Quantcast

Krepšinio transliacijos baruose: daug pigaus alaus

Pirmosios lietuvių ekipos Lenkijoje žaistos rungtynės Vilniaus barų kišenių nepripildė. Verslininkai tikisi, kad miestiečiai dar įsivažiuos į čempionato ritmą ir taps dosnesni.

Visos durys atviros

Kai kurias išvadas jau galima daryti ir dabar. Jei mačas bus vėlyvą darbo dienos vakarą, barai nuo lankytojų nelūš. Pagrindinė priežastis grynai pragmatinė – gaila pinigų taksi.
Laikai, kai per lietuvaičių ir užsieniečių susirėmimus krepšinio aikštelėje įsibrauti į barus, neužsisakius vietos iš anksto, pavykdavo nebent per stebuklą, jau praeityje. Dabar beveik visos durys atviros.

Trys litrai pigaus alaus

Alaus restorano „Aula“ administratorė Jadvyga Lobul neslėpė nusivylimo: pirmadienį, kai Lenkijoje varžėsi Lietuvos ir Turkijos rinktinės, restoranas buvo pustuštis. Tai J.Lobul nujautė jau nuo pat ryto, kai restorano telefonas tylėjo – per dieną rezervuoti vos keli staliukai. Tačiau ir iš tų uždarbis simbolinis.

„Klientai skaičiuoja kiekvieną centą. Jei anksčiau alus liedavosi laisvai, tai dabar – ne. Lankytojai atidžiai studijuoja kainas ir renkasi pigiausius gėrimus, ieško akcijų. Pavyzdžiui, mes 3 l alaus siūlome už 30 litų. Būtent už šio pasiūlymo kompanijos dažniausiai ir užkimba“, - pasakojo J.Lobul.

Užkandžių užsisako vos vienas kitas krepšinio aistruolis. „Ir tai dažniausiai žirnių, kuriems taikome nuolaidą“, - atkreipė dėmesį „Aulos“ administratorė.

Užsienyčiai irgi taupo

Pirmadienio mačą restorane stebėjo ir saujelė turkų. Tačiau ir jie pinigais nesišvaistė. Net pergalė nesužadino jų noro paišlaidauti. „Būdavo, laimėję užsieniečiai pavaišindavo kad ir visą barą. Šios tradicijos nebeliko“, - lygino J.Lobul, nepraradusi vilties, kad lietuvių rungtynės su lenkais restoranui bus pelningesnės.

Rezervuota akivaizdžiai daugiau staliukų, sulauksime Vilniuje viešintys lenkų turistai. „Apyvartos labai priklausys nuo varžybų laiko. Jei jos vyks vėlyvą vakarą, lankytojų bus mažiau – žmonėms per brangu namo grįžti taksi“, - svarstė J.Lobul.

Virtuvėjė - štilis

Baro „Bix“ ir pub‘o „Artistai“ direktorius Audrius Žydelis atkreipė dėmesį, kad nemažai reikšmės vilniečių vartojimui kavinėse turi ir varžybų rezultatai. Jei sekasi, išlenkiama daugiau bokalų, nes norisi švęsti, pasidalyti emocijomis, įspūdžiais, jei mačas varo į neviltį – klientai susirenka daiktus ir kiūtina namo.

A.Žydelis irgi sakė pastebėjęs, kad rezervuoti vietų iš anksto vilniečiai neskuba. Paklausiausi patys pigiausi gėrimai. Apie valgymą esą net neverta kalbėti. Čia – visiškas štilis.

„Buvo rezervacijų kažkiek“, - neužtikrintai kalbėjo picerijų „Pizza Jazz“ direktorius Rolandas Gabalis.

Gelbėja "Čempionų meniu"

"Čili Holdings" direktorius Dainius Kalina buvo nusiteikęs bene optimistiškiausiai. Rezervacijos picerijose „Čili pica“ rezervacijos nedaromos, tačiau lankytojų esą ir taip netrūksta.

„Specialiai čempionatui sudarėme „Čempionato meniu“, į kurį įtraukėme rinktinės krepšininkų mėgstamiausius patiekalus. Jiems taikomos nuolaidos. Be to, yra „Draugų kortelė“, klientams priedo duodame „Čili litus“, kuriais jie gali atsiskaityti už kitus užkandžius“, - būdais pritraukti lankytojų dalijosi D.Kalina.

Tačiau ir jis pripažino, kad alaus pirmadienį buvo išgerta palyginti nedaug – ir rungtynių metas per vėlus, o ir kelti bokalus nelabai buvo už ką.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių