Quantcast

A. Zuokas keičia nuomonę dėl privačių vežėjų

Trečiadienio Vilniaus miesto savivaldybės posėdyje meras A. Zuokas sakė, kad privačius vežėjus būtų galima grąžinti į bendrą Vilniaus transporto sistemą. Priimtas sprendimas svarstyti senąsias sutartis su privačiais vežėjais pratęsti iki 2015-ųjų sausio 1 d.

Socialdemokratai pagaliau susigriebė, kad nuo liepos 1d. pradėta vykdyti viešojo transporto sistema turi minusų. Socdemų atstovas Vytautas Milėnas tikino, jog frakcija pritaria viešojo transporto reformai ir ji nėra išvengiama, tačiau dabar susigriebta, kad pertvarka turi nemažai trūkumų.

„Galvočiau, kad teisingiausia būtų pertvarką užbaigti tada, kai bus baigtas vakarinis aplinkkelis. Kai pabaigsime aplinkkelį, mieste daug problemų išsispręstų“, - sakė V. Milėnas. Kaip kitą argumentą jis įvardijo ir tai, kad reikia laiko įvykdyti kitus struktūrinius pertvarkymus.

Tarybos konservatorių sveikinimais pasitiktas sprendimo projektas sulaukė sveikinimų ir kritikos dėl skuboto projekto įvykdymo.

Koks likimas laukia privačių vežėjų, paaiškės kitą mėnesį vyksiančiame tarybos posėdyje. Jei sprendimo projektas būtų priimtas, privatūs vežėjai pagal senas sutartis galėtų veikti dar iki 2015-ųjų sausio 1 d.

Meras A. Zuokas posėdžio metu taip pat pritarė V. Milėnui ir teigė, kad toks sprendimas suteiktų galimybę svarstymo keliu grįžti prie ankstesnių sprendimų. „Gal jau galima kitomis akimis pažiūrėti į konkursus ir grąžinti vežėjus į transporto sistemą“, - sake A. Zuokas. Jo teigimu, iki liepos 1 d. to padaryti nebuvo įmanoma.

Dabar socialdemokratai mano, kad privačius vežėjus būtų galima įtraukti į elektroninių bilietų sistemą.

Tiesa, V. Milėnas pripažino, kad jo frakcija prieš teikdama sprendimą nepaskaičiavo, kiek būtų patirta nuostolių, jeigu būtų pratęstos sutartys su privačiais vežėjais. Jeigu taryba pritartų spendimui, net pusantrų metų kai kurie maršrutai dubliuotųsi, mat išliktų naujieji ir būtų grąžinti senieji maršrutai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

labai

labai  portretas
jau Zuokas dėl autobusų parko stengiasi, savivaldybė virs milijardo skolų turi, o vis naujus autobusus perka, kai tik vienas kainuoja 400-600 tūkstančių, tai mikro autobusus panaukino, vietoje jų irgi papildomai simtai autobusų pradėjo kursuoti, negi niekam jis nepavaldus

tiek

tiek portretas
papildomai tusčių autobusų važiuoja, kam jie is viso reikalingi, prie gerą desimtmeti nebuvo mikriukų ir nereikėjo, apseis žmonės ir dabar, tuo labiau daugelis vien nuosavu transportu važiuoja

y

y portretas
Kas per briedas? Grąžinti į senus maršrutus ir dar įtraukti į elektroninio bilieto sistemą reiškia tai, kad mikrobai ir toliau bet jau su dar didesne energija parazituotų autobusų ir troleibusų sąskaita, dubliuodami maršrutus ir nugraibydami grietinėlę. Jei Zuokas nori greitųjų maršrutų žlugimo, tai atgAaivindamas mikrobus su e-bilietu tai ir gaus. Mikobai mirė ir nėra ko gaivinti lavono. Tai turėtų būti užverstas viešojo transporto gėdingos istorijos puslapis.
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių