokių priemonių trūksta, kad miestas "priartėtų" prie upės? Ačiū už ats.
Gintrarė K.
2013-11-15 10:55
Klausimas:
Gal galėtumėte daugiau papasakoti apie Kaune statomą krovinių uostą. Kokie kroviniai iš Kauno ir į Kauną plauks? Ar turite kokios informacijos apie tai?
Antanas P.
2013-11-15 10:27
Klausimas:
Laba diena. Ar Kauniečiai turės galimybę dar kada nuplaukti raketomis į Nidą?
rimantas Jakas
2013-11-15 10:04
Klausimas:
Prieš kelerius metus buvo kalbama apie vandens taksi Kaune. Ar ši mintis jau palaidota, ar yra toliau gvildenama?
Arnas Arnas
2013-11-14 20:32
Klausimas:
Nemunas - mūsų pasididžiavimas (turėtų būti). Kodėl taip varganai mūsų upių tėvas atrodo Kaune tie Šančiais, Jiesios žiotimis? Kas atsakingas už tokį baisų vaizdelį?
Panele Kristina
2013-11-14 16:00
Klausimas:
Sveiki, kokia Jūsų nuomonė, kodėl Vilniuje 7 km atstumu nuolat plaukioja keli laivai ir mano žiniomis, kitais metais prisidės dar keli..., o Kaune, esant puikioms galimybėms laivams plaukti Nemuno upe ne tik centre ir senamiestyje, bet ir siūlyti tolimesnius maršrutus, plaukia tik keli laiveliai ir tai pagrinde tik užsakomaisiais reisais?
Elena Kavaliauskaitė
2013-11-17 15:54
Klausimas:
1.Projektas ,,Priartiniti mietą prie upės". Ką artinat? pramonę ar miestiečius? 2.Paskutiniu metu vis labiau akcentuojama, kad reikia didinti Kauno rekreacinį patrauklumą. Kuo krovininis uostas prie to prisidės? 3. Jeigu Baltarusija vėl užtvektų Nemuną, kokia pramoninė veikla tada būtų įmanoma? 4. Ar nevertėtų vietoj krovininio uosto pagalvoti apie mažų laivelių prieplauką, kuria naudotųsi, gyventojai ir svečiai rekreacinėms pramogoms, ar pagalvojote kaip suprastės senamiesčio vaizdas pravažiuojant turistams Radzinausko tiltu, kai jį užstos krovininis uostas. Jei rastumėte laiko plačiau apie tai padiskutuoti su Marvelės bendruomene, būtume nuoširdžiai dėkingi. Iš anksto dėkojame už atsakymus. Pagarbiai Marvelės bendruomenė
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Prie upės artiname miestiečius, tačiau dar nuo Romos laikų gajus posakis, kad žmonėms reikia duonos ir renginių. Vien tik renginiais, t.y. rekreacija, gyvas nebūsi, miestui reikalinga ekonomika. Įkurtas uostas leis integruoti Kauno miestą į bendrą vidaus vandens kelių logistikos grandinę, atsiradę krovinių srautai skatins ekonomiką, generuos pajamas, darbo vietų kūrimą, todėl reikia jūsų minimus klausimus spręsti kompleksiškai. HES veikla ir dabar daro neigiama įtaką laivybai, kadangi statant elektrinę nebuvo pastatytas šliuzas ir buvo užkirsta galimybė integruotis į Europos krovinių logistikos grandinę per Baltarusiją. Tačiau šis klausimas ateityje gali būti išspręstas suradus jam reikiamą finansavimą, aišku, ne šiandieninėje ekonominėje situacijoje.
turiu motorkę
2013-11-17 14:18
Klausimas:
Kiek laivų ir mažųjų laivų plaukioja po Nemuną prie Kauno? ogi du, tai kam reikia tokio "Vasiukų" projekto aplamai, gal geriau Kauno marių prieplauką praplėstumėte ir pastatytumėte kuro kolonėlę beakcizio kuro.
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Vandens infrastruktūrą plėsti reikia tiek Nemune, tiek Kauno ir Kuršių mariose, visur turi būti pastatytos degalinės ant vandens, o tai leistų palengvinti kuro užpylimo sąlygas laivų savininkams ir tausoti aplinką, kadangi kurą pilant iš kanistro į laivų bakus nemaža dalis degalų išsilieja į vandenį. Manau, kad taip ir bus – degalines ant vandens pastatysim, tai tik laiko klausimas.
Jonas
2013-11-16 11:28
Klausimas:
Sveiki gerbiamas p. Gintautai. Man taip pat labai įdomu kas tai per projektas ir ar yra galimybė jame dirbti? Ar netrūksta jį vykdant specialistų? Ačiū.
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Specialistų Vidaus vandens kelių direkcijoje trūksta, tačiau jiems priimti stinga pinigų. Įmonė vis dar gyvena krizės sąlygomis – žymiai sumažintas darbuotojų skaičius ir atlyginimai. Tačiau tikimės iš šios krizės išbristi, turime vilčių, nes panašu, kad Seime ir Vyriausybėje krizė baigėsi.
Olialia
2013-11-15 17:08
Klausimas:
Kiek Kaunas gauna pajamų iš laivybos? Kaip manote, kiek realiai jis galėtų gauti, jeigu būtų įgyvendinta bent minimum sumanymų, pasiūlymų? Kurie yra realiausi?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Viena aišku – Kaunas galėtų gauti pajamų iš laivybos daugiau negu gauna dabar, nes atvykę turistai mielai naudojasi teikiamomis vandens turizmo paslaugomis, čia leisdami atsivežtus eurus, dolerius ir kitą valiutą. Tačiau šiandien mes jiems siūlome gerokai mažiau nei galėtume.
Bliamba
2013-11-15 17:06
Klausimas:
Ar planuojama, skatinama, kad prie upių atsirastų daugiau kavinių, užeigų?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Be jokios abejonės, vidaus vandens kelių plėtros darbo grupė stengiasi suburti savivaldybininkų, mokslininkų, verslininkų ir politikų pajėgas, kad kartu su vidaus vandens kelių gerinimu gerėtų ir pakrančių infrastruktūra, kad šalia vandens kelių atsirastų žaidimų aikštelės, kavinės, interneto prieiga, kad kelionė upe būtų ne darbas, o poilsis.
Aušra
2013-11-15 15:26
Klausimas:
Prisistatote kaip darbo grupės dėl vidaus vandenų infrastruktūros Kaune vadovas. Kas tai per darbo grupė ir ką ji veikia?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Kaunas yra Lietuvos vidaus vandenų transporto centras, išsidėstęs tarp dviejų didžiausių Lietuvos upių – Nemuno ir Neries. Todėl, siekiant pagerinti vidaus vandenų transporto infrastruktūrą bei laivybos sąlygas Kauno mieste, šių metų rugsėjo 23 d. apskritojo stalo diskusijos "Įrenkime mariną prie "Žalgirio" arenos patys" metu buvo sudaryta darbo grupė, kurios vadovas – Kauno miesto savivaldybės tarybos narys Gintautas Labanauskas, nariai – Kauno m. savivaldybės Urbanistikos ir architektūros skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius, AB "Nuova Invest" vadovas Minvydas Znaidauskas, projektavimo studijos vadovas Šarūnas Kiaunė, Ryšių muziejaus direktorė Giedrė Mikaitienė, valstybės įmonės Vidaus vandens kelių direkcijos plėtros direktorė Edita Vaitkūnienė ir Turistinių burlaivių savininkų asociacijos valdybos narys Alvydas Čepkauskas. Pagrindinis šios darbo grupės uždavinys – suvienyti verslininkų, politikų, mokslininkų, savivaldybės tarnautojų ir visų vidaus vandens naudotojų pastangas, siekiant išvystyti vidaus vandenų infrastruktūrą Kaune. Pirmame etape pritraukus verslininkus būtų galima prie Kauno arenos įrengti minimalią (20-30 vietų) laivų prieplauką, kad būtų galima vandens transportu aplankyti arenoje vykstančius renginius, laikyti laivą žiemojimui tarpnavigaciniu laikotarpiu (preliminari projekto vertė – 200 tūkst. litų). Sekančiame etape pritraukus ES lėšas būtų galima įrengti rimtą rekreacinį vidaus vandens uostą su visa vidaus vandens uostui būdinga struktūra. Taip pat įrengti švartavimosi vietas palei visą krantinę kanale aplink areną, sutvarkyti įplaukimo ir išplaukimo iš Nemuno į kanalą vietas. Šiam tikslui preliminariai prireiktų 15-20 mln. litų (ES lėšų).
Artūras
2013-11-15 15:24
Klausimas:
Aišku artėjant naujam ES finansavimo laikotarpui visi jau planuoja, kokius projektus reikėtų įgyvendinti. Ar savivaldybėje planuojami projektai, susiję su Nemunu ir laivyba Kaune?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Sukurta darbo grupė siūlo, kaip koreguoti savivaldybės projektus dėl ES lėšų gavimo 2014-2020 m. vandens infrastruktūrai vystyti ir iš anksčiau numatytų prašyti 700 tūkst. litų prašomą sumą didina iki 15-20 mln. litų.
Justinas
2013-11-15 12:55
Klausimas:
Ko trūksta Kaune, kad atsigautų laivyba? Nekalbant apie didelius laivus, bet katerius, vandens motociklus, baidares, kitas individualaus naudojimo plaukiojančias priemones?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Nepakanka miesto vadovų dėmesio šių klausimų sprendimui. Matyt, per kitas problemas, kurios svarbios Kaunui, neužtenka laiko spręsti prioritetinių laivybos plėtros klausimų, tačiau galima pasidžiaugti, kad šioks toks dėmesys atsiranda ir miesto vadovai taisys klaidas, padarytas statant areną, kitais metais įrengs keleivinę prieplauką prie "Žalgirio" arenos. Vidaus vandens kelių direkcija savo ruožtu, gavusi Susisiekimo ministerijos pritarimą, prailgins farvaterį iki arenos.
Tomas
2013-11-15 12:52
Klausimas:
Ar kitais metais laivu „Tolstojus“ bus vykdomos kelionės į Kulautuvą?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Tikiuosi, kad kitais metais šis reisas bus, kadangi jis labai populiarus tarp kauniečių ir Kauno svečių, tačiau šį maršrutą dotuoja Kauno miesto ir rajono savivaldybės, todėl jos ir turi spręsti.
Gintrarė K.
2013-11-15 10:55
Klausimas:
Gal galėtumėte daugiau papasakoti apie Kaune statomą krovinių uostą. Kokie kroviniai iš Kauno ir į Kauną plauks? Ar turite kokios informacijos apie tai?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Prieplauką planuojame pastatyti 2014 m. pabaigoje. Ji turėtų per metus perkrauti apie pusę milijono tonų krovinių. Pirmame etape bus įrengta 120 m krantinės ir 1 ha teritorijos krovinių sandėliavimui. Hipotetiniai kroviniai galėtų būti anhidridas, iškastas iš Kauno rajone esančio telkinio, ir konteinerinis krovinys iš Skandinavijos. Pavyzdžiui, bendra Olandijos ir Lietuvos įmonė " Nemunas river line" iki 2015 m. planuoja pastatyti 10 vienetų naujų 1000 t talpos baržų ir jomis vykdyti krovinių pervežimą maršrutu Kaunas – Klaipėda.
Antanas P.
2013-11-15 10:27
Klausimas:
Laba diena. Ar Kauniečiai turės galimybę dar kada nuplaukti raketomis į Nidą?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Taip, manau, kad nuo kitų metų gegužės mėnesio tokia galimybė atsiras, nes šiandien tam didelį dėmesį skiria Susisiekimo ministerija, o maršruto Kaunas-Nida atgaivinimo klausimą kuruoja viceministras Saulius Girdauskas. Preliminariai šiam maršrutui per metus reikia apie 300 tūkst. litų dotacijų. Prie jų galėtų prisidėti savivaldybės, kurių teritorija yra prie Nemuno ir Kuršių marių.
rimantas Jakas
2013-11-15 10:04
Klausimas:
Prieš kelerius metus buvo kalbama apie vandens taksi Kaune. Ar ši mintis jau palaidota, ar yra toliau gvildenama?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Vandens taksi projektas Kaune, kaip ir kiti perspektyvūs projektai, taps gyvybingas, kai pagerės esama infrastruktūra, nes šiandien vidaus vandens kelių naudotojas neturi tikslo nuplaukti iš taško A į tašką B, o žiūri į laivybą kaip į pramogą, todėl jis turi turėti galimybę išlipti į krantą, nuplaukęs pakankamai trumpą atstumą pažaisti krepšinį, pasinaudoti interneto kavine ir gauti kitas rekreacines paslaugas.
Arnas Arnas
2013-11-14 20:32
Klausimas:
Nemunas - mūsų pasididžiavimas (turėtų būti). Kodėl taip varganai mūsų upių tėvas atrodo Kaune tie Šančiais, Jiesios žiotimis? Kas atsakingas už tokį baisų vaizdelį?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Kauno miesto savivaldybė galėtų parengti projektus sutvarkyti minimas pakrantes nuo hidroakumuliacinės elektrinės iki miesto centro, kur šiandien baigiasi eksploatuojamas valstybinis vandens kelias, pasinaudoti ES skiriamomis lėšomis.
Panele Kristina
2013-11-14 16:00
Klausimas:
Sveiki, kokia Jūsų nuomonė, kodėl Vilniuje 7 km atstumu nuolat plaukioja keli laivai ir mano žiniomis, kitais metais prisidės dar keli..., o Kaune, esant puikioms galimybėms laivams plaukti Nemuno upe ne tik centre ir senamiestyje, bet ir siūlyti tolimesnius maršrutus, plaukia tik keli laiveliai ir tai pagrinde tik užsakomaisiais reisais?
Gintautas Labanauskas Gintautas Labanauskas
2013-11-18
Atsakymas:
Vilniuje atkakliai kelerius metus buvo siekiama, kad jūsų minima vidaus vandenų kelio atkarpa Neryje būtų įtraukta į valstybinės reikšmės vidaus vandenų kelio sąrašą. Tai pasiekus vilniečių iniciatyvos nesustoja ir noras atgaivinti laivybą Vilniuje kur kas didesnis nei Kaune. Todėl tikimasi, kad suburta darbo grupė dėl vidaus vandens infrastruktūros Kaune veiks kaip katalizatorius ir pritrauks entuziastus iš vidaus kelių naudotojų, verslininkų ir politikų tarpo, o tai leis sėkmingiau vystyti vidaus kelių infrastruktūros kūrimo projektus Kaune.

Pasiūlyk svečią

*Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami pasiūlymo administravimo tikslais

Visas archyvas

Daugiau...