Quantcast

Reklaminius obuolius susirinko vagišiai

Netradicinis reklamos būdas - tikri obuoliai autobusų laukimo stotelėse - suviliojo sostinės vagis. Reklamai skirti obuoliai pirmadienio naktį buvo išvogti.

Praėjusią savaitę penkios Vilniaus miesto autobusų stotelės buvo pripildytos tikrų obuolių. Tai pirmas kartas šalies istorijoje, kai lauko reklamoje panaudoti tikri obuoliai.

Netradicinis lauko reklamos projektas sulaukė ir vagišių dėmesio. Pirmadienio naktį iš Moksleivių rūmų laukimo paviljono stendo pavogti jame buvę obuoliai.

Transporto laukimo paviljonus atnaujinančios bendrovės „JCDecaux Lietuva“ marketingo direktoriaus Baltijos šalims Vadimo Komarskio teigimu, ši lauko reklamos instaliacija iš tikrų obuolių atnaujinta nebebus.

„Obuolius pakeičiame kliento reklaminiais maketais, kurie puikiai paaiškina visos kampanijos idėją“, - sako V. Komarskis.

Pirmasis tokio tipo projektas, kuomet reklamai buvo panaudoti tikri obuoliai, buvo įgyvendintas vieno prekybos tinklo užsakymu. Vietoj įprasto reklaminio maketo, vienuose iš dažniausiai lankomų transporto laukimo paviljonų, buvo patalpinti tikri obuoliai. Reklamos instaliacijoms buvo panaudota daugiau nei septyni šimtai kilogramų tikrų obuolių.

Pasak V. Komarskio, penkiuose sostinės transporto laukimo paviljonuose įrengtos tikrų obuolių instaliacijos sulaukė nemenko ne tik visuomenės, bet ir reklamos industrijos atstovų susidomėjimo.

„Ši kampanija parodė naujas reklamos galimybes, tad nė kiek neabejoju, kad netrukus miestus šokiruos dar ne viena originali idėja“, - sako jis.

Praėjusią savaitę sostinės šaligatviai pasipuošė obuolius aukštinančiais šūkiais.


Šiame straipsnyje: obuoliaiJCDecaux

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių