Quantcast

Vilniaus NT rinka: suaktyvėjo vidurinės klasės būsto pirkėjai

  • Teksto dydis:

Investicijų į nekilnojamąjį turtą bendrovės „Hanner“ atstovai pastebi, kad dėl kylančių atlyginimų, besikuriančių paslaugų centrų ir augančios ekonomikos šiemet suaktyvėjo vidurinės klasės būsto pirkėjai, anksčiau besirinkę ekonominį būstą.

 Prognozuojama, kad šių metų antrąjį pusmetį į viršų kils ir prestižinio būsto rinka. Rinkoje daugėja pirkėjų, sukaupusių pakankamai kapitalo, o pasiūla taip pat auga.

Aukštesnė klasė – į viršų

„Pasitvirtino mūsų ir kitų rinkos dalyvių prognozės, kad vidurinis segmentas turėtų vystytis aktyviau – auga darbo užmokestis, Vilniuje atsiranda vis daugiau paslaugų centrų, gerėja sąlygos užsidirbti. Tai leido prognozuoti, kad gyventojai rinksis kokybiškesnį būstą, didesnį dėmesį skirs kokybei. Prognozes patvirtino ir pirmasis šių metų pusmetis, kai į kiek aukštesnį nei vidurinį segmentą patenkantys „Žvėryno namai“ buvo tarp perkamiausių projektų Lietuvoje. Galima teigti, kad vidurinis segmentas ateityje turėtų būti dar populiaresnis“, – sakė „Hanner“ valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.

„Hanner“ analitikai prognozuoja, kad šių metų antrąjį pusmetį į viršų kils ir prestižinio būsto rinka.

„Perkančių būstą įprastai daugiausia 30-35 metų amžiaus grupėje, tačiau prestižinio segmento pirkėjai jau arčiau 40 metų, įprastai turi sukaupę kapitalo, jau turintys kokybišką gyvenamąją aplinką, tačiau siekiantys jas dar pagerinti. Ir tokių pirkėjų daugėja“, – sakė „Hanner“ vadovas.

Trys portretai

Anot A. Avulio, prestižiniame segmente pirkėjo portretas yra labai įvairus, daugeliu atvejų – tai jau ne pirmas turimas būstas.

„Tradicinis tokio būsto pirkėjo portretas pradeda nuo labai solidžių pirkėjų – įmonių vadovų, užimančių atsakingas pareigas, iki pirkėjų, turinčių pakankamai kapitalo, kurie yra apsirūpinę patys, bet savo vaikams ieško būsto, kurio vertė ilguoju laikotarpiu kiltų. Kita grupė pirkėjų – privačių namų užmiestyje savininkai. Tradicinis šios grupės pirkėjas yra įsikūręs užmiestyje ar miesto pakraštyje, turi du ar tris vaikus, tačiau šie jau gyvena atskirai, ir jų tėvams gyventi priemiestyje erdviame name galbūt jau nevisai patrauklu. Toks pirkėjas nori gyventi arčiau centro, kur gali lengvai pasiekti daugelį traukos centrų“, – vertino A. Avulis.


Šiame straipsnyje: NTbūstasNT rinkastatyboshanner

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių