Quantcast

Tryliktojoje „Mados infekcijoje“ – skandinaviški vėjai ir vyriškumas

Artėja pavasaris, kartu su juo ir didžiausias mados renginys Lietuvoje – „Mados infekcija“. Šį pavasarį ji alsuos skandinavišku stiliumi ir skirs didelį dėmesį vyriškai madai.

Pavasarinėje „Mados infekcijoje“ – 21 kolekcija

Ketvirtadienį vykusioje tryliktosios „Mados infekcijos“ spaudos konferencijoje buvo pristatyti dizaineriai, atstovausiantys Lietuvai, taip pat svečiai iš užsienio. Iš viso festivalyje, kuris vyks kovo 22-24 d., bus pristatyta 21 kolekcija. Beveik pusė jų bus skirta vyrams.

Pavasarį ant podiumo išvysite vienintelio lietuvio vyro dizainerio Egidijaus Sidaro modelius, taip pat Dianos Paukštytės, Ramunės Strazdaitės, Dianos Kuzmickaitės ir Aušros Urbanavičiūtės, Kristinos Kruopienytės, Linos Gudanavičiūtės, Ievos Daugirdaitės („Injekcija“), dizainerių dueto „Tribe“ („Injekcija“), Lauros Dailidėnienės, Jurgitos Januškevičiūtės, „D.EFECT“ (Eglė Žiemytė) ir Sandros Straukaitės kolekcijas.

Lietuvių dizainerių gretas papildys šiuo metu užsienyje kuriančios Eglė Čekanavičiūtė ir Kristina Vikoren.

Festivalyje taip pat dalyvaus mados namai iš užsienio: „Jean//Phillip“ (Danija), „Pirosmani“ (Sankt Peterburgas, Rusija), „C/Brueberg“ (Norvegija), „Josefinstrid“ (Švedija), „Ivana Helsinki“ (Suomija) ir praėjusių metų „Injekcijos“ nugalėtojas estas Hansas Schwarzas.

Skandinaviškos estetikos invazija

Festivalio idėjos autorė, dizainerė Sandra Straukaitė pasidžiaugė, kad šiemet festivalis pirmą kartą Lietuvoje pristatys Šiaurės ministrų tarybos biuro inicijuotą programą „Nordic Look“. Ši programa siekia supažindinti su Šiaurės šalių dizainu ir inovacijomis.

Į renginį atvyksiantys dizaineriai iš užsienio pristatys skandinaviška estetika pasižyminčias kolekcijas. Jos pasižymi minimalizmu, aukšta audinių kokybe, kolekcijose gausu mezginių, trikotažo. „Mums skandinaviškas stilius artimesnis nei slaviškas, dėl to labai džiaugiuosi, kad turėsime progą pasižiūrėti, kaip lietuviška mada atrodo šiaurietiško dizaino kontekste“, - sakė S.Straukaitė.

Festivalį pirmą kartą fiksuos „Fashion TV“

Dar viena artėjančio mados renginio naujiena – pirmą kartą specialiai į „Mados infekciją“ atvyksta madai skirto kanalo „Fashion TV“ atstovai. Jie fiksuos visas renginio akimirkas ir pristatys kolekciją „I Love Fashion“.

„Prieš dešimt metų su Sandra pasvajodavome, kaip būtų smagu sulaukti "Fashion TV“ dėmesio. Taip ilgai rengiame festivalį, kad šią svajonę pamiršome. Buvo labai netikėta, kai patys kanalo atstovai mus susirado ir pareiškė norą atvykti. Tai išties svarbu „Mados infekcijai“ ir visiems joje dalyvaujantiems dizaineriams, kurių darbus galės išvysti daugybė žiūrovų visame pasaulyje“, - augančiu festivalio populiarumu džiaugėsi jo prodiuserė Renata Mikailionytė.

Kiti mados festivalio renginiai

Iki kovo 22-ąją prasidedančios „Mados infekcijos“ įvyks dar du kasmet didelio dėmesio susilaukiantys festivalio renginiai.

Vienas jų – kovo 10 d. laisvalaikio ir prekybos centre „Panorama“ vyks vieša modelių atranka „Infekcijos kastingas“. Jame, kaip jau tapo įprasta, galės dalyvauti ne tik podiumu žingsniuoti pratę ir šį darbą dirbantys modeliai, bet ir patirties neturintis jaunimas.

Kovo 16-17 d. į „Panoramą“ skubės moterys, neabejingos grožiui ir trokštančios patarimų, kaip jį puoselėti. Pirmą kartą dvi dienas vyksiančioje „Grožio infekcijoje“ nemokamas makiažo ir stiliaus konsultacijas teiks dar didesnis būrys profesionalų, dirbančių „Mados infekcijos“ užkulisiuose.

Bilietų kaina į mados festivalį – 50-90 litų, norintiems sėdėti pirmose eilėse teks pakloti 200 litų.


Šiame straipsnyje: Mados infekcija

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių