Quantcast

„Renault“ pristatė sportinį elektromobilį ir pažėrė naujienų Europai

  • Teksto dydis:

2017 metų Ženevos automobilių parodoje „Renault“ pristatė savo koncepcinį automobilį "Zoe E-Sport" ir visą pasaulį supažindino su atnaujintuoju „Captur“.

O 2017 metais Europos rinkoje debiutuos naujieji „Koleos“ ir „Alaskan“.

 Sukurtas tyrinėti pasaulį

2016 metais „Renault Captur“ tapo perkamiausiu Europoje miesto visureigiu. Pardavus 215 670 vienetų, jis buvo išrastas iš naujo, stiliui suteikiant daugiau išskirtinumo, panaudojant naujas technologijas, tačiau neaukojant naudojimosi patogumo. Pirmą kartą bus pasiūlyta „Captur Initiale Paris“ versija. Kartu su „Koleos“ ir „Kadjar“, „Renault“ dabar siūlo itin plačią krosoverių gamą.

Naujasis "Captur": dar labiau išskirtinis

Naujasis „Captur“ perima pirmtako sėkmę lėmusius bruožus, įskaitant dviejų atspalvių dažymo schemą, kurią papildys trys naujos kėbulo spalvos: „Atacama Orange“ oranžinė, „Ocean Blue“ mėlyna ir „Améthyste Black“ juoda (skirta „Initiale Paris“ versijai), taip pat nauja „Platine Grey“ pilka spalva, siūloma stogui. Dabar savo naujojo „Captur“ išvaizdą kuriantys klientai gali rinktis iš daugiau nei 30 galimų spalvų derinių.

Naujasis „Captur“ taip pat bus siūlomas su šešiais, šiomis spalvomis dekoruotais salono apdailos paketais: kremine „Ivory“, žydra „Ocean Blue“, rusva „Caramel“, raudona, atlasinio chromo ir platinos chromo. Juos papildo specialūs paketai, siūlantys dar penkias spalvas: „Ivory“, „Ocean Blue“, rudą „Cappuccino“, raudoną ir „Atacama Orange“.

Naujajame „Captur“ realizuotas prancūziškas „Renault“ dizainas, perteikiamas „Full-LED“ tipo „Pure Vision“ priekiniuose žibintuose (priklausomai nuo versijos). Ši technologija pagerina ne tik automobilio išvaizdą, bet ir saugumą, kartu sumažindama akinimo galimybę.

„Captur“ priekinio buferio apačioje įkomponuoti C raidės formos LED dienos žibintai, kurie tapo markės šviesų simboliu. Šis dieną ir naktį švytintis simbolis matomas ir galiniuose žibintuose.

„Captur“ evoliucionavo, stilistiškai priartėdamas prie savo vyresniojo „brolio“ – „Kadjar“. Jo radiatoriaus grotelės buvo modifikuotos, suteikiant daugiau panašumo į kitus „Renault“ markės krosoverius, papildomai panaudojant chromo juosteles. Tiek priekinio, tiek galinio buferio apačioje matyti naujos dugno apsaugos, liudijančios apie nuotykius mėgstančią „Captur“ prigimtį.

Pirmiems trims įrangos lygiams siūlomi keturių tipų ratlankiai: 16 colių ratlankiai „Extreme“ ir „Adventure“ ir 17 colių ratlankiai „Emotion“ ir „Explore“.

Pradedant nuo trečiojo įrangos lygio, „Captur“ dabar gali būti su fiksuotu stikliniu stogu. Ši nauja įranga, siūloma išskirtinai versijoms su dviejų atspalvių kėbulais, salone suteikia dar daugiau šviesos.

Labiau rafinuotame nei anksčiau salone gausu aukštos kokybės plastiko, glotnaus chromo ir elegantiškų matinių atspalvių. Vairaratis pagamintas iš  itin kokybiškų medžiagų, o aukštesnio lygio versijose – aptrauktas natūralia oda. Moderniau atrodo ir pavarų jungimo svirtis, o durų vidiniuose skyduose esantys jungikliai po atnaujinimo sklandžiai integruoti į apdailą. LED tipo šviestuvai sukuria individualias skaitymo zonas.

Naujo dizaino sėdynės aukštesnio lygio versijose yra patogesnės, suteikiančios papildomą šoninį prilaikymą.

Naujasis „Captur“ išsaugojo savo praktiškiausią įrangą, įskaitant „Easy Life“ pirštinių stalčių ir nuimamus apmušalus.

 „Renault“ suteiktas "Initiale Paris" lygmuo

"Initiale Paris" įrangos lygis perteikia geriausia, ką turi „Renault“.

Priekyje esančios į akis krintančios, specialaus dizaino, dekoratyvinės radiatoriaus grotelės su chromo dekoracijomis leidžia akimirksniu identifikuoti „Captur Initiale Paris“. Dėmesys buvo skirtas ir priekinei bei galinei dugno apsaugoms, kuriose dabar matyti daugiau pilko metalo apdailos. Langų kontūrams ir kitiems akcentams panaudota blizganti juoda danga. Kiekvienoje automobilio pusėje matyti radiatoriaus grotelių stilių papildančios chromo dekoracijos su "Initiale Paris" ženklais.

"Initiale Paris" versijoms siūloma specifinė spalvų gama, įskaitant naują „Améthyste Black“ ir specialius, 17 colių "Initiale" ratlankius. „Captur Initiale Paris" taip pat išsiskiria išorės kryptimi pulsuojančiais LED tipo posūkių indikatoriais, ant durelių, slenksčių ir priekinių grotelių esančiais "Initiale Paris" ženklais.

Naujojo „Captur Initiale Paris“ salono išskirtinumą pabrėžia šildomos, „napa“ oda apvilktos sėdynės, stambaus rašto „napa“ oda aptrauktas vairas, chromo dekoracijos, odos apdaila puoštas prietaisų skydas, aliumininiai pedalai ir durų slenksčiai.

„Captur Initiale Paris“ standartinėje įrangoje yra visos naujajame „Captur“ papildomai siūlomos technologijos, įskaitant aklosios zonos stebėjimo įrangą, pagalbinę automobilio parkavimo sistemą, beraktę atrakinimo ir užvedimo sistemą. Šią įrangą papildo „premium“ klasės „Bose“® garso aparatūra ir pati naujausia „Renault R-LINK Evolution“ multimedijos sistema, vienu paspaudimu suteikianti prieigą prie visų automobilio multimedijos funkcijų, taip pat prie išmaniesiems telefonams skirtų „Android Auto“™ programėlių.

 Dar daugiau džiaugsmo suteikianti „Captur“ technologija

Unikalius potyrius suteikianti „premium“ klasės „Bose“® garso aparatūra saloną paverčia tikra koncertų sale, atkurdama autentišką, švarų ir realistinį skambesį. Šie akustiniai potyriai pasiekiami naudojant šešis didelės raiškos „Bose“ garsiakalbius ir bagažinėje esantį žemų dažnių garsiakalbį.

Net baziniame naujajame „Captur“ siūloma interneto prieiga, naudojant naująją R&Go® versiją. Tai – „Renault“ sukurta paprastai valdoma išmanioji sistema, kuri naudotojo išmanųjį telefoną paverčia į automobilyje integruotą planšetinį kompiuterį su interneto prieiga. Ši praktiška sistema naudotojui leidžia intuityviai valdyti svarbiausias funkcijas, įskaitant navigaciją, telefoną, multimediją ir automobilio duomenis.

Vidutinio lygio versijos komplektuojamos su „Media Nav Evolution“ sistema. Vertinant įrangos gausybę, ši daugiafunkcinė multimedijos sistema siūlo rinkoje geriausią kainos ir kokybės santykį: navigacijos sistema su teikiama eismo informacija, „Bluetooth“ laisvų rankų įranga, garso įrašų iš savininko telefono transliavimas ir net galinio vaizdo kamera. Belieka tik pridėti „Driving Eco2“ funkciją, optimizuojančią automobilio degalų sąnaudas.

„Renault R-LINK Evolution“ naujajam „Captur“ suteikia pažangiausios multimedijos sistemos galimybes. Būdama dar labiau suderinama nei iki šiol, ji siūloma su septynių colių jutikliniu ekranu.

„R-LINK Evolution“ apima navigacijos sistemą su realiu laiku teikiamais eismo pranešimais, 3G ryšiu, „Bluetooth“, nuotraukų ir vaizdo įrašų atkūrimo funkcija bei plačiu, „Renault R-LINK Store“ parduotuvėje teikiamų, programų asortimentu. Priklausomai nuo versijos gali būti ir pagalbinės automobilio vairavimo sistemos.

Naujajame „Captur“ „R-LINK Evolution“ yra suderinama su „Android Auto“. Standartinėje įrangoje2 siūloma „Android Auto“ naudotojams suteikia lengvą ir tiesioginę prieigą, naudojantis septynių colių „R-LINK Evolution“ jutikliniu ekranu. Galimos išmaniųjų telefonų programos: telefono funkcijos, navigacija, muzika ir pranešimai. Naujasis „Captur“ yra pirmasis, siūlantis šią pažangią technologiją, A arba B segmento „Renault“ modelis. Aukštesniųjų segmentų automobiliai, tokie kaip naujasis „Scénic“, su R-LINK 2 sistema galės būti derinami tiek su „Android Auto“, tiek su „Apple CarPlay“.

Pirmą kartą „Captur“ yra įrengta BSW („Blind Spot Warning“ – aklosios zonos stebėjimo sistema), kuri siūloma pradedant nuo trečiojo įrangos lygio. Kartu veikdami keturi jutikliai aptinka aklojoje zonoje atsidūrusius automobilius, motociklus ir dviračius. Kai automobilis aklojoje zonoje būna ilgiau nei sekundę, išoriniame veidrodėlyje nedelsiant įsižiebia įspėjimo signalas. Ši sistema veikia važiuojant 30–140 km/h greičiu ir leidžia visapusiškai pagerinti eismo saugumą.

Kartu su galiniais atstumo jutikliais ir priklausomai nuo versijos naujasis „Captur“ gali būti su įrengtais priekiniais atstumo jutikliais ir galinio vaizdo kamera. Tai leidžia supaprastinti manevravimą ir padėti išvengti susidūrimų su aplink esančiais objektais.

Kita aukštesniojo lygio versijose siūloma nauja įranga – laisvų rankų „Easy Park Assist“ funkcija, gerokai palengvinanti automobilio pastatymo manevrus. Vairuotojas nurodo ieškomos stovėjimo vietos pobūdį: ar tai yra gatvei lygiagreti, statmena ar įstriža vieta. Automobiliui važiuojant mažesniu nei 30 km/h greičiu, sistema suranda visas galimas stovėjimo vietas. Pasirinkus vietą, sistema apskaičiuoja automobilio trajektoriją ir judesius vairu. Vairuotojui nebereikia liestis prie vairo rato – jis gali rūpintis tik akceleratoriumi ir stabdžiais.

„Renault Zoe E-Sport“ koncepcinis automobilis

„Renault Zoe E-Sport“ Ženevos automobilių parodoje demonstruoja „Renault“ pasiryžimą plėtoti elektromobilių technologijas. „Renault Zoe E-Sport“ unikalus tuo, kad yra sukurtas "Zoe" pagrindu ir paverstas lenktyniniu automobiliu, pasinaudojant „Groupe Renault“ patirtimi, kuri per pastaruosius trejus metus buvo sukaupta elektra varomų vienviečių automobilių FIA („Fédération Internationale de l’Automobile“ – Tarptautinės automobilių federacijos) „Formulės E“ čempionate. „Formula E“ yra mėgstama dėl jos formato ir viso pasaulio didžiųjų miestų centruose rengiamų lenktynių, taip suteikiant galimybę plačiajai publikai pamatyti ypač greitų elektromobilių lenktynes. 

Sportiško stiliaus „Zoe E-Sport“ nudažyta taip pat, kaip naujausi „Renault e.dams“ komandos elektra varomi bolidai.

Koncepcinio „Zoe E-Sport“ kėbulas pagamintas išskirtinai iš anglies pluošto. Įskaitant 450 kg svorio akumuliatorius, automobilis sveria 1 400 kilogramus.

„Zoe E-Sport“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,2 sekundės.

„Renault Zoe E-Sport“ šūkis labai paprastas: „Smaginkis!“. Tad mes apsistojome kažkur per vidurį tarp serijinio modelio ir profesionalaus sportinio automobilio… Jis yra tobulai sukurtas ekstremaliems vairavimo pojūčiams!“



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių