Quantcast

Vilniaus miesto savivaldybė – permainų akivaizdoje

Nauja šluota – naujai šluoja. Taip po rinkimų prasideda kiekvienos valdžios darbo pradžia, kad ir kur ji būtų – Seime, Vyriausybėje, savivaldybės ar kitose institucijose. Netrukus permainos prasidės ir Vilniaus miesto savivaldybėje, mat naujasis meras Remigijus Šimašius ir jo komanda, atrodo, nori ne tik sustabdyti daugelį pirmtako Artūro Zuoko projektų, bet ir smarkiai pertvarkyti visą administraciją.

Šiuo metu savivaldybės administracijoje dirba apie 900 žmonių. Anksčiau skelbtą informaciją, kad netrukus darbą teks palikti 130 darbuotojų, administracijos vadovė Alma Patinskienė paneigė: „Tiek tikrai neatleisime, bet kažkiek atleisime.“

Pasak A. Patinskienės savivaldybės administracijos laukia ne reorganizacija, o struktūros pokyčiai. Pasak jos, svarstoma, kaip departamentuose ir skyriuose organizuoti darbą, kad būtų atsisakyta tam tikrų funkcijų dubliavimosi.

„Mūsų tikslas – susikoncentruoti į prioritetines savivaldybės veiklos sritis, pertvarkyti viešųjų pirkimų procedūras, kad jos būtų skaidresnės, nes šiuo metu jose daug painiavos, taip pat stengsimės, kad vilniečiai savivaldybėje kuo greičiau gautų atsakymus į jiems rūpimus klausimus“, – aiškino administracijos vadovė.

Savivaldybėje daugelis darbuotojų sunerimę, kad darbo teks ieškotis ne tik dar dirbti norintiems bei galintiems pensininkams, tačiau ir kur kas jaunesniems žmonėms, nes, atrodo, gali nebelikti kai kurių administracijos departamentų ar skyrių.

Šios informacijos nepaneigė ir A. Patinkienė: „Mūsų projekte numatyta, kad kai kurias Aplinkos ir energetikos departamento funkcijas būtų tikslinga integruoti į kitus departamentus, peržiūrėsime ir Miesto plėtros bei Ekonomikos ir investicijų departamentų veiklą.“

Anot, A. Patinskienės vilniečiams visai nesvarbu, kiek savivaldybėje dirbs departamentų direktorių – 14, 16 ar 18. Svarbiausia – kad miestiečiai laiku gautų kokybiškas paslaugas.

Kada pradės dirbti jau atnaujinta savivaldybės administracija, jos vadovė neatsakė, tik patikino, jog bus tariamasi su departamentų vadovais, šį klausimą numatyta svarstyti ir miesto taryboje.

Savivaldybėje veikiančios profsąjungos vadovas Darius Šalūga LRT.lt tvirtino, kad administracijos pertvarkos planui nebuvo pritarta. Jis patikino, jog netrukus planuoja sėsti prie stalo su naująja miesto valdžia ir išsamiai aiškintis, kiek ir iš kokių padalinių bus atleidinėjami darbuotojai.

Be to, kad netrukus savivaldybės kabinetuose bus erdviau, naujoji administracijos vadovė užsimojo išguiti nuo seno nusistovėjusius savo pavaldinių ir kitų darbuotojų papročius darbo vietoje atsigerti kavos, arbatos, o kartais ir pasivaišinti vynu ar kitais gėrimais. Pasak kai kurių savivaldybės senbuvių, naujoji valdžia esą įspėjusi, kad, jeigu kabinetuose bus aptikta taurių ar stikliukų, jie gali tapti galimo girtavimo darbo metu įrodymais.

„Pačią pirmąją darbo dieną su meru R. Šimašiumi sveikindamiesi su savivaldybės kolektyvu pasakėme, kad mūsų visų darbo laikas turi būti skirtas tik tarnystei vilniečiams,“ – teigė A. Patinskienė ir patikino, jog alkoholio vartojimas bet kokiomis progomis nebus toleruojamas.

Atkreipus dėmesį, jog savivaldybės pastato pirmajame aukšte veikia kavinė, o joje pardavinėjamas alkoholis, todėl, jei nuo šiol darbuotojai vengs pakelti taurelę kabinetuose, tai jiems juk niekas, ko gero, nesutrukdys nusileisi į pirmą aukštą, A. Patinskienė ryžtingai nukirto: „Mūsų kavinėje lankosi ne tik savivaldybės darbuotojai, bet ir svečiai iš miesto, bet ateis laikas, sureguliuosime ir kavinės asortimentą.“



NAUJAUSI KOMENTARAI

klaida

klaida portretas
administracijos direktorė Alma Vaitkunskienė

juozas

juozas portretas
Manau, kad šimtą atleis o priims du šimtus, bet savus. Jeigu ir tikrai sumažins žmones tai darbus užkraus ant likusių. Tegul Šimašius galvoja apie renovaciją, kuri stringa, kaip gelbėti, o ne uždarinėti Air Lituanica ir kitus miestui reikalingus dalykus
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių