Quantcast

Vilniaus viešojo transporto profsąjungos – prieš naujus autobusus

  • Teksto dydis:

Vilniui nereikėtų pirkti naujų autobusų, jei būtų tinkamai naudojami dabartiniai autobusai ir troleibusai bei sutvarkytas eismo grafikas.

Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ profesinės sąjungos atstovai pareiškė, kad reikia sutvarkyti dabartinę transporto sistemą, o ne kurti naują.

Vilniaus savivaldybės atstovai savo ruožtu pabrėžia, kad naujais autobusais būtina atnaujinti pasenusį viešąjį sostinės transportą.

„Sostinėje daugėja autobusų, tačiau tinkamai panaudojus esamą transporto parką, nereikėtų pirkti naujų autobusų“, - antradienį per spaudos konferenciją sakė judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ koordinatorius Marius Markevičius.

Jo nuomone, dabartinė sistema nėra veiksminga, todėl reikėtų geriau suderinti eismo tvarkaraščius, kad būtų išspręsta spūsčių problema.

Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Miesto transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Kastytis Lubys sako, kad viešąjį transportą būtina palaipsniui atnaujinti.

„Svarbu, kad naujosios transporto priemonės būtų ekologiškesnė, efektyvesnės ir atitiktų estetinį transporto funkcionalumą“, - BNS sakė K.Lubys.

Specialisto teigimu, šiuo metu Vilniaus viešojo transporto sistemos troleibusų amžiaus vidurkis - daugiau kaip 18, o autobusų - per 15 metų. Pasak K.Lubio, būtina transporto parką atnaujinti, nes išlaikyti senas transporto priemones kainuoja vis brangiau.

„Net idealiomis sąlygomis transporto priemonės nėra amžinos ir jas reikia pakeisti“, - BNS argumentavo K.Lubys.

Bendrovės Nepriklausomos darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkė Danuta Khlopova sakė, kad nauji autobusai, tik išvažiavę iš autobusų parko, dažnai sugenda.

„Šiuo metu smarkiai genda autobusai, o jiems perkamos nekokybiškos detalės“, - argumentavo D.Khlopova.

Naujosios profesinės sąjungos pirmininkės Alinos Ryžinskajos teigimu, naujieji autobusai „Solaris“ jau atkeliavo brokuoti.

„Viešojo transporto sistemoje dažnai neveikia oro kondicionieriai ir streikuoja elektroninio bilieto sistema“, - sakė A.Ryžinskaja.

Jos nuomone, iš pradžių reikia sutvarkyti visas problemas, o tik tada pradėti galvoti apie naują viešojo transporto sistemą.

Sostinėje autobusų parkas buvo atnaujintas 2003-2006 metais, tuomet įsigyta 14 „Mercedes“ autobusų, 90 naujų „Volvo“, o 2013 metų pabaigoje pradėjo važinėti 19 naujų suslėgtomis dujomis varomų autobusų „Solaris“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių