Quantcast

Vilniuje 10 kartų padidėjo Vilniaus e. paslaugų naudojimas

Vilniuje per pirmus keturis šių metų mėnesius 10 kartų padidėjo Vilniaus e. paslaugų naudojimas, lyginant su 2012 metų pirmais keturiais mėnesiais. Nuo sausio iki balandžio šiais metais Vilniuje e. paslaugomis buvo naudojamasi 8926 kartus, o per tą patį laikotarpį 2012 m.- 852. Ypač padidėjo problemų registre pateiktų idėjų ir problemų skaičius, pranešime rašo Vilniaus miesto savivaldybė.

Šiais metais miestas jau sulaukė 727 pareiškimų ir idėjų iš gyventojų. Savivaldybė taip pat gavo 153 skundus.

Savivaldybė taip pat sulaukė 502 prašymų dėl leidimų važiuoti didžiagabaritėmis transporto priemonėmis, 461 prašymų dėl išorinių vaizdinių reklamų vaizdo pakeitimo projektų suderinimo ir 32 prašymų leisti įrengti reklamą.


Šiame straipsnyje: Vilniuse. paslaugossavivaldybė

NAUJAUSI KOMENTARAI

Česlovas Petras

Česlovas Petras portretas
Po truputį priprantame naudotis "Vilniečio kortele", tačiau yra nepatogumų, o būtent: priglaudus kortelę, dažnai nematyti užrašų, tad nebežinai, kada, pvz., mėnesio 30-ties dienų, baigiasi įmoka, nes pasimiršta tokios įmokos aktyvinimo data, ne visada veikia el. kompiuteriai - reikia lakstyti po autobusą ir kt. Gal būtų galima išspręsti šiuos nepatogumus?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių