Quantcast

Iš skandalingosios Vilniaus reklamos pasišaipė garsus JAV komikas

  • Teksto dydis:

Karštą diskusiją įplieskusi ir Bažnyčios kritikos sulaukusi Vilniaus – Europos G taško reklama gavo dėmesio porciją ir iš JAV.

Skandalingąją Vilniaus reklamą aptarinėjo viena populiariausių Amerikoje vakaro pokalbių laidų „Last Week Tonight with John Oliver“.

Garsusis komikas Johnas Oliveris siužetą apie Lietuvą pradėjo pašaipa, kad apskritai ne daug kas žino, kas čia per šalis: „Nežinau, tikriausiai viena iš Lenkijų?“ – šmaikštavo J. Oliveris.

„Lietuvos sostinė yra Vilnius, bet ne daug kas žino apie šį miestą, todėl buvo pradėta reklamos kampanija turistams“, – pasakoja komikas ir gausiai HBO televizijos laidos auditorijai suteikia šansą patiems įvertinti garsiąją reklamą.

Populiarus komikas atkreipia dėmesį, kad provokuojanti reklama, startavusi iš karto po tarptautinės orgazmo dienos, vietos valdžios buvo sutikta nepalankiai, nes kampanija prasideda artėjant popiežiaus Pranciškaus vizitui Lietuvoje.

 

 

Satyrinėje laidoje J. Oliveris pasakojimą apie Lietuvą baigia retoriniu klausimu, ar ši reklama padės Vilniui pritraukti turistų. „Su visa pagarba, ne ir dar kartą ne“, – skeptiškas komikas.

Tačiau jis pažymėjo, jog ši Vilniaus turistinė reklamos kampanija iš tiesų jau pavyko, nes, jei ne ši reklama, „Last Week Tonight“ laida negaištų trijų minučių kalboms apie Lietuvą.

„Jei kiti miestai bus protingi, jie seks Lietuvos pavyzdžiu“, – pažerdamas neįprastų reklamos sumanymų kitiems miestams komikas baigia siužetą apie Vilnių.

Žinomo komiko dėmesys Vilniaus reklamai sulaukė ir panašaus formato laidą kuriančio žurnalisto Andriaus Tapino atsako. Jis pasidžiaugė, kad Amerika atrado mūsų G tašką.

„Dabar jau galim būti ramūs. Amerika atrado mūsų G tašką. Mielasis Johnas Oliveris savo naujausioje laidoje „Last Week Tonight“ paskyrė 3 minutes vien tik Lietuvai, Vilniui ir G taškui, vis stebėdamasis, ar tikrai mes tiek ilgai kalbam apie Lietuvą ir klausdamas apie reklamos efektyvumą – „will they come?“ Tiesiogine ir perkeltine prasme“, – feisbuke komentavo A. Tapinas.

Reklama, anglų kalba skelbianti „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai kai jį randa – tai nuostabu“, pradėta rodyti praėjusią savaitę Londone ir Berlyne.

Reklamos plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Pasak „Go Vilnius“ atstovų, reklama Vilnių siekiama pristatyti kaip neatrastą Europos lobį, kurį aptikti yra nuostabu.

Reklamos kampanija prikaustė pasaulio dėmesį - apie Vilnių atsirado daugiau nei tūkstantis naujų straipsnių užsienio žiniasklaidoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jonas

Jonas portretas
Nu jo..jai Vilnius G taške, tai kur visa Lietuva randasi..

Originali?

Originali?  portretas
"Originali", kaip kinietiška kastotė, sutenerio mentaliteto demonstracija.

Anonimas

Anonimas portretas
Kas per idiotai kūrė tą reklama. O Oliveris kaip ir visa laiką pavarė :)))
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių