Quantcast

Portalo svečias

Benas Noreikis

Benas Noreikis

Lietuvos gyvūnų globos draugijos pirmininkas
budulis
2009-12-09 14:48
Klausimas:
turiu katina, bet noriu ir suns. kaip manot, ar verta?
Justas
2009-12-09 14:47
Klausimas:
Piniginiai reikalai sudomino. Sakykit, kiek kainuoja jūsų draugijos paslaugos, už kurias sumoka valstybė?
Rūta
2009-12-09 14:36
Klausimas:
Laba diena. Nustebino Jūsų teiginys, kad visus iš prieglaudos paimtus gyvūnus reikia sterilizuoti. Jau šešeri metai turim kalytę, paimtą iš globos namų, bet tokių minčių niekada nekilo, nors ji "kavalieriaus" jokio ir niekada neprisileidžia (o gaila, tokio protingo šuns dar nesu per savo 30 metų turėjusi). Kaip ir niekada nedariau problemos iš šunyčių - visada rasdavau, kam juos atiduoti, ir tikrai į pažįstamų ir gerų žmonių rankas. Labai gerbiu Jūsų darbą gyvūnų labui, bet teiginys nuskambėjo žiauriai. Sutinku tik su tuo, kad būtų sterilizuojami tik benamiai katinai ir katės (labai patiko neseniai vykusi iniciatyva).
Indrė
2009-12-09 14:31
Klausimas:
Ar jūsų gyvūnų globos draugija rūpinasi ir domisi, kokia yra padėtis kituose gyvūnų globos namuose?Nes teko apsilankyt Klaipėdos "Nuare" ten padėtis tikrai baisi, toks jausmas, kad ten gyvūnai apskritai neprižiūrimi, pagaunami ir uždaromi, taip sakant pasmerkti kančioms. Be to, kiek žinau jiems apskritai reikia išsikraustyti iš šių patalpų. Kas tuo rūpinasi, ar visos šios įstaigos nėra susijusios ir neteikia jokios pagalbos ir paramos viena kitai?Nuaras gauna valstybinę paramą, tikrai žinau, kad yra ir daug aukojančių, tačiau atrodo pinigai yra tiesiog plaunami, o gyvūnai pasmerkti kančioms..Kiek žinau ne tik Klaipėdos "Nuare" yra tokia padėtis, bet ir Panevėžio globos namuose, Vilniuje..Kaip apskritai galima padėti, kur kreiptis, skųstis??Nes atrodo tiek daug kalbų, bet niekam niekas neįdomu, niekas nieko nedaro, kad kažką pakeistų, tai lyg kova su vėjo malūnais..
Jurgis
2009-12-09 14:26
Klausimas:
kaip vertinate reikalavima atsiklausti kaimyno del pvz. suns laikymo. Ar taip nera suvarzomos zmoniu teises? jei as noriu suns, o mano kaimynas pamises ir nekencia gyvunu, kodel kenteti turi as? kaip mano teise i NT?
greta
2009-12-09 14:21
Klausimas:
Esu prisijaukinusi laukinį katę, jį maitinu. Norėčiau paklausti kur būtų galima veltui Klaipėdoje sterilizuoti veltui.
Sigita
2009-12-09 14:15
Klausimas:
auginu du katinus bute,skiepu knygeles yra,abu sterilizuoti,kastruoti.Galvojau apie mokejima valstybei uz tai,kad as auginu du katinus (beje,viena priglaudziau is gatves),bet abejoju del tu pinigu tinkamo valstybes panaudojimo....jei vis delto apsigalvociau moketi,kur tai reiktu dayti?kam yra skiriami sumoketi mokesciai uz augintinius?
Audrone
2009-12-09 14:15
Klausimas:
Sveiki, mano kaimynai buvo priversti atsisakyti savo augintinio, nes tiesiog nebegalejo jo islaikyti. Liudna, bet tokia realybe siandien, ar nemanote, kad pasitaisius ekonominei situacijai salyje, pageres ir zmoniu poziuris i gyvunus, suminkstes sirdis?Ar vis del to ne su pinigais si siaubinga padetis susijusi??
2009-12-09 14:01
Klausimas:
gerb. pirmininke, kiek kainuotu stafordsyro veisles suns migdymas ir palikimas utilizacijai ? Kaunas.
mitė
2009-12-09 11:43
Klausimas:
Vakar mačiau laidą per TV, kur rodė kaip gyvūnai ale globos namuose, nors ten ištirųjų jų marinimo įstaigos... kaip jūs vertinate tokius namus kaip Vilniaus grinda arba Panavėžyje ir Šiauliuose...?
Lina
2009-12-09 11:41
Klausimas:
Ar Veterinarijos tarnyba reaguotų į anoniminį pranešimą? Tėvai gyvena kaime, ten vienas pusprotis laiko krūvą karvių, kurios nepaisant šalčio ganosi lauke, pašaro trūksta ir tas pats apipuvęs, nes šieno krūva stovi lauke po atviru dangumi. Dalis gyvulių (4-5) per žiema visada nustimpa. Šunų irgi nekontroliuojamas skaičius, jie visiškai nešeriami, dar gerai, kad palaidi, tai kelios kaimos moterėlės vis ką nors numeta. Skundą parašyti žmonės bijo, nes "paskui dar padegs". Ar įmanoma ką nors padaryti?
Natalja
2009-12-09 11:37
Klausimas:
Kodel nera informacijos apie vet.gyditojus kurie gaudami Parama is ES fondu del kaciu,sunu uzmigimo(nes jie atvaziuoja ,paema ir civiliskai uzmigdo jos)Nikeas aplamai nezino apie tai,gal reikeitu zmonems daugiau informacijos. Kiek zinau uzsienyje privaloma kiekvinam gyvuneliu turet chipa su visa informacija,net vetereniarijos gyditojai privalo jas itaisyti be seimeninko leidimo,del to surenkami dideli mokesciai ir viskas konroliojima.Kodel pas mus iki siol nera jokiu baudu uz gyvunu kankinima ir ziauru poelgi.Dekoju.
Simas
2009-12-09 10:15
Klausimas:
Ar ne per daug Lietuvoje prikurta gyvūnų globos įstaigų. gal užtektų vienos su filialais. Dabar ši veikla paprasčiausiai primena pinigų plovyklą. Sutinkate?
Kauniete
2009-12-08 23:36
Klausimas:
Ar zmones visur yra tiek ziaurus gyvunams, kaip zmones Lietuvoje -- kalbu ne tik apie Pipiro atveji, bet visus sunis suristus ant trumpo lentsiugo visam gyvenimui, ismestus pakampiuose, paliktus badauti, ir t.t. Ar galite placiau pakomentuoti. Kaip tai gydoma?
Liutauras
2009-12-08 22:00
Klausimas:
Kada galime tikėtis laiko, kada LGGD pastebės valdžia? Kaip visuomenė gali padėti tai padaryti?
Nerijus
2009-12-08 17:09
Klausimas:
Sveiki, daugiabucio kaimynai labai daznai uzdaro suni balkone ir patys iseina. Suo gera pusdieni cypia, loja, kaukia. Ar yra kazkokios priemones kaip kovoti su tokiais kaimynas, nes tiek suns gaila, tiek kitiem kaimynams gyventi neimanoma. Aciu!
boksere
2009-12-08 13:37
Klausimas:
laba diena, sakykite, ar gyvunu globos namams yra skiriamas finansavimas nors minimalus is biudzeto, ar tai islaikoma vien is labdaros? Siulau musu valdzios atstovams dazniau pasiziureti laida ,,Animal Planets" ,kurioje rodoma koks demesys skiriamas beglobiams gyvunams ir kaip dirba pareigunai, o ka pas mus veikia, net uzmirsau kaip tas policijos padalinys vadinasi, kurie tik gaudo seimininkus vedziojancius sunis ir plesia baudas. Aciu.
Meda
2009-12-08 13:29
Klausimas:
Kuo Jūsų įstaiga išsiskiria iš kitų gyvūnų globa užsiimančių įstaigų?
2009-12-08 12:59
Klausimas:
Sklando daug mitų apie naminių gyvūnėlių kastravimą - esą iškastruotos katės ima sirgti įvairiomis ligomis, susijusiomis su dauginimosi organais, sutrinka katinų medžiagų apykaita, jie tampa nejudrūs, todėl nutunka. O kaip yra iš tikrųjų? Mano tėvai laiko katę ir katiną - su katinu, žinoma, jokios bėdos, o katei periodiškai perka kontraceptinius vaistus, tačiau jie veikia toli gražu nevisada. Kaip vertinate visuomenės susidomėjimą gyvūnais, kuris kilo po Pipiro istorijos? Turbūt galima džiaugtis, kad žmonės pagaliau nubudo, tačiau, žinote, aš asmeniškai netikiu, kad mūsų tas susidomėjimas yra nuoširdus. Aš pati be galo myliu visokius bedalius šuneliu-katinus. Tačiau negaliu ramiai žiūrėti ne tik į benamius, bet ir į tuos, kuriuos žmonės kankina paversdami savo aprangos ar interjero detale, rengia rūbeliais ar didžiausius šunis augina kambario bute. Ko reikia, kad mes tiesiog negalėtume elgtis neatsakingai su gyvūnais? Ar geriausia "auklėjimo" priemonė - griežti įstatymai? Gal kokios socialinės kampanijos? Ačiū už atsakymus ir sėkmės. Esu daug gražių žodžių girdėjusi apie jūsų ir jūsų komandos nuoširdumą ir meilę mūsų mažiesiems (ar didiesiems) broliams:-)
Linas
2009-12-08 11:42
Klausimas:
Zoologijos sodas vis aimanuoja, kad maisto žvėrims vos pakanka. Egzotiški gyvūnai sunkiai žiemoja. Ar nemanote, kad tai kankinimas, kurį reikėtų nutraukti? Nėra tinkamų sąlygų, vadinasi ir zoologijos sodas nereikalingas...
dėl pikto šuns
2009-12-08 11:27
Klausimas:
Kaimynas idiotas laiko piktą šunį, retkarčiais iš voljero paleidžia, tai tas šuo tvorom lipa, matydamas mano kieme lakstančius vaikus. Veislė jo iš tų piktųjų - putos tik krinta iš nasrų. Kalbėjau su kaimynu ir gražiuoju ir piktuoju, kad to šuns nepaleidinėtų, tačiau jam nė motais. Ar verta ieškoti teisybės? Kviesti policiją, o gal jus? Ar šioje vietoje nieko padaryti negalima? O jei tas šunelis vieną kartą ims ir peršoks tvorą?
katės augintoja
2009-12-08 11:25
Klausimas:
Kokia apskritai padėtis Lietuvoje? Ar daug yra benamių šunų? Kaip su jais elgiamasi? ar jie gaudomi? Ar jie patys nugaišta patvoriuose? Kas Kaune turėtų sugaudyti benamius šunis? Kam skambinti?
Vaiva
2009-12-08 10:45
Klausimas:
Šiuo metu iš gyvūnų globos namų augintinius paėmę gyventojai neturi jokių lengvatų. Ar neketina jūsų vadovaujama draugija inicijuoti taisyklių pataisą, pagal kurią prieš atiduodant gyventojams gyvūnus iš prieglaudų jie būtų sterilizuojami, kastruojami ir skiepijami - kad tai nekainuotų būsimam šeimininkui? Ir ar tokie gyventojai neturėtų būti atleisti nuo mokesčių už gyvūnus?
Jonas
2009-12-08 10:38
Klausimas:
Sveiki, kodėl jus nekovojate dėl gyvunų kurie yra laikomi pasigailėtinomis salygomis cirke Ąžuolyno meškučiai kuris randasi tarp gyvenamujų namų Šančiuose
Vytas
2009-12-07 22:44
Klausimas:
atrodo visada žinojome, kad gyvūnų prieglaudose keturkojai per ilgai neužsibūna, t.y. neradę šeimininkų yra užmigdomi. tad ar Jums neatrodo, kad dabar imama eskaluoti problema dėl šių gyvūnų teisių yra laužta iš piršto?
Tomas
2009-12-07 21:01
Klausimas:
Ar galite padeti susigaudyti, kuo skiriasi gyvunu globos draugija, gyvunu globeju asociacija ir dar kazkoks Nuaras? Atrodo, kad daro ta pati, tai kam tiek daug tu instanciju?
2009-12-07 19:53
Klausimas:
Dažnas kaunietis įsitikinęs, kad gyvūnams suaukotos lėšos didele dalimi suplaukia į pinigų rinkėjų kišenes, o ne į benamių gyvūnų pilvukus. Tekę girdėti, kad net gauta labdara šunų maistu dažniausiai pakliūna jos organizatorių įnamiams. Gal taip ir nėra, tačiau vis tik įdomu kas ir kaip aktyviai vykdo tokių labdarų kontrolę. Ačiū.
budulis
2009-12-09 14:48
Klausimas:
turiu katina, bet noriu ir suns. kaip manot, ar verta?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Klauskit katino.

Ačiū už klausimus, geros dienos.

 

Justas
2009-12-09 14:47
Klausimas:
Piniginiai reikalai sudomino. Sakykit, kiek kainuoja jūsų draugijos paslaugos, už kurias sumoka valstybė?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Mūsų draugija negauna jokių pinigų iš valstybės.

Rūta
2009-12-09 14:36
Klausimas:
Laba diena. Nustebino Jūsų teiginys, kad visus iš prieglaudos paimtus gyvūnus reikia sterilizuoti. Jau šešeri metai turim kalytę, paimtą iš globos namų, bet tokių minčių niekada nekilo, nors ji "kavalieriaus" jokio ir niekada neprisileidžia (o gaila, tokio protingo šuns dar nesu per savo 30 metų turėjusi). Kaip ir niekada nedariau problemos iš šunyčių - visada rasdavau, kam juos atiduoti, ir tikrai į pažįstamų ir gerų žmonių rankas. Labai gerbiu Jūsų darbą gyvūnų labui, bet teiginys nuskambėjo žiauriai. Sutinku tik su tuo, kad būtų sterilizuojami tik benamiai katinai ir katės (labai patiko neseniai vykusi iniciatyva).
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Linkiu jūsų kalytei niekada nesusirgti pieno liaukų vėžiu ar gimdos pūlinio uždegimo - pyjometra.. Tam kelią užkirsti gali sterilizacija. O dėl jūsų "sėkmingai" išdalintų šuniukų - kažin kiek dešimčių jų palikuonių liko užkasti ar benamiai? Toks jūsų elgesys nėra atsakingas.

Indrė
2009-12-09 14:31
Klausimas:
Ar jūsų gyvūnų globos draugija rūpinasi ir domisi, kokia yra padėtis kituose gyvūnų globos namuose?Nes teko apsilankyt Klaipėdos "Nuare" ten padėtis tikrai baisi, toks jausmas, kad ten gyvūnai apskritai neprižiūrimi, pagaunami ir uždaromi, taip sakant pasmerkti kančioms. Be to, kiek žinau jiems apskritai reikia išsikraustyti iš šių patalpų. Kas tuo rūpinasi, ar visos šios įstaigos nėra susijusios ir neteikia jokios pagalbos ir paramos viena kitai?Nuaras gauna valstybinę paramą, tikrai žinau, kad yra ir daug aukojančių, tačiau atrodo pinigai yra tiesiog plaunami, o gyvūnai pasmerkti kančioms..Kiek žinau ne tik Klaipėdos "Nuare" yra tokia padėtis, bet ir Panevėžio globos namuose, Vilniuje..Kaip apskritai galima padėti, kur kreiptis, skųstis??Nes atrodo tiek daug kalbų, bet niekam niekas neįdomu, niekas nieko nedaro, kad kažką pakeistų, tai lyg kova su vėjo malūnais..
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

LGGD džiaugiasi, kad Seimo narys Petras Auštrevičius inicijuoja Gyvūnų globos įstatymo apskritojo stalo diskusiją šį penktadienį, kurioje šis jūsų minimas klausimas bus iškeltas. LGGD sieks, kad gyvūnų laikymo taisyklės privatiems asmenims bei priegaludoms ar globos namams būtų vienodos visoje respublikoje.

Jurgis
2009-12-09 14:26
Klausimas:
kaip vertinate reikalavima atsiklausti kaimyno del pvz. suns laikymo. Ar taip nera suvarzomos zmoniu teises? jei as noriu suns, o mano kaimynas pamises ir nekencia gyvunu, kodel kenteti turi as? kaip mano teise i NT?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

LGGD manymu, kaimyno atsiklausimas dėl gyvūno laikymo prieštarauja LR Konstitucijai ir jeigu kas nors norėtų pasiekti teisybę, tai nukeliautų iki Strasbūro. Ir čia iškovotų savo teises.

greta
2009-12-09 14:21
Klausimas:
Esu prisijaukinusi laukinį katę, jį maitinu. Norėčiau paklausti kur būtų galima veltui Klaipėdoje sterilizuoti veltui.
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Patariu kreiptis į organizaciją "Penkios pėdutės" arba į organizaciją www.pifas.org.

Sigita
2009-12-09 14:15
Klausimas:
auginu du katinus bute,skiepu knygeles yra,abu sterilizuoti,kastruoti.Galvojau apie mokejima valstybei uz tai,kad as auginu du katinus (beje,viena priglaudziau is gatves),bet abejoju del tu pinigu tinkamo valstybes panaudojimo....jei vis delto apsigalvociau moketi,kur tai reiktu dayti?kam yra skiriami sumoketi mokesciai uz augintinius?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Pagal Kauno miesto gyvūnų laikymo taisykles privalote mokėti rinkliavą. tie pinigai nukeliaus į miesto bendrą biudžetą ir kas su jais bus daroma, nežinia. LGGD siekia, kad visi šunų ir kačių augintojai mokėtų metinį mokestį, o ne mėnesinę rinkliavą. LGGD siekia, kad rinkliavos dydis būtų neskausmingas ir nediskriminuotų pačių augintojų. Nes daugiabutyje gyvenantys turi mokėti, o privačiuose kiemuose šunis ar kates laikantys - ne.

Audrone
2009-12-09 14:15
Klausimas:
Sveiki, mano kaimynai buvo priversti atsisakyti savo augintinio, nes tiesiog nebegalejo jo islaikyti. Liudna, bet tokia realybe siandien, ar nemanote, kad pasitaisius ekonominei situacijai salyje, pageres ir zmoniu poziuris i gyvunus, suminkstes sirdis?Ar vis del to ne su pinigais si siaubinga padetis susijusi??
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Pinigai tikrai turi įtakos gyvūnų gerovei. Kur žmonės skurdžiau gyvena, ten ir gyvūnai skurdžiau gyvena. Pavyzdžiui, Žaliakalnyje mažai valkataujančių šunų, palyginti su Vilijampole. Bet tai nereiškia, kad žmogus neturintis didelių pajamų negali humaniškai elgtis su gyvūnu.

2009-12-09 14:01
Klausimas:
gerb. pirmininke, kiek kainuotu stafordsyro veisles suns migdymas ir palikimas utilizacijai ? Kaunas.
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

LGGD šios paslaugos neteikia, teks kreiptis į bet kurią veterinarijos gydyklą ar į "Nuarą".

mitė
2009-12-09 11:43
Klausimas:
Vakar mačiau laidą per TV, kur rodė kaip gyvūnai ale globos namuose, nors ten ištirųjų jų marinimo įstaigos... kaip jūs vertinate tokius namus kaip Vilniaus grinda arba Panavėžyje ir Šiauliuose...?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Mačiau ir aš tą laidą. Kai kurių prieglaudų ar organizacijų veiksmai yra sveikintini, o kiti - atvirkščiai - apgailėtini.

Lina
2009-12-09 11:41
Klausimas:
Ar Veterinarijos tarnyba reaguotų į anoniminį pranešimą? Tėvai gyvena kaime, ten vienas pusprotis laiko krūvą karvių, kurios nepaisant šalčio ganosi lauke, pašaro trūksta ir tas pats apipuvęs, nes šieno krūva stovi lauke po atviru dangumi. Dalis gyvulių (4-5) per žiema visada nustimpa. Šunų irgi nekontroliuojamas skaičius, jie visiškai nešeriami, dar gerai, kad palaidi, tai kelios kaimos moterėlės vis ką nors numeta. Skundą parašyti žmonės bijo, nes "paskui dar padegs". Ar įmanoma ką nors padaryti?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

VMVT reaguoja į anoniminius pranešimus. Apie šį įvykį praneškite 8 800 40403 arba tinklapyje.

Natalja
2009-12-09 11:37
Klausimas:
Kodel nera informacijos apie vet.gyditojus kurie gaudami Parama is ES fondu del kaciu,sunu uzmigimo(nes jie atvaziuoja ,paema ir civiliskai uzmigdo jos)Nikeas aplamai nezino apie tai,gal reikeitu zmonems daugiau informacijos. Kiek zinau uzsienyje privaloma kiekvinam gyvuneliu turet chipa su visa informacija,net vetereniarijos gyditojai privalo jas itaisyti be seimeninko leidimo,del to surenkami dideli mokesciai ir viskas konroliojima.Kodel pas mus iki siol nera jokiu baudu uz gyvunu kankinima ir ziauru poelgi.Dekoju.
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Neturime jokių žinių, kad yra ES fondų, skiriamų vet. gydytojams dėl gyvūnų eutanazijos. O dėl mikroschemų - ES reikalauja mikroschemų tik tiems gyvūnams, kurie kirs valstybių sienas, t.y. keliaus. Vet. gydytojas negali be šeimininko leidimo implantuoti mikroschemą gyvūnui.

Baudos dėl gyvūnų kankinimo ar žiauraus elgesio yra.

Simas
2009-12-09 10:15
Klausimas:
Ar ne per daug Lietuvoje prikurta gyvūnų globos įstaigų. gal užtektų vienos su filialais. Dabar ši veikla paprasčiausiai primena pinigų plovyklą. Sutinkate?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Lietuvoje bus įkurta dar daugiau gyvūnų globos įstaigų. Vieni bus stipresni, kiti - silpnesni, tačiau atsiras specializuotų globos draugijų, kurios imsis globoti vieną rūšį ar gyvūno veislę.

Dėl plovyklos - reikia pinigus nuolat sekti ir stebėti, kaip jie naudojami. Sutinku, kad aferistų yra visose srityse.

Kauniete
2009-12-08 23:36
Klausimas:
Ar zmones visur yra tiek ziaurus gyvunams, kaip zmones Lietuvoje -- kalbu ne tik apie Pipiro atveji, bet visus sunis suristus ant trumpo lentsiugo visam gyvenimui, ismestus pakampiuose, paliktus badauti, ir t.t. Ar galite placiau pakomentuoti. Kaip tai gydoma?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Žmonės yra visur žiaurūs ne tik gyvūnams, bet ir kitiems žmonėms. Deja, šito 100 procentų nepakeisim. Atistiks tokių atvejų kaip Pipiro ir daugiau. O tai yra gydoma švietimo būdu ir baudimu.

Liutauras
2009-12-08 22:00
Klausimas:
Kada galime tikėtis laiko, kada LGGD pastebės valdžia? Kaip visuomenė gali padėti tai padaryti?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Kad valdžia pastebėtų LGGD mes patys turime būti valdžioje. Gal jau subrendo laikas, kad galėtume sekti Olandijos pavyzdžiu, kur yra sėkmingai įsikūrusi partija už gyvūnus?

Ši partija turi du deputatus jų parlamente ir dalį atstovų rajonuose ir periferijos miestuose.

Mano nuomone, Lietuvoje pritariančiųjų tokiai idėjai tūkstantis žmonių tikrai yra.

Nerijus
2009-12-08 17:09
Klausimas:
Sveiki, daugiabucio kaimynai labai daznai uzdaro suni balkone ir patys iseina. Suo gera pusdieni cypia, loja, kaukia. Ar yra kazkokios priemones kaip kovoti su tokiais kaimynas, nes tiek suns gaila, tiek kitiem kaimynams gyventi neimanoma. Aciu!
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Tokiu atveju kreipkitės į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą 8 800 40403, jų tinklapis www.vmvt.lt skyrelyje "Praneškite mums"  arba policiją 112.

boksere
2009-12-08 13:37
Klausimas:
laba diena, sakykite, ar gyvunu globos namams yra skiriamas finansavimas nors minimalus is biudzeto, ar tai islaikoma vien is labdaros? Siulau musu valdzios atstovams dazniau pasiziureti laida ,,Animal Planets" ,kurioje rodoma koks demesys skiriamas beglobiams gyvunams ir kaip dirba pareigunai, o ka pas mus veikia, net uzmirsau kaip tas policijos padalinys vadinasi, kurie tik gaudo seimininkus vedziojancius sunis ir plesia baudas. Aciu.
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Gyvūnų globos namai ar prieglaudos yra finansuojamos įvairiai. Tai gali būti savivaldybės lėšomis, rėmėjų ar narių bei gyventojų 2 procentų pajamų mokesčių skirtomis lėšomis. savivaldybės yra suinteresuotos nuo gatvės "nušluoti" gyvūnus kuo greičiau ir kuo pigiau.

Gyvūnų gerovės pažeidimus tiria VMVT Gyvūnų gerovės inspektoriai. Dėl smurto prieš gyvūnus reikėtų į juos ir kreiptis.

Meda
2009-12-08 13:29
Klausimas:
Kuo Jūsų įstaiga išsiskiria iš kitų gyvūnų globa užsiimančių įstaigų?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Manyčiau, kad mūsų organizaja skiriasi nuo kitų tuo, kad mes rūpinamės visais gyvūnais Lietuvos padangėje. Neapsiribojame šunų, kačių globa, bet rūpinamės ir laukiniais, egzotiniais, žemės ūkio ir laboratoriniais gyvūnais.

2009-12-08 12:59
Klausimas:
Sklando daug mitų apie naminių gyvūnėlių kastravimą - esą iškastruotos katės ima sirgti įvairiomis ligomis, susijusiomis su dauginimosi organais, sutrinka katinų medžiagų apykaita, jie tampa nejudrūs, todėl nutunka. O kaip yra iš tikrųjų? Mano tėvai laiko katę ir katiną - su katinu, žinoma, jokios bėdos, o katei periodiškai perka kontraceptinius vaistus, tačiau jie veikia toli gražu nevisada. Kaip vertinate visuomenės susidomėjimą gyvūnais, kuris kilo po Pipiro istorijos? Turbūt galima džiaugtis, kad žmonės pagaliau nubudo, tačiau, žinote, aš asmeniškai netikiu, kad mūsų tas susidomėjimas yra nuoširdus. Aš pati be galo myliu visokius bedalius šuneliu-katinus. Tačiau negaliu ramiai žiūrėti ne tik į benamius, bet ir į tuos, kuriuos žmonės kankina paversdami savo aprangos ar interjero detale, rengia rūbeliais ar didžiausius šunis augina kambario bute. Ko reikia, kad mes tiesiog negalėtume elgtis neatsakingai su gyvūnais? Ar geriausia "auklėjimo" priemonė - griežti įstatymai? Gal kokios socialinės kampanijos? Ačiū už atsakymus ir sėkmės. Esu daug gražių žodžių girdėjusi apie jūsų ir jūsų komandos nuoširdumą ir meilę mūsų mažiesiems (ar didiesiems) broliams:-)
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

1. Gyvūnų sterilizacija ar kastracija net prailgina jų gyvenimą. Jie tada neserga lytinėmis ligomis, vėžiu ir tampa draugiškesni šeimininkui. Ši operacija Lietuvoje populiarėja, kaip ir kitose Vakarų šalyse. Yra pastebėta, kad vyrai labiausiai nenori kastruoti savo katinų ar šunų. Jūsų išvardinti simptomai dėl kastracijos tėra mitai, gyvūnas nenutunak nuo to oro, kuriuo jis kvėpuoja :)

2. Pipiro istorija buvo šokiruojanti, nes buvo vaizdinė medžiaga, pasklidusi po internetą, kas sukėlė ne tik vietos žmonių, bet ir užsieniečių dėmesį. Tai privertė mūsų teisėsaugos institucijas greitai sureaguoti ir atitinkamai nubausti pažeidėją.

Šunelių rengimas ar puošimas, nemanyčiau, yra jų kankinimas. Tai tik glaudesnis bendravimas su gyvūnėliu. Kas neleidžia jam nuobodžiauti. Tačiau kas per daug - tas nesveika.

Ačiū už gerus žodžius.

Linas
2009-12-08 11:42
Klausimas:
Zoologijos sodas vis aimanuoja, kad maisto žvėrims vos pakanka. Egzotiški gyvūnai sunkiai žiemoja. Ar nemanote, kad tai kankinimas, kurį reikėtų nutraukti? Nėra tinkamų sąlygų, vadinasi ir zoologijos sodas nereikalingas...
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Šiuo metu Zoologijos sodo gyvūnai yra labai gerai šeriami. Aišku, visada galima gerinti gyvūnų laikymo sąlygas ir užtikrinti jų gerbūvį. Tai yra daroma palaipsniui, bet viskas kainuoja pinigus.  Vargu, ar kada nors uždarysime Lietuvos zoologijos sodą, nes visuomenė to neleistų.

Šiuo metu viena iš Europos gyvūnų gerovės organizacijų tyrinėja visus zoologijos sodus, surašo jų trūkumus ir jų išvados bus pateiktos Briuseliui dėl naujos Europos Sąjungos zoologijos sodų direktyvos redakcijos.

Mūsų zoologijos sodas kaip ir kiti Europoje privalės laikytis tos direktyvos reikalavimų.

dėl pikto šuns
2009-12-08 11:27
Klausimas:
Kaimynas idiotas laiko piktą šunį, retkarčiais iš voljero paleidžia, tai tas šuo tvorom lipa, matydamas mano kieme lakstančius vaikus. Veislė jo iš tų piktųjų - putos tik krinta iš nasrų. Kalbėjau su kaimynu ir gražiuoju ir piktuoju, kad to šuns nepaleidinėtų, tačiau jam nė motais. Ar verta ieškoti teisybės? Kviesti policiją, o gal jus? Ar šioje vietoje nieko padaryti negalima? O jei tas šunelis vieną kartą ims ir peršoks tvorą?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Jeigu šuo yra Maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) sudarytame agresyvių veislių sąraše, tai jo laikymo sąlygų reikalavimai yra itin griežti. Galite kreiptis į VMVT ir išsiaiškinti, kokios veislės šunį laiko kaimynas ir ar atitinka jų reikalavimus. Taip pat galima kreiptis į "Nuarą" ir išsiaiškinti, ar šuo yra laikomas pagal Kauno miesto gyvūnų laikymo taisykles. Suprantam jūsų susirūpinimą, ypač - dėl vaikų. Jeigu šuo laikomas pagal visus reikalavimus, jums gal liks viena išeitis - pasistatyti akliną tvorą, kad šuo nematytų jūsų vaikų. Taip pat vaikams reikia papasakoti, kaip reikia elgtis, kai šuo puola. Tai yra, nejudėti, stovėti vietoje, rankomis reikėtų apsiglėbti kūną. 

katės augintoja
2009-12-08 11:25
Klausimas:
Kokia apskritai padėtis Lietuvoje? Ar daug yra benamių šunų? Kaip su jais elgiamasi? ar jie gaudomi? Ar jie patys nugaišta patvoriuose? Kas Kaune turėtų sugaudyti benamius šunis? Kam skambinti?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Padėtis, kaip minėjau, yra tragiška, nes sunaikiname labai daug gyvūnų. Manome, kad Lietuvoje yra apie 300 tūkst. šunų ir tiek pat kačių. Kitaip tariant, kas dešimtas gyventojas laiko naminį augintinį, kurie dažnai nekontroliuojamai dauginasi.

Valkataujančius gyvūnus gaudo įvairios įmonės, sudariusios su savivaldybe sutartis. Kaune šią paslaugą atlieka minėtas "Nuaras" ir jiems galima skambinti telefonu 322 333.

Vaiva
2009-12-08 10:45
Klausimas:
Šiuo metu iš gyvūnų globos namų augintinius paėmę gyventojai neturi jokių lengvatų. Ar neketina jūsų vadovaujama draugija inicijuoti taisyklių pataisą, pagal kurią prieš atiduodant gyventojams gyvūnus iš prieglaudų jie būtų sterilizuojami, kastruojami ir skiepijami - kad tai nekainuotų būsimam šeimininkui? Ir ar tokie gyventojai neturėtų būti atleisti nuo mokesčių už gyvūnus?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

LGGD siekia, kad į Gyvūnų globos laikymo ir naudojimo įstatymą būtų įtrauktas punktas, reikalaujantis, kad visi gyvūnai, paimti iš globos namų ar prieglaudų, būtų sterilizuojami ar kastruojami.

Bet nesieksime, kad gyventojai būtų visiškai atleisti nuo mokesčių ar rinkliavos. Galvojame, kad reikia diferencijuoti mokesčius - tai būtų gerokai mažesni mokesčiai sterilizuotiems gyvūnams.

Jonas
2009-12-08 10:38
Klausimas:
Sveiki, kodėl jus nekovojate dėl gyvunų kurie yra laikomi pasigailėtinomis salygomis cirke Ąžuolyno meškučiai kuris randasi tarp gyvenamujų namų Šančiuose
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

LGGD jau 15 metų kovoja su "Ąžuolyno meškučių" vadovybe, nes mūsų manymu, ten gyvūnų laikymo sąlygos yra netinkamos. Net ir praėjusį šeštadienį LGGD atstovai stebėjo šio "cirko" pasirodymą balandžių parodoje LŽŪU. Buvo gaila žiūrėti į jauną meškiuką, kuris suko ratais vien dėl batono trupinėlio. Manome, kad tik išalkęs gyvūnas repitų visą savo dėmesį į šį batono kąsnelį.

LGGD žiniomis, viešosios įstaigos "Ąžuolyno meškučiai" du trečdalius valdo savivaldybė, o likusią - M.Zobovas.

Taigi M.Zobovas turi gerą užnugarį ir gal dėl to sunku pakeisti padėtį. LGGD pakartotinai kreipsis į valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą bei Aplinkos ministeriją dėl gyvūnų laikymo sąlygų ir dokumentų patikrinimo.

Vytas
2009-12-07 22:44
Klausimas:
atrodo visada žinojome, kad gyvūnų prieglaudose keturkojai per ilgai neužsibūna, t.y. neradę šeimininkų yra užmigdomi. tad ar Jums neatrodo, kad dabar imama eskaluoti problema dėl šių gyvūnų teisių yra laužta iš piršto?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Lietuvoje mes turime tiek daug šunų ir kačių, kad mes sunaikiname virš 100 tonų jų kasmet. Taip yra todėl, kad mes jų prisiveisėme. Ir tam reikia užkirsti kelią, naudojant švietimą, skatinti gerą gyvūnų registraciją ir sterilizaciją. Visuomenės reakcija į šuns Pipiro istoriją rodo, kad tema apie gyvūnų teises yra aktuali.

Tomas
2009-12-07 21:01
Klausimas:
Ar galite padeti susigaudyti, kuo skiriasi gyvunu globos draugija, gyvunu globeju asociacija ir dar kazkoks Nuaras? Atrodo, kad daro ta pati, tai kam tiek daug tu instanciju?
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Lietuvos gyvūnų globos draugija (LGGD) yra įsikūrusi prieš 136 metus. Apie jos istoriją ir misiją galite pasiskaityti mūsų tinklapyje www.lggd.lt. Nuaras yra uždaroji akcinė bendrovė, vadovaujama J.Gustaitienės. Įmonės pagrindinis tikslas - pelnas. Nevyriausybinė organizacija - Gyvūnų globėjų asociacija (GGA)  - yra vadovaujama V.Gustaičio. Tai rodo, kad čia yra šeimyninė veikla. GGA savo tinklapyje ieško finansinių rėmėjų ir prašo skirit 2 procentus pajamų mokesčių jų veiklai. Deja, nematau jokio kvietimo stoti į tą asociaciją, tapti nariu ar kažką panašaus. Dėl to, manyčiau, kad jų organizacija nėra visai demokratiška ir panašiai kaip UAB - ganėtinai uždara.  

2009-12-07 19:53
Klausimas:
Dažnas kaunietis įsitikinęs, kad gyvūnams suaukotos lėšos didele dalimi suplaukia į pinigų rinkėjų kišenes, o ne į benamių gyvūnų pilvukus. Tekę girdėti, kad net gauta labdara šunų maistu dažniausiai pakliūna jos organizatorių įnamiams. Gal taip ir nėra, tačiau vis tik įdomu kas ir kaip aktyviai vykdo tokių labdarų kontrolę. Ačiū.
Benas Noreikis Benas Noreikis
2009-12-09
Atsakymas:

Laba diena,

Esu pasirengęs atsakyti į jūsų klausimus.

Tas žmogus, kuris aukoja pinigų tam tikrai organizacijai, turi žinoti apie tų pinigų panaudojimą pagal paskirtį. Nevyriausybinės organizacijos apie tai turėtų pranešti savo rėmėjams - kur ir kaip panaudojo pinigus. Lėšos, surinktos iš valdiškų institucijų, pavyzdžiui iš registracijos arba rinkliavos, keliauja į savivaldybių bendrą biudžetą. Ten jos ir paskęsta.

Pasiūlyk svečią

*Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami pasiūlymo administravimo tikslais

Visas archyvas

Daugiau...