Quantcast

Specialistas: vairuotojai painioja paprastąją ir sudėtingąją reakcijas

Kalbant telefonu prie vairo reakcija sulėtėja du kartus, o renkant numerį – net septynis. Tačiau vairuojant ne tik telefonu kalbama, bet ir valgoma, gražinamasi ar net skaitoma. Specialistų nuomone, dalis žmonių tiesiog klaidingai įsivaizduoja savo reakcijos laiką.

Optimistai mano, kad staigiai sureaguoti ir sustabdyti, esant ekstremaliai situacijai, nėra labai sunku. Tačiau VGTU Automobilių transporto katedros dėstytojas doc. dr. Robertas Pečeliūnas sako, kad dažnai painiojamos paprastoji ir sudėtingoji reakcijos.

Jei, pavyzdžiui,  įprastai artėjant prie sankryžos matome įsižiebiant raudoną šviesoforo signalą, tikėtina, kad sureaguosime laiku. Tačiau kur kas sudėtingiau sureaguoti veikiant neplanuotiems, pašaliniams veiksniams.


Šiame straipsnyje: Vairuotojastelefonasavarija

NAUJAUSI KOMENTARAI

briedas

briedas portretas
Belekas beleką parašė ir tiek. Man telefonas niekada nemaišė vairuot. Jei kas paskambina, pasakau kad vairuoju ir perskambinsiu kai galėsiu, jei reikia, žinau kur eismas neintensyvus, ar kokioje tiesiojoje- pats paskambinu.

vartotojas

vartotojas portretas
kas cia per straipsnis, kazkoks nedabaigtas
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių