Quantcast

Policija: neretai patys pėstieji kelyje būna neatsargūs

  • Teksto dydis:

Pastaruoju metu Vilniuje daugėjant skaudžių eismo nelaimių, kuriose būna sužeisti ar žūva pėstieji, policijos pareigūnai sako, kad sostinėje yra didelis automobilių skaičius ir prie jo prisitaikyti nespėjanti infrastruktūra. Policija taip pat akcentuoja, kad patys pėstieji kelyje yra labai neatsargūs ir nedrausmingi.

Trečiadienį Vilniuje policijos pareigūno vairuotas automobilis partrenkė ir mirtinai sužalojo penkiolikmetę merginą, pranešė Policijos departamentas.

Nelaimė įvyko 19.10 val. Pilaitės prospekte. „Volkswagen Sharan“, kurį vairavo neuniformuotas ne tarnybos metu Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Vilniaus miesto 4-ojo policijos komisariato postinis 1972 metais gimęs A.A., partrenkė ir mirtinai sužalojo per gatvę nereguliuojama pėsčiųjų perėja ėjusią penkiolikmetę.

Pirminiais duomenimis, pareigūnas buvo blaivus, tyrimui paimtas kraujas.

„Dėl kaltės nieko nenoriu komentuoti - viską parodys tyrimas, nes aplinkybės yra labai miglotos. Nenoriu nieko iš anksto komentuoti ir iš anksto kaltinti. Kai visi liudytojai bus apklausti, visos ekspertizės padarytos, tada bus galima komentuoti“, - per spaudos konferenciją ketvirtadienį sakė Vilniaus apskrities vyriausiojo komisariato viršininkas Kęstutis Lančinskas.

Paklaustas, kaip paaiškinti, kad įvykio vietoje nematyti automobilio stabdymo žymių, o žuvusios kūnas gulėjo už maždaug 80 metrų nuo perėjos, K.Lančinsko tvirtino, jog pagal nuotraukas galima spėti, kad mergina kurį laiką buvo vežama ant variklio dangčio.

Policijos pareigūnas, kuris vairavo automobilį, policijoje tarnauja apie 20 metų. Pastaruoju metu jis nedirbo - dėl problemų su nugarą jam trečią savaitę buvo pratęstas nedarbingumo laikotarpis. Tuo metu žurnalistai sakė pareigūno automobilyje pastebėję darbinius rūbus, aptaškytus tinku.

„Perėjos saugumo klausimas yra ne policijos reikalas, čia savivaldybės reikalas. Ta pėsčiųjų perėja yra tokia, kaip tos pėsčiųjų perėjos, kurių, mano manymu, neturėtų būti“, - sakė K.Lančinskas.

Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos viršininkas Vytautas Černevičius sakė, kad 2012 metais šią parėją norėta panaikinti arba padaryti reguliuojamą. Šiemet policija su savivaldybės atstovais apžiūrėjo perėją ir nutarė esant galimybei padaryti ją reguliuojamą.

Policijos atstovai išreiškė apgailestavimą, kad nei pėstieji, nei vairuotojai nesidomi ir nežino įsigaliojusių naujų Kelių eismo taisyklių reikalavimų.

„Daug nelaimių tikrai išvengtume, jeigu prieš eidami į perėją apsižvalgytume, įsitikintume, kad yra saugu, važiuodami pristabdytume prieš perėją, parodytume posūkį rikiuodamiesi ir nelenktume iš dešinės. Kada susideda didelis transporto kiekis, noras lėkti ir neatsakingumas, o jeigu dar kažkas alkoholio išgeria, pasekmės aiškios. Jeigu Lietuva būtų labai turtinga, galima būtų ant kiekvienos sankryžos pastatyti po policininką, tačiau tai vis tiek neišgelbės - visi važiuos pagal taisykles, kol bus matomas policininkas. Kai pravažiuos policininką, vėl prasidės cirkas, kas matyti keliuose“, - tvirtino K.Lančinskas.

Kelių policijos vadovas sakė, kad šiemet Vilniuje nubausta keturis kartus daugiau pėsčiųjų - jie sudaro 60 proc. visų Kelių eismo taisyklių pažeidėjų.

Kaip elementaraus saugumo nepaisymo pavyzdį policija nurodė merginą, kuri ėjo per nereguliuojamą pėsčiųjų perėją su ausinuku ir dar žiūrėdama į delninuką.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Dar gyva pescioji

Dar gyva pescioji portretas
Kas darosi Lietuvoje? Vos ne kasdien perejose zusta zmones! Pereja turi buti sventa vieta pesciajam, kaip ir Vokietijoje. Juk taip ir budavo seniau, tik paskui ivede ,,palengvinima" vairuotojams, kad ir pestysis turi saugotis, t. y. dalintis atsakomybe. Bet anksciau ir nebuvo tokio kosmaro, o dabar pereja tapo mirties vieta pesciajam. Tai kuriems velniams tos perejos zymimos is viso, galima ir taip laviruot tarp masinu, gal net ilgiau islikutume nesutraiskyti.

zmogus

zmogus portretas
Galim kaltinti vieni kitus bet kai toks eismas tai pėstieji turi buti atidesnis ir panaikinus jų pirmenybė prieš automobilius tai yra gražinti sena tvarka kai pirmenybė turėjo būrelis žmonių o vienas žmogus turėjo praleisti mašinas manau butu mažiau tokiu nelaimių kaip ir irengent reguliuojamas perėjas teko pastebėti kaip jauni pėstieji elgesį neatsakingas gatvei ir tie patys žmones įgiję teise vairuoti kaip pasidaro drausmingesni pėstieji iš to kyla mintis kad nuo darželio reikia ugdyti pėsčiuosius o nedidint baudas vairuotojams taip per laika viskas pasikeistų i geresne puse ir labai gaila visu nukentėjusių taip pat ir vairuotoju negalvokit kad jiems paskui lengva gyvent

esu

esu portretas
piescioji, bet matau ir ju problemas.STOVI,KOL DAR MASINA TOLI,KAI JAU PRIARTEJO TADA SU LAZDELE TAUKST IR ISEJO I PEREJA,KA REIKIA TADA DARYTI VIRUOTOJUI. o jaunimas- telefonas rankoje ir per pereja,jam nesvarbu ar dar gali vairuotojas sustabdyti.Kelis net zinau,kaip jie net nepasiziureje sauna per pereja.Mes patys nesaugom saves.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių