Quantcast

Portalo svečias

Darius Visockis

Darius Visockis

„Kauno švaros“ Miesto valymo skyriaus viršininkas

Olegas
2010-11-30 13:51
Klausimas:
Ar bus valomos tik pagrindinės gatvės? Iš kitų reikės brist į darbą pasiėmus sniego kastuvą? Nes mašinos iš pripustytų šoninių g-vių pernai tai neišvažiuodavo.
kauniete
2010-11-30 13:45
Klausimas:
Laisves aleja jei tik sluosime , grazinsime tai nuo to miestas svaresnis ir grazesnis nebus.Yra didziulis pastebejimas, kad jusu darbuotojai valydami saligatvius juos blogai nusluoja, kad sugristi ir dar karta nusluoti su traktoriumi, tai sis darbas neatliekamas kokybiskai ir tada ant saligatviu pradeda zelti zoles, kada Jusu vadovaujamos imones darbuotojai dirbs kokybiskai , aciu uz atsakyma
Vidmantas
2010-11-30 13:21
Klausimas:
Laba diena. Kelis kartus jau kreipėmės į Kauno švarą, kad iškeltų šiukšlių konteinerius esančius prie Pramonės 77 ir 79 namų. Jie pastatyti vos metras nuo šaligatvio, o kadangi stovi prie pat prospekto, tai nespėjame kovoti su atvežamomis šiukšlėmis iš kitur. Vaizdas tikrai tragiškas, nes dažnai jie būna perpildyti. Juk galima juos perstatyti iš kiemo pusės,o ne fasadinėje pusėje. Vietos yra, o ji tikrai atitiktų visus higienos reikalavimus.
Mantas
2010-11-30 13:17
Klausimas:
Klausimas: noreciau suzinoti, kas siukslina - zmogus ar kvadratinis metras?? Kas daugiau prisiukslina - vienas zmogus gyvendamas 60 kv.m. bute ar trys zmones 60 kv.m. bute???
Algimantas
2010-11-30 13:15
Klausimas:
Ar Jusu nuomone yra teisinga, kad dabar kaunieciai neturi jokios galimybes pasirinkti imones, kuri isves ju siuksles? Ar jums normalu, kad dabar zmones neturi jokio pasirinkimo, kaip tik moketi niekuo nepagristas jusu saskaitas?
pilietis
2010-11-30 13:12
Klausimas:
Kaip manote, ar normalu sunkiasvoriu transportu vazineti šaligatviais ir vejomis, teisinantis kad "kitaip pravaziuoti neina"? P.Plechaviciaus gatvėje, šalia šiūkšlių rušiavimo konteinerių, zmonės veja lygina ir atsodina po 3 kartus i metus, o šaligatvis tiek suslėgtas, kad pastoviai telkšo vanduo, tačiau tai jūsu vairuotojams nė motais. Ar nevertėtu tiems konteineriams paieskot kitos vietos, juolab kad musu visuomenė dar neišmoko jais naudotis ir pastoviai apkrauna buitiniu atliekų šūsnimi?
Irena
2010-11-30 13:07
Klausimas:
Gyvenu devynaukštyje 3 kambarių (64 kv.) bute. Esame 2 suaugę žmonės ir 4 kg šuniukas. Vasarą 2 mėn. atostogaujame kaime. Kaimynai gyvena tokiame pat bute, tik jų šeimą sudaro 7 žmonės. Už šiukšles mokame vienodai. Kokia veikla man reikia užsiimti, kad „prigaminčiau“ tiek pat šiukšlių kaip ir mano kaimynai?
2010-11-30 13:03
Klausimas:
Laba diena Čia tik lengvai papustė, o kai bus didelės pūgos, ir sniego bus daug daugiau, kaip manote ar susitvarkysite? Ir jei ne, ar prisiimsite atsakomybe?
klientas
2010-11-30 12:57
Klausimas:
kodel daugebucio gyventojai nuo buto moka po 12 su virsum litu kai tuo tarpu tokio pacio dydzio konteineris namui kainuoja per menesi kelis kartus pigiau?
emilija
2010-11-30 12:54
Klausimas:
kodel privaciu namu savininkai nemoka uz siuksliu konteinerius pagal namo plota, taip kaip mes gyvenantys daugiabuciuose?
arvis
2010-11-30 12:52
Klausimas:
jau eilę metų K.Baršausko nr.86/82gyventojai kreipėsi raštiškai,kad šiūkšliųkonteinerį iškeltų iš žaliųjų plotų,atstatyti vaikų aikštelę,skalbinių rėmams vietą.Scania laužo siauros gatvelės brangų asfaltą,gyventojams smarvė,galimos infekcijos,pavojus tiek vaikams,seniems žmonėms,turtui,gyvenimo estetika,Švara su gyventojais niekad nederino konteineriopastatymo vietos,tik iki šiol vyksta atsirašinėjimai(lėšų stygius amžinas:)),prašome mes gyventojai pakeisti į įkasamus konteinerius gatvelės padžioje,o ne žaliuose plotuose,jau ir taip nelegaliai mašinų savininkai nuniokoję kiemą....
Rozalija
2010-11-30 12:50
Klausimas:
Ar gali "Kauno svara"priverstinai atsiusti saskaita (kiekviena menesi) uz aplinkos valyma -tiems namo gyventojams kurie su sia imone uz aplinkos tvarkyma nera pasirase atskiros sutarties?
Janina
2010-11-30 12:48
Klausimas:
Gyvename silainiuose daugiabutyje. Siuksliu konteineria stovi netoli namu. Labai daznai matau toki vaizda : atvaziuoja masina ir ispyla didziausius siuksliu maisus. Tai privaciu namu gyventojai. Jie siuksliu konteinerius uzsisako labai retai, o siuksles pyla pas mus
NERINGA
2010-11-30 12:45
Klausimas:
KODĖL SENAMIESTYJE REIKIA TAIP BRANGIAI MOKĖTI UŽ ŠIUKŠLIŲ IŠVEŽIMĄ? KAIP MOKAMA-UŽ KVADRATŪRĄ AR UŽ REGISTRUOTŲ ŽMONIŲ SKAIČIŲ. AČIŪ
2010-11-30 12:43
Klausimas:
Sakykite prašau, ar įpras "Švaros" įmonė dirbti vakarietiškai? T.y. dirbti taip, kad jūsų įmonės darbas netrikdytų kitų miesto gyventojų: 1) Valyti miesto gatves ne "piko" valandomis; 2) Kodėl konteineriai kiemuose yra tuštinami 06:00val. ryto ( kai įlekia konteinerių mašina į kiemą, tai garsas toks, kad net žadintuvo nereikia )? gerai tiems, kuriems keltis laikas, o kitiems? 3) Kodėl niekada nėra sutvarkoma aplinka aplink konteinerį, jį ištuštinus? ( Juk 2m aplink, priklauso jūsų darbuotojams sutvarkyti ) Ačiū
vidas
2010-11-30 12:40
Klausimas:
Ar turiu teise zinoti kas gali pilti siuksles ikonteineri kuris yra pastatytas prie mano namo.Uz siuksliu isvezima moka musu namas o siuksles pila kas netingi tenka su svetimais darbstuoliais kovoti.Ar sugebetumet ant siuksliu konteineriu parasyti numerius kurie namai moka uz konkretu konteineri.Jeigu tai jums labai sudetinga atlikti tai man atrodo kad betvarke yra jums naudinga.
KAUNIETĖ
2010-11-30 12:38
Klausimas:
Paaiškinkit man ne suprantančiai, tai kas ištikruju šiukšlina žmogus ar būto kvadratūrą? Ne jau priimdami šį įstatymą, nėra baigę net vidurinė mokyklos? Arba godumas viršija protą? Tikiuosi, kad atsakysit į mano klausimą
bedarbis
2010-11-30 12:37
Klausimas:
Kiek naujų darbo vietų atsiras jūsų įmonėje?
Larisa
2010-11-30 12:32
Klausimas:
Šiandien ryte buvo neįmanoma leistis nuo Parodos kalno - automobiliai, autobusai "čiuožė", vos pavyko išvengti susidūrimo. Kodėl nebuvo nuvalytas ir pabarstytas kelias?
aleksotiškė
2010-11-30 12:31
Klausimas:
Gyvenu privačiam name. Maisto ruošimo ir kitas biologiškai yrančias atliekas kompostuojam. Šalia yra konteineriai rūšiuoti atliekoms, tad stiklą, plastiką ir popierių rūšiuojame ir metame į juos. Lieka labai mažai atliekų, todėl norėtume, kad mūsų konteinerį "Kauno švara" išvežtų 1 kartą per mėnesį, tačiau mums paaiškino, kad galima ne rečiau kaip dvi savaitės. Kodėl turime mokėti už pustuščio konteinerio išvežimą?
Donatas
2010-11-30 12:29
Klausimas:
kiekviena ryta tenka lipti laiptais nuo prisikelimo baznycios link laisves al. ir ten mobili brigada kauno svaros sluoja beveik kiekviena ryta, ta pacia aikstele, darbas vyksta tik tam kad vyktu.Klausimas-kokiu budu vykdoma mieste dirbanciuju (slaveju) kontrole?kokiu budu mobilios brigados paskirstomos po miesta, nes siuo konkreciu atveju tuos laiptus uztenka nuvalyti, pabarstyti smeliu kad ir per dvi savaites 1karta.
Gedas
2010-11-30 12:23
Klausimas:
Gyvenu daugiabutyje Ziemiu gatveje, turime tik viena siuksliu konteineri kuriuo naudojasi is viso trys penkiauksciai daugiabuciai. Savaime suprantama, kai yra toks kiekis zmoniu, konteineris daznai buna perpildytas, siuksles nesioja vejas po visa kiema. Noreciau suzinoti kokia yra tvarka prie daugiabuciu statomiems konteineriams, t.y. Kokiam gyventoju (butu) skaiciui turi buti skirtas 1 konteineris, ar jis turetu buti tam skirtoje aiksteleje (nes dabar jis stovi automobiliu stovejimo aiksteleje greta masinu) ir ar "Svaros" darbuotojai isvezdami siuksles turi surinkti tai kas iskratant konteineri i "Svaros" masina nukrito ant zemes (nes pastoviai isvezant siuksles buna pilna pribarstoma salia konteinerio ir paliekama)? Aciu uz atsakyma!
Kaunietis
2010-11-30 12:13
Klausimas:
Ko tiketis vairuotojams ketvirtadieni, lyg ir pūga numatyta ? Sutinku kad techniškai ar fiziškai neįmanoma nuvalyti visų kelių vienu metu, bet ar sudėtinga užtikrinti saugumą ant tiltų, nuoklanėse bei pagrindinėse Kauno miesto gatvėse ?
Kas vyksta Kaune
2010-11-30 12:09
Klausimas:
Siūlome ne į klausimus atsakinėt, o darbais užsiimt:) Itin patiko šio ryto spaudoj skaityti jūsų komentarą, kad "Žiema pas mus dar neatėjo".
Laima
2010-11-30 12:08
Klausimas:
Ar teisinga,kai 42 kv.m.bute mokame už atliekų išvežimą tiek, kiek tokios pat kvadratūros bute gyvenantiems 3 asmenims ir šuniui?
kaunietis
2010-11-30 12:07
Klausimas:
Koks buvo tikslas barstyti druską už mokeščių mokėtojų pinigus, kuri kaip minėta prie tokiu temperatūrų yra neveiksminga ? Kada naudojama skaldelė (kokiose vietose ir ko siekiant) ? Kokiu priemonių imatės, kad saugus eismas dėl kelio salygų būtų užtikrintas einamuoju momentu ? Jei ne paslaptis, kiek pinigų buvo skirta praitais ir šias metais Kauno miesto kelių priežiurai žiemos sezonui ? Ačiū
Eduardas
2010-11-30 12:03
Klausimas:
Šiandien (~8:20) teko leistis Parodos kalnu. Jausmas toks, kad keliui nieko nedaryta. Įspūdingai atrodė žemyn slystantis autobusas nesisukančiais ratais. Stabdant jausmas tarsi važiuočiau plikomis padangomis. Būtų įdomu sužinoti, kaip buvo pasirūpinta judriomis nuokalnėmis ir ar jomis visą žiemą bus rūpinamasi taip kaip šiandien? Gal vairuotojams derėtų ieškotis kitų maršrutų, kuriuose nėra nuokalnių?
Arunas
2010-11-30 11:57
Klausimas:
Juozapaviciaus pr.,priesais seniunija yra aikstele,kurioje pastatyti jusu imones konteineriai stiklui,metalui,plastmasei ir t.t.mes senai namuose rusiuojame visa tai,ir kas savaite atnesame i si punkta surusiuotas ne maistines atliekas.taciau i sia aikstele labai jau baisu koja ikelti,toks siukslynas aplinkui,kad net nelabai malonu ir lankytis joje.ar tai jusu kompentencijoje sutvarkyti teritorija ,kurioje randasi konteineriai,nes tas vaizdelis aplink juos neprideda pliusu nei z.sanciams,nei ymonei kuri tai priziuri.Jei butu svari aplinka,manau ten atnestu rusiutas atliekas ir daugiau gyventoju,bet kai kuriems legviau ismesti i bendra konteineri nei klampoti po siukles toje aiksteleje. dekoju is anksto
Gyventojas
2010-11-30 11:41
Klausimas:
Laba diena, Gyvenu senamiestyje, šiukšlių konteineriai nuolat perpildomi (pakuočių atliekomis) kadangi tais pačiais konteineriais naudojasi maitinimo įstaigos. Beja, mokestis už šiukšlių išvežmą padidėjo, o tvarka nepagerėjo. 1. Ar įmanoma du kart per dieną vežti šiukšles? 2. Gal galėtumėte pakomentuoti kaip paskaičiuojamas šiukšlių išvežimas toms maitinimo įstaigoms, kurios neturi atskirų konteinerių? Dėkui, Geros dienos.
jonas
2010-11-30 11:38
Klausimas:
sako, kad druska nuo -10 netirpsta... ar turite kitų priemonių?
Smile
2010-11-30 11:37
Klausimas:
Kodėl kelininkai VISI visuose miestuose daro tą patį - nevalo iki paskutiniųjų, o paskui kai gauna pylos nuo valdžios puola dirbti? Čia taip technikos profesinėse mokyklose ir universitetuose moko ar darbe tokių įgūdžių išmokstama?
dama
2010-11-30 11:34
Klausimas:
ar šiemet užteks smėlio slidžioms gatvėms barstyti? Ar prisiimate atsakomybę, jeigu įvyksta avarija slidžioje, nevalytoje ir nebarstytoje gatvėje?
dėl darbo
2010-11-30 11:34
Klausimas:
Kiek uždirba kiemsargis? Ar yra laisvų vietų?
Rimtas klausimas:
2010-11-30 11:31
Klausimas:
Moku mokescius uz du butus, kaip suprantu, pagal buto plotą. Kodel bute, kurio plotas 43 kv. m. mokestis atėjo 22 litai, o bute, kurio plotas 47 kv. m. mokestis nesiekia 12 litų? Juo labiau, kad pirmuoju atveju gyventojų skaicius – 1, o antruoju – 2.
Alvydas
2010-11-30 11:30
Klausimas:
Kai kurių Kauno daugiabučių kiemuose jau kuris laikas stovi atliekų rūšiavimo konteineriai. Teko matyti, kaip atvažiuoja šiukšliavežė, ir iš trijų skirtingų konteinerių, skirtų popieriui, plastikui ir stiklui, viską suverčia į vieną ir tą pačią priekabą. Ar toks pasityčiojimas iš žmonių pastangų rūšiuoti atliekas ir akivaizdus biudžeto lėšų švaistymas tęsis ir mieste pastačius 300 naujų atliekų rūšiavimui skirtų konteinerių?
vladimiras
2010-11-30 11:29
Klausimas:
Kodėl neįrengiamos asfaltuotos aikštelės privažiavimui prie šiukšlių konteineriams ir kodėl jos neaptveriamos?
2010-11-30 11:29
Klausimas:
Aleksoto kalnas šįryt buvo nė kiek nebarstytas. vos nusileidau žemyn. kokios taktikos laikotės, kad taip yra? negi nematėt naktį, kad pusto ir kad kelius reikia valyti jau anksti ryte?
kaunietė
2010-11-30 11:27
Klausimas:
kodėl nuo ryto visos miesto įkalnės buvo tragiškos? kodėl PArodos kalnas buvo nenuvalytas?
Olegas
2010-11-30 13:51
Klausimas:
Ar bus valomos tik pagrindinės gatvės? Iš kitų reikės brist į darbą pasiėmus sniego kastuvą? Nes mašinos iš pripustytų šoninių g-vių pernai tai neišvažiuodavo.
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Manau, kad miesto valdžia, atsižvelginat į atskirus gyventojų pagrįstus prašymus, galbūt atkreips dėmesį. Įvertinęs sudėtingumą Miesto tvarkymo skyrius duos Kauno švarai užsakymą valyti ir daugiau gatvių, nenumatytų tvarkomų gatvių sąraše.

kauniete
2010-11-30 13:45
Klausimas:
Laisves aleja jei tik sluosime , grazinsime tai nuo to miestas svaresnis ir grazesnis nebus.Yra didziulis pastebejimas, kad jusu darbuotojai valydami saligatvius juos blogai nusluoja, kad sugristi ir dar karta nusluoti su traktoriumi, tai sis darbas neatliekamas kokybiskai ir tada ant saligatviu pradeda zelti zoles, kada Jusu vadovaujamos imones darbuotojai dirbs kokybiskai , aciu uz atsakyma
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

"Kauno švaros" Miesto valymo skyriuje anksčiau dirbo per 1 tūkst. žmonių, o dabar nesiekia nė 200. Manau, kad į klausimą atsakiau. 

Manau, kad pagerėjus miesto biudžeto surinkimui, savivaldybė skirs daugiau lėšų ir mes turėsime geresnes galmybes sutvarkyti didesnę miesto dalį,

Mantas
2010-11-30 13:17
Klausimas:
Klausimas: noreciau suzinoti, kas siukslina - zmogus ar kvadratinis metras?? Kas daugiau prisiukslina - vienas zmogus gyvendamas 60 kv.m. bute ar trys zmones 60 kv.m. bute???
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Visi mes suprantame, kad šiukšlina žmonės, tik ne visi žmonės supranta, kad už tai reikia mokėti, todėl moka kvadratai :)

Kaune per 8 tūkst. žmonių yra prisiregistravusių prie savivaldybės, o kasdien miestą palieka apie 250 žmonių, išvykstančių į užsienį. Iki šiol už juos mokėjote jūs. Kiekvienam gyventojui yra paskaičiuota vidutinė metinė šiukšlių susikaupimo norma. Taigi, jeigu iš 100 butų esančiame name moka tik 20 ar 40, o šiukšlina 100, tai konteineriai būna perkrauti, o įmonė patiria nuostolį.

Kai bus išspręstas deklaruojamos gyvenamosios vietos klausimas, gali būti taip, kad mokestis už atliekų išvežimą bus skaičiuojamas pagal gyventojų skaičių.

Jeigu žmogus išvyksta į užsienį, o savo butą išnuomoja 5 asmenims, šiai dienai jis turėtų nemokėti nieko. 1-2 kambarių butų savininkams šis mokestis pagal naują sistemą yra santykinai mažesnis.

Ačiū už klausimus,

Iki malonaus, Darius Visockis.

Algimantas
2010-11-30 13:15
Klausimas:
Ar Jusu nuomone yra teisinga, kad dabar kaunieciai neturi jokios galimybes pasirinkti imones, kuri isves ju siuksles? Ar jums normalu, kad dabar zmones neturi jokio pasirinkimo, kaip tik moketi niekuo nepagristas jusu saskaitas?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Manau, kad normalu. Šiuo metu tik Kaunas ir Panevėžys turi tokią atliekų tvarkymo sistemą, kada atliekų tvarkytojas yra savivaldybės įmonė. Visi kiti miestai yra sugriovę šią sistemą, atliekas veža skirtingų įmonių surinkėjai, prie namo stovi ne vienas, o 4 ar 5 konteineriai. visoje šitoje sistemoje vyrauja sunkiai koordinuojama betvarkė. Tokių pavyzdžių galime rasti Vilniuje, KLaipėdoje ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

Kaune atliekų surinkimo kainos yra mažiausios lyginanat su visais miestais. Artimiausiu metu taryboje bus svarstomas klausimas dėl kainos sumažinimo.

pilietis
2010-11-30 13:12
Klausimas:
Kaip manote, ar normalu sunkiasvoriu transportu vazineti šaligatviais ir vejomis, teisinantis kad "kitaip pravaziuoti neina"? P.Plechaviciaus gatvėje, šalia šiūkšlių rušiavimo konteinerių, zmonės veja lygina ir atsodina po 3 kartus i metus, o šaligatvis tiek suslėgtas, kad pastoviai telkšo vanduo, tačiau tai jūsu vairuotojams nė motais. Ar nevertėtu tiems konteineriams paieskot kitos vietos, juolab kad musu visuomenė dar neišmoko jais naudotis ir pastoviai apkrauna buitiniu atliekų šūsnimi?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Šiukšlių išvežimu turėtų rūpintis ir patys namo gyventojai. Grafikai yra labai įtempti, vairuotojas negali sugaišti ilgiau kaip 5 min prie konteinerio. Prie kai kurių konteinerių privažiuoti prireikia daugiau laiko, nes privažiavimai užstatyti automobiliais. Tai - viena dažnaiusių priežasčių, todėl vairuotojai ieško galimybių, kaip privažiuoti prie konteinerių, kad būtų galima išvežti šiukšles.

Kartais labai daug konfliktų kyla sprendžiant konteinerio vietą prie namo, nes vieniems gyventojams tinka vieta, kitiems ji netinka. Šios vietos labai konfliktiškai sprendžiamos tarp pačių namo arba gretimų namų gyventojų. Ten, kur yra galimybė, išspręsti taikiai, atsižvelgiame į gyventojų prašymus ir statome konteinerius visiems priimtinoje vietoje.

Vairuotojai yra aukšto meistriškumo ir pravažiuoja kiemuose tarp neįtikėtinai mažu tarpų, o dažnai ilgą atstumą važiuoja atbuline eiga, nes neturi galimybės apsisukti.

2010-11-30 13:03
Klausimas:
Laba diena Čia tik lengvai papustė, o kai bus didelės pūgos, ir sniego bus daug daugiau, kaip manote ar susitvarkysite? Ir jei ne, ar prisiimsite atsakomybe?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Lyginant šios nakties situaciją su didele pūga ir daug sniego, lengviau būtų įveikti pūgą. Todėl manau, kad turėtumėme susitvarkyti.

"Kauno švarai" pasirašius sutartį su miesto savivaldybes, esame už viso miesto tvarkymą valymą kiaurus metus. Reikalui esant, konkretiems darbams samdome rangovus - tai yra, "Kauno kelius" ir "Kelių remonto grupę". Šios dvi įmonės daugiausia užsiiminėja barstymo darbais.

Rozalija
2010-11-30 12:50
Klausimas:
Ar gali "Kauno svara"priverstinai atsiusti saskaita (kiekviena menesi) uz aplinkos valyma -tiems namo gyventojams kurie su sia imone uz aplinkos tvarkyma nera pasirase atskiros sutarties?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Ne, negalima.

Donatas
2010-11-30 12:29
Klausimas:
kiekviena ryta tenka lipti laiptais nuo prisikelimo baznycios link laisves al. ir ten mobili brigada kauno svaros sluoja beveik kiekviena ryta, ta pacia aikstele, darbas vyksta tik tam kad vyktu.Klausimas-kokiu budu vykdoma mieste dirbanciuju (slaveju) kontrole?kokiu budu mobilios brigados paskirstomos po miesta, nes siuo konkreciu atveju tuos laiptus uztenka nuvalyti, pabarstyti smeliu kad ir per dvi savaites 1karta.
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Laiptų valymas yra turbūt sunkiausia meisto valymo dalis dėl to, kad žmonės labai pavargsta fiziškai - valant jiems reikia nulipti į apačią ir užlipti aukštyn. Žiemą nuo visų laiptų reikia nukasti sniegą ir pabarstyti smėliu. Šiuo metu dirba 2 mobilios brigados, kurios kas dvi-tris dienas aptarnauja 61 laiptus Kauno mieste.

Nereikia pykti ant šių žmonių, o juos gerbti. Jeigu jie pastoviniuoja, tai nereiškia, kad tinginiauja. Tiesiog darbas fiziškai labai sunkus.

Kaunietis
2010-11-30 12:13
Klausimas:
Ko tiketis vairuotojams ketvirtadieni, lyg ir pūga numatyta ? Sutinku kad techniškai ar fiziškai neįmanoma nuvalyti visų kelių vienu metu, bet ar sudėtinga užtikrinti saugumą ant tiltų, nuoklanėse bei pagrindinėse Kauno miesto gatvėse ?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Esant tokiai žemai temperatūrai nuokalnes, viadukus ir tiltus barstysime smėliu. Kelininkų darbas yra atsakomybė, aplinkybių įvertinimas, kai oro sąlygas sunku prognozuoti 4 val. laikotarpiu.

Kai pradėjau dirbti šį darbą, suvokiu visą atsakomybę. Šiąnakt nemiegojau, nemiegojo ir mano kolegos, o nuo 4 val. važinėjau po miestą.

kaunietis
2010-11-30 12:07
Klausimas:
Koks buvo tikslas barstyti druską už mokeščių mokėtojų pinigus, kuri kaip minėta prie tokiu temperatūrų yra neveiksminga ? Kada naudojama skaldelė (kokiose vietose ir ko siekiant) ? Kokiu priemonių imatės, kad saugus eismas dėl kelio salygų būtų užtikrintas einamuoju momentu ? Jei ne paslaptis, kiek pinigų buvo skirta praitais ir šias metais Kauno miesto kelių priežiurai žiemos sezonui ? Ačiū
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Skaldele barstomi tik regioninių kelių tiltai ir viadukai.

Šiuo metu miesto keliai yra pravažiuojami, o įkalnės įvažiuojamos. Kelininkai žiemą negali užtikrinti vasarinių komforto sąlygų. Tą turi suprast kiekvienas vairuotojas.

Dėl pinigų negaliu atsakyti, nes pernai "Kauno švara' valė sniegą tik trečdalyje Kauno, tad visos sumos įvardinti negaliu. Barstymo darbus vykdė kita bendrovė.

 

Gyventojas
2010-11-30 11:41
Klausimas:
Laba diena, Gyvenu senamiestyje, šiukšlių konteineriai nuolat perpildomi (pakuočių atliekomis) kadangi tais pačiais konteineriais naudojasi maitinimo įstaigos. Beja, mokestis už šiukšlių išvežmą padidėjo, o tvarka nepagerėjo. 1. Ar įmanoma du kart per dieną vežti šiukšles? 2. Gal galėtumėte pakomentuoti kaip paskaičiuojamas šiukšlių išvežimas toms maitinimo įstaigoms, kurios neturi atskirų konteinerių? Dėkui, Geros dienos.
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

"Kauno švaros" veikla susideda iš 2 pagrindinių veiklos sričių. Viena - buitinių atliekų tvarkymas, kita - miesto valymas. Atstovauju antrai sričiai, todėl sudėtingiau atsakyti į jūsų pateiktus klausimus.

jonas
2010-11-30 11:38
Klausimas:
sako, kad druska nuo -10 netirpsta... ar turite kitų priemonių?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Taip, sunkiai tirpsta, tą patvirtina šios nakties rezultatai, kai buvo nubarstyta druska, tačiau esant tokiai žemai temperatūrai, nesulaukėme norimo poveikio. Paryčiais PArodos kalną, Žemaičių gatvės, Varnių tilto prietiltį barstėme druskos-smėlio mišiniu. Smėlis tampa alternatyva esant žemesnei nei 10 laipsnių temperatūrai.

Aišku, tai labai brangi procedūra, už kurią reikia susimokėti du akrtus: pirmas kartas, kai barstome žiemą, o antras kartas, kai pavasarį turime smėlį sušluoti. Bet tai nereiškia, kad mes jo nebarstysime.

Smile
2010-11-30 11:37
Klausimas:
Kodėl kelininkai VISI visuose miestuose daro tą patį - nevalo iki paskutiniųjų, o paskui kai gauna pylos nuo valdžios puola dirbti? Čia taip technikos profesinėse mokyklose ir universitetuose moko ar darbe tokių įgūdžių išmokstama?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Taupumo sumetimais mes valome tik esant ekstremalioms sąlygoms. Deja, dėl tokios ekonominės situacijos, kokia dabar yra Lietuvoje, mes turime labai racinionaliai ir pamatuotai naudoti lėšas, skirtas miestui valyti. Vieną kartą pabarstyti miestą šlapia druska mums kainuoja 40-50 tūkst. litų, o druskos-smėlio mišiniu - beveik 200 tūkst. litų.

Taigi nesudėtinga paskaičiuoti, kokių pinigų negautų mūsų mokyklos ir darželiai, pensininkai ir t.t.

Tad kiekvienas miestietis turėtų suprasti ir prisidėti prie žiemos problemų savo atidumu, žieminių padangų įsigijimu ir pan.

dama
2010-11-30 11:34
Klausimas:
ar šiemet užteks smėlio slidžioms gatvėms barstyti? Ar prisiimate atsakomybę, jeigu įvyksta avarija slidžioje, nevalytoje ir nebarstytoje gatvėje?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Manau, kad smėlio, druskos ir technikos tikrai šiai dienai pakanka.

"Kauno švara" su Kauno miesto savialdybe pasirašė sutartį dėl miesto priežiūros ir tvarkymo ir mes privalome šią sutartį vykdyti. Atsakomybę dėl gatvių dangos kokybės turime prisiimti.

Yra patvirtintas gatvių sąrašas, kurias privalome nuvalyti prioritetine tvarka. Be abejo, šalutinės gatvės išlieka slidesnės, o kitos išvis nevalomos. Todėl atsakomybės už visą miestą prisiimti negalime.

dėl darbo
2010-11-30 11:34
Klausimas:
Kiek uždirba kiemsargis? Ar yra laisvų vietų?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Šiuo metu mes teikiame kiemų teritorijų priežiūros paslaugas. šiuo metu už paslaugą imamas apie 20 centų už vieną kvadratinį gyvenamojo ploto metrą mokestis. Už šį mokestį ištisus metus yra prižiūrimas daugiabučio kiemas ir šis mokestis yra nekintamas. Vasarą šluojami, prižiūrimi takai, pjaunama žolė, žiemą takai valomi, barstomi smėlio-druskos mišiniu, rudenį surenkami lapai ir išvežamos šakos.

Mūsų ekonomistai paskaičiavo įkainį taip, kad jei šį mokestį padidintume 1-2 centais, jis būtų per brangus, o jei sumažintume 1-2 centais - jau neberatumėm, kas norėtų šį darbą dirbti.

Mūsų kiemsargis uždirba 600-800 litų. Šiuos pinigus jis gauna už nepavydėtinai didelį krūvį.

Pasirašius naujas sutartis su gyventojais, atsiranda poreikis ieškoti kiemsargių. Bet tai nereiškia, kad šį darbą gauna bet kas.

Dėl laisvų vietų - reikėtų kreiptis į įmonę.

Rimtas klausimas:
2010-11-30 11:31
Klausimas:
Moku mokescius uz du butus, kaip suprantu, pagal buto plotą. Kodel bute, kurio plotas 43 kv. m. mokestis atėjo 22 litai, o bute, kurio plotas 47 kv. m. mokestis nesiekia 12 litų? Juo labiau, kad pirmuoju atveju gyventojų skaicius – 1, o antruoju – 2.
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Gyventojai neturi jokios įtakos, nes mokestis skaičiuojamas nuo buto ploto.

Gali būti, kad jūsų sąskaitoje nurosytas mokestis yra paskaičiuotas už du mėnesius, o antruoju atveju - už vieną. Dėl tikslesnės informacijos skambinkite į klientų aptarnavimo skyrių.

Alvydas
2010-11-30 11:30
Klausimas:
Kai kurių Kauno daugiabučių kiemuose jau kuris laikas stovi atliekų rūšiavimo konteineriai. Teko matyti, kaip atvažiuoja šiukšliavežė, ir iš trijų skirtingų konteinerių, skirtų popieriui, plastikui ir stiklui, viską suverčia į vieną ir tą pačią priekabą. Ar toks pasityčiojimas iš žmonių pastangų rūšiuoti atliekas ir akivaizdus biudžeto lėšų švaistymas tęsis ir mieste pastačius 300 naujų atliekų rūšiavimui skirtų konteinerių?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Atliekų rūšiavimas per minėtus varpo formos konteinerius nėra toks beprasmis kaip atrodo gyventojams. Nors konteinerių turinys supilamas į tą pačią mašiną, jis išrūšiuojamas įmonės teritorijoje. Mums kol kas taip yra racionaliau ir pigiau - išrūšiuoti įmonės teritorijoje rankomis nei siųsti kiekvienai atliekų rūšiai atskirą mašiną.

Šiuo metu įmonėje yra įrengta moderni rūšiavimo linija už ES pinigus, kuri padeda išrūšiuoti PET, kartoną, plastiką.

Mes džiaugiamės, kad rūšiavimas vyksta.Galbūt ir nepakankamai kaip norėtųsi. Tos šiukšlės, kurios patenka į rūšiavimo konteinerius, jos tikrai nekeliauja į Lapių sąvartyną.

vladimiras
2010-11-30 11:29
Klausimas:
Kodėl neįrengiamos asfaltuotos aikštelės privažiavimui prie šiukšlių konteineriams ir kodėl jos neaptveriamos?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Aikštelių schemos yra numatytos ir jos artimiausiu metu bus įrengiamos. Jos anksčiau nebuvo įrengtos dėl to, kad buvo išsikreipusi visa aikštelių tvarkymo sistema. Įvedus naują sistemą, kai skaičiuojamas mokestis nuo 1 kv. m. Po truputį pradedam surinkti realias lėšas, padengiančias išvežamų atliekų kiekį. Kadangi anksčiau per 8 tūkst. žmonių buvo prisiregistravę prie Kauno miesto savivaldybės, tai šių ir kitų emigravusių žmonių mokesčių išvengimas neleido mums sukaupti lėšų minėtoms aikštelėms įrengti.

Netolimoje ateityje darbai bus pradėti prioritetine tvarka.

2010-11-30 11:29
Klausimas:
Aleksoto kalnas šįryt buvo nė kiek nebarstytas. vos nusileidau žemyn. kokios taktikos laikotės, kad taip yra? negi nematėt naktį, kad pusto ir kad kelius reikia valyti jau anksti ryte?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Tenka pripažinti, kad šįkart žiemos pradžia netipinė kelininkams. Yra žema temperatūra ir beveik nėra kritulių. Sniegą pustė, todėl nei surinkt, nei sušluot neįmanoma. Kelio danga tikrai nebuvo slidi nakties metu.

Šis sniegas paryčiais buvo suvažinėtas, todėl susiformavo slidžios dangos ruožai.

Iš esmės norėčiau pasakyti, kad slidi danga yra ne tik ant kelio, bet ir mūsų galvose. Tie, kurie vakqar važinėjo ir labai drąsiai jautėsi, dabar turi pakeisti įpročius. Žiema dar neatėjo, nes neturėjome nei kritulių, nei ledo. Patarčiau vairuotojams būti budriems, atsargiems, tikrai bus situacijų daug sudėtingesnių. Tačiau mes negalime mesti pajėgų, kurioms nėra realaus poreikio. Kam barstyti smėliu sausą asfaltą?

 

kaunietė
2010-11-30 11:27
Klausimas:
kodėl nuo ryto visos miesto įkalnės buvo tragiškos? kodėl PArodos kalnas buvo nenuvalytas?
Darius Visockis Darius Visockis
2010-11-30
Atsakymas:

Laba diena,

Esu pasirengęs atsakyti į jūsų klausimus.

Šiąnakt pats nuo 4 val. ryto važinėju po Kauną. ryte gatvės buvo tikrai sausos ir švarios. Bivo pustomos sniegas, kritulių nebuvo. apie 4 val. ryto buvo apie 14 laipsnių šalčio. Buvo sausa ir nelabai slidu. Apie 5 val. paleidom šlavimo mašinas su šluotom, kad būtų sušluotas sniegas, kuris galimai galėjo pavristi į slidžią dalį. O Parodos gatvės ir Žemaičių gatvės buvo barstomos druskos-smėlio mišiniu.

Dėl žemos temperatūros druskos poveikis yra minimalus.

 

Pasiūlyk svečią

*Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami pasiūlymo administravimo tikslais

Visas archyvas

Daugiau...