Nuomonė: Ar prekyboms centrams nerūpi geras vardas?

„Kam skųstis, kai nusiperki nešviežią gaminį? Kas atsakys už sugadintą šventę ar subjurusią sveikatą, kai išdrįsti paragauti apgedusio skanėsto?“, - klausia portalo skaitytoja, pasakojanti savo sugadintos šventės istoriją. Prekybininkų atstovai tvirtina siekiantys, kad tokių atvejų visiškai nebūtų ir kviečia pačius klientus pranešti apie sugedusio maisto atvejus.

Sugadino šventę

„Tikriausiai ne vienam yra tekę nusipirkti sugižusio pieno, duonos, kuri supelija jau kitą dieną, stebėtinai greitai gendančios mėsytės ar įsimesti į pirkinių krepšį gaminį sugadintoje pakuotėje, galėjusį liestis su nežinia kuo. Čekis paprastai nerūpestingai išmetamas į šiukšlių dėžę čia pat prie kasos ir grįžus namo belieka piktintis savo žioplumu. Drąsesni neša prekę atgal į prekyvietę ir bando gauti kompensaciją“, - laiške portalui rašo vilnietė Nijolė.

„Tačiau jokios kompensacijos neišgelbėtų šeštadienį sugadintos gimtadienio šventės, kai paaiškėjo, kad pagrindiniu užkandžiu turėjusi tapti įdaryta lydeka ne tik pakeitusi skonį, bet ir su kvapeliu. Prabangų patiekalą pirkau Ozo g. „Maxima" parduotuvėje šventės išvakarėse, o iš šaldytuvo ištraukiau likus pusvalandžiui iki svečių pasirodymo. Užgulusi nosis neleido įsitikinti gaminio šviežumu, tad beliko pasitikėti pardavėja. Šiai, matyt, svarbiausia buvo kuo skubiau parduoti nepigią užsigulėjusią prekę“, - teigia Nijolė.

Skaitytojai pasirodė keista ir tai, kad etiketėje ant pakuotės yra tik pakavimo data, tačiau nei pagaminimo, nei galiojimo datos neskelbiamos.

Apgailestauja ir ragina būti atidiems

„Nuoširdžiai apgailestaujame, kad abejonių dėl kokybės sukėlęs  gaminys buvo įsigytas „Maxima“ parduotuvėje. Nurodytoje parduotuvėje nedelsiant patikrinsime visus kulinarijos gaminius, kad nustatytume, ar jie atitinka kokybės reikalavimus“, - portalui pažadėjo parduotuvės atstovai.
 
„Maximos“ atstovų teigimu, įsigijęs nekokybišką prekę pirkėjas turėtų kreiptis į parduotuvės, kurioje įsigijo gaminį, administraciją, pateikti pirkinio čekį ir pinigai už nekokybišką prekę jam bus nedelsiant grąžinti.

Tačiau, anot jų, pirkdamas greitai gendančius maisto produktus pirkėjas visų pirma pats turėtų būti atidus.

„Primename, kad pagal Lietuvoje galiojančias maisto gaminių ženklinimo taisykles galiojimo data turi būti tik ant fasuotos produkcijos. Kulinarijos gaminių  iš vadinamų sveriamos produkcijos skyrių galiojimo data nurodoma vitrinoje prie gaminio. Pirkdamas kulinarijos gaminius pirkėjas turėtų atkreipti dėmesį ne tik į pagaminimo, bet ir gaminio galiojimo datą. Įsigijus gaminį būtinai jį suvartoti iki nurodomos datos. Be to, būtina įsigytą maisto gaminį laikyti ir patiekti, kaip nurodyta gaminio paruošimo ir vartojimo instrukcijose“, - sako parduotuvės atstovai.

 „Kokybei skiriame ypatingą dėmesį, tad tokie atvejai, kai pirkėjas įsigyja nekokybišką gaminį, išties yra nemalonūs ir netoleruojami. Tačiau pirkdami greitai gendančius maisto gaminius atidūs turėtų būti ir patys pirkėjai. Prasidėjo šiltasis sezonas, tad šiuo metų laiku pirkėjai turėtų itin griežtai paisyti gaminio laikymo ir paruošimo instrukcijų ir suvartoti gaminį iki rekomenduojamos datos“, - sako „Maximos“ Kokybės valdymo departamento direktorė Deimantė Mitkuvienė.

Anot jos, prekių ir paslaugų kokybė – prioritetinė sritis, kuriai skiriamas ypatingas dėmesys. Siekiame, kad pirkėjai įsigytų tik kokybiškų prekių. Todėl bendrovėje įdiegta standartizuota kokybės valdymo sistema. Nuolat kontroliuojame visus su kokybe susijusius procesus: maisto ruošimui reikalingų produktų pirkimą, maisto paruošimo proceso eigą, paruošto maisto pateikimą pirkėjams ir pan. „Maxima“ prekių kokybę tvirtina akredituotos įstaigos, prekių kokybę nuolat tikriname ir mes patys – tai atlieka „Maxima“ Kokybės valdymo departamento ekspertai.

„Siekiame, kad tokių atvejų, kai mūsų parduotuvėse įsigyjami nekokybiški maisto produktai, apskritai nebebūtų, todėl  prašome ir pirkėjų pagalbos. Veikia nemokama „Maxima“ info linija, kuria septynias dienas per savaitę, nuo 8 iki 22 val. vartotojams teikiama išsami informacija apie „Maxima“ prekes ir paslaugas, pirkėjai gali išsakyti savo pasiūlymus, pastebėjimus, pastabas ir pan“, - portalui teigė D. Mitkuvienė.


Šiame straipsnyje: Maximamaisto kokybė

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių