Quantcast

Kaip geltonas automobilis iš tiesų atsirado ant legendinio Vilniaus tilto?

Net ir absoliučiai nieko komercijos reikaluose neišmanantys vilniečiai kraipė galvas, sužinoję, kad už prabangaus „Audi“ automobilio reklamą ant Žaliojo tilto, pagarsėjusio dėl sovietinių skulptūrų, Vilniaus valdžia už valandą paprašė tik 28 eurų.

Greičiausiai firma, pardavinėjanti „Audi“ automobilius Lietuvoje, būtų pajėgi susimokėti kur kas daugiau. Po šios reklaminės akcijos iškilo ir kitas klausimas – ar ją organizavęs žinomas viešųjų ryšių specialistas Aidas Puklevičius neįsivėlė į viešųjų ir privačių interesų konfliktą?

„Audi“ automobilis ant Žaliojo tilto postamento, kur anksčiau stovėjo sovietmetį menanti skulptūra, atsirado liepos 7 d., liepos 8 d. vakarą buvo nukeltas. Už reklamą savivaldybė gavo 784 eurus.

Šią reklaminę akciją organizavo viešųjų ryšių agentūra „VRP Hill+Knowlton“. Jos atstovas Aidas Puklevičius, kuris su dar keturiais kolegomis ir sumanė naujausio prabangaus „Audi“ modelio reklamą ant tilto, liepos 5 d. savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje paskelbė besąlygiškai pritariantis liberalų idėjoms.

Ar tai, kad A. Puklevičius palaiko Liberalų sąjūdžio atstovus, kurie yra Vilniaus miesto valdžioje, ir tai, kad jo organizuojamą „Audi“ reklamą prestižinėje miesto vietoje savivaldybės atstovai įvertina tik simboliškai, nesukelia interesų konflikto?

Bendraudamas su LRT.lt, A. Puklevičius tvirtino, jog liberalai ir jų atstovai Vilniaus savivaldybėje bei pats šios partijos lyderis meras Remigijus Šimašius su „Audi“ reklama ant Žaliojo tilto nieko bendro neturi.

„Idėja pareklamuoti naujausią „Audi“ modelį, kuris Lietuvoje bus pradėtas pardavinėti šių metų rudenį, kilo man ir keturiems mano kolegoms. Kas pirmasis pasiūlė vietą ant Žaliojo tilto, dabar jau net sunku būtų atsakyti“, – teigė A. Puklevičius.

Jis taip pat patikino, jog jo atstovaujama reklamos agentūra nevykdo jokių Liberalų sąjūdžio užsakymų.

Kaip LRT RADIJUI praėjusią savaitę sakė vicemeras Gintautas Paluckas, leidimą tokiai reklamai davė savivaldybės Reklamos ir renginių leidimų išdavimo komisija, suderinusi su Kultūros vertybių apsaugos departamentu. Jo teigimu, šiuo klausimu miesto politinė vadovybė (nei meras, nei jis pats, nei taryba) anksčiau nepasisakė, nes nagrinėti tokius prašymus yra administracijos kompetencija.

„Vis dėlto, įvertinę ažiotažą, manome, kad pirmiausia tilto vietos turėjo būti skirtos meninėms ar kultūrinėms iniciatyvoms. Be to, taip galėjome įvertinti, ar jau laikas tiltą atverti iniciatyvoms, ar ne. Šiuo atveju komisiją, manau, daugiau sužavėjo racionalūs argumentai, kad bus surinkta rinkliava ir prisidedama prie miesto gerovės“, – teigė vicemeras.

Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas, kalbėdamas su LRT.lt, stebėjosi miesto valdžios sprendimais pakeisti buvusias nuostatas, kad Rotušės, Arkikatedros aikštės ir kitos prestižinės sostinės vietos nebūtų išnaudojamos komercinėms reklamoms.

„Dabar jau net Rotušės aikštėje yra reklamuojama žemės ūkio technika. O Žaliasis tiltas, pastaruoju metu itin jautriai vertinamas vilniečių, turėtų būti apsaugotas nuo panašių dalykų, kaip prabangių automobilių reklama“, – teigė manąs A. Zuokas ir pridūrė, kad šiuo metu ruošia kreipimąsi į miesto valdžią, kad ant Žaliojo tilto būtų pastatytas oranžinis dviratis, kuris jau yra tapęs Vilniaus simboliu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mastytojas

mastytojas portretas
tegu simasius vietoj masinos pastovi po kelias valandas butu diesne nauda nes vistiek nieko doro nenuveikia

Oskaras

Oskaras portretas
Kaip sakoma, tuščia vieta niekuomet tuščia nebūna. Bet kodėl toje tuščioje vietoje būtinai reikėjo pakakoti?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių