Quantcast

Marketingo paslaptys – prie kavos puodelio

Novatoriškas kavinių tinklas "Coffee Inn" nesiliauja eksperimentuoti. Nuo šiol čia galima įsigyti ne tik kavos ar desertų, bet ir marketingo sėkmės paslaptis nagrinėjančią knygą.

Jay Conrado Levinsono knyga "Partizaninis marketingas" pirmą kartą buvo išleista 1983 m. Visame pasaulyje ji išversta į 50 kalbų. Dabar, laukiant jos autoriaus apsilankymo Lietuvoje, ši knyga buvo išversta ir į lietuvių kalbą.

Pirmasis šia knyga pradės prekiauti kavinių tinklas "Coffe Inn", tik po to ji atsiras knygynuose. "Coffee Inn" sėkmė yra akivaizdus partizaninio marketingo efektyvumo patvirtinimas", – sakė šio kavinių tinklo partneris ir marketingo vadovas Nidas Kiuberis.
Rinkodaros ir reklamų strategijos kūrėjas Kristupas Baublys tikino, kad šioje knygoje naudingos informacijos ras kiekvienas verslininkas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių