Quantcast

„Atkirta“: dėl karšto vandens atjungimo kalti ir gyventojai (papildyta)

Viename iš naujai pastatytų Vilniaus Savanorių prospekto 11A namo daugiabučių susiklostė paradoksali situacija – gyventojai, tvarkingai mokantys visus mokesčius, liko be karšto vandens. Namo statytojai dėl šios situacijos linkę kaltinti ir pačius gyventojus.

Laišką redakcijai parašiusi vilnietė Lina skundėsi, kad dauguma namo gyventojų – jaunos šeimos su mažais vaikais ir kūdikiais, todėl palikti be karšto vandens labiausiai kenčia vaikai.

Anot jos, gyvenomojo namo statytojas „BSI kompanija“, kitaip dar žinoma kaip „Atkirta“ namą Valstybinei Teritorijų Planavimo ir Statybos Inspekcijos tarnybai žadėjo priduoti 2007 metais, tačiau iki šiol to nepadarė.

Pagal galiojančią tvarką, kol namas nepriduotas, gyventojai, jau įsikėlę į naujus butus, negali sudaryti tiesioginės sutarties su „Vilniaus Šilumos Tinklais“, tad sąskaitas už vandenį bei kitus patarnavimus jiems pateikdavo namo statybininkai.

„Vilniaus Šilumos Tinklų“ atstovai tvirtina, kad gyventojų sumokėti mokesčiai jų nepasiekė, tad ir buvo imtasi drastiškų priemonių.

Namo gyventojai liūdnai juokauja, kad gerai, jog tai atsitiko vasarą – žiemos metu tokiu atveju gyventojai būtų likę ir be šildymo, o be to ir Vingio parkas su Nerimi netoli…

„Įdomu ir tai, kad elektros tiekimo sutartis gyventojams buvo leista sudaryti ir iki namo pridavimo. Tad bent jau elektros tiekimas nenutrauktas“, - pasakoja Lina.

Gyventojų teigimu, Valstybinė Energetikos inspekcija jiems siūlo kreiptis į teismą, o „Vilniaus Šilumos tinklų atstovė teigia situaciją žinanti ir siūlanti „pakentėti", nes klausimas bus sprendžiamas kitą savaitę.

„Gal kas galėtų patarti, kaip įtikinti pakentėti mano keturių mėnesių duktytę?“, - klausia portalo skaitytoja Lina.

PAPILDYMAS: „Atkirta“ žada stengtis

„Atkirtos“ atstovai portalui įvardino tris priežastis dėl susidariusios situacijos ir pažadėjo labai stengtis, kad namas būtų kuo greičiau priduotas.

Anot jų, dėl to, kad gyventojams atjugtas karštas vanduo kaltas ir jų pačių aplaidumas bei nenoras pasirašyti sutarčių su administruojančia įmone.

„Prieš pusę metų buvo pateiktos sutartys, kurių pagrindu administruojanti įmonė pateiktų sąskaitas ir tiesiogiai pervestų įmokėtas lėšas „Vilniaus energijai". Iki karšto vandens atjungimo iš 82 gyventojų pasirašę buvo tik 12“, - laiške portalą informavo „Atkirta“.

Bendrovės atstovai dalį kaltės suvertė ir „Vilniaus energijai“. Anot jų, pasirašius notarines sutartis ir įsiteisinus butą, „Rytu skirstomieji tinklai" pasirašo tiesiogines sutartis su savininkais, o „Vilniaus energija" atsisako, nes jiems turbūt patogiau ir mažiau darbo surinkti mokesčius iš įmonės nei sudaryti tiesiogines sutartis su 82 gyventojais.

„Šiai dienai namo pridavimui visi dokumentai yra sutvarkyti, tik turime finansiniu sunkumų ir negalime atsiskaityti su įmone, atlikusia akustinius matavimus. Dedame visas pastangas, kad namas būtų priduotas“, - pabrėžė „Atkirtos“ atstovai.

Panašios problemos Vilniuje - ne naujiena

Pernai lapkritį „Vilniaus diena“ aprašė situaciją, kai naujajame Santariškių kvartale įsikūrę žmonės gyveno nešildomuose butuose. Milžiniškus pinigus už būstą sumokėję naujakuriai gavo tik elektrą, šaltą vandenį ir varvantį stogą. Tąkart, praėjus vos porai valandų po „Vilniaus dienos" pokalbio su „Eikos“ atstovu, įvyko stebuklas. Gyventojai sulaukė skambučio iš „Santariškių namų" – pranešta, kad šildymas butui pagaliau įjungtas.

Birželį portalas skelbė, kad verslininko Vyto Brusoko valdomas „Karoliukų" kompleksas Karoliniškėse nebedžiugina gyventojų. Žmonių kantrybė trūko po to, kai už V.Brusoko įmonės skolas visam kompleksui buvo atjungtas elektros energijos tiekimas. Tuomet bendrovės vadovai tikino, kad kalti patys gyventojai. Pasak jų, „Karoliukų" gyventojų skola įmonei yra didesnė, nei įmonės skolos komunalininkams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių