- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Porsche 911 GT3“ – lenktyninis automobilis, pritaikytas įprastiems keliams
-
„Porsche 911 GT3“ – lenktyninis automobilis, pritaikytas įprastiems keliams
-
„Porsche 911 GT3“ – lenktyninis automobilis, pritaikytas įprastiems keliams
-
„Porsche 911 GT3“ – lenktyninis automobilis, pritaikytas įprastiems keliams
-
„Porsche 911 GT3“ – lenktyninis automobilis, pritaikytas įprastiems keliams
-
„Porsche 911 GT3“ – lenktyninis automobilis, pritaikytas įprastiems keliams
Tarptautinėje automobilių parodoje Ženevoje sportinių automobilių koncernas „Porsche“ pristatė naują 911 modelių šeimos narį – „Porsche 911 GT3“. Panaudojęs autosporte išvystytas technologijas gamintojas sukūrė itin dinamišką dvivietį modelį, kuris praktiškai ištrina takoskyrą tarp lenktyninių ir įprastiems keliams skirtų automobilių. Kaip praneša „Porsche“, ,,911 GT3“ modelis tobulintas tose pačiose trasose ir surenkamas tose pačiose gamybos linijose, kaip koncerno lenktyniniai automobiliai.
Naujojo modelio šerdis – „Porsche“ horizontalusis opozicinis 4 l variklis. Ypač aukštų apsukų atmosferinis variklis, kurio maksimali galia siekia 368 kW (500 AG), yra praktiškai identiškas tam, kuris naudojamas lenktyniniuose „911 GT3 Cup“ automobiliuose.
Tiesa, tokiems modeliams kaip ,,911 GT3“, kuriais jų savininkai dažnai važinėja ir lenktynių trasose, dinamiškumui ir pagreičiui svarbi ne tik variklio galia, bet ir jo svorio/galios santykis. Šiame modelyje jis siekia 3,88 kg/kW (2,86 kg/AG). Gamintojas skaičiuoja, kad dvivietis, lengvos konstrukcijos ,,911 GT3“ su užpildytu degalų baku ir standartiškai montuojama automatine septynių laipsnių dvigubos sankabos (PDK) greičių dėže sveria 1430 kg ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,4 sekundės. Maksimalus išvystomas tokio ,,911 GT3“ greitis – 318 km/valandą.
Tradicinio, gryno vairavimo entuziastams „Porsche“ taip pat siūlo ,,911 GT3“ versiją su sportine mechanine šešių laipsnių pavarų dėže. Tokios komplektacijos modelis nuo 0 iki 100 km/val. greitį išvysto per 3,9 sek. ir geba važiuoti maksimaliu 320 km/val. greičiu.
Standi važiuoklė su valdoma galine ašimi
Kurdami ,,911 GT3“ „Porsche“ inžinieriai pritaikė autosporte naudojamų sprendimų, kurie leido sukurti itin dinamišką automobilį. Pavyzdžiui, naujojo modelio pakaba yra 25 mm žemesnė nei „911 Carrera S“. Be to, automobilio važiuoklė turi valdomą galinę ašį: priklausomai nuo važiavimo greičio, ratai pakreipiami ta pačia ar priešinga kryptimi nei priekinės ašies ratai ir taip pagerinamas automobilio vikrumas bei stabilumas. Siekdama maksimalaus dinamiškumo ir valdymo stabilumo, „Porsche“ į šį modelį taip pat integravo dinamines variklio pagalves, sumažinančias svirimą ir virpesius visoje transmisijoje, bei galinio diferencialo blokavimą.
Sportiškas ir išorėje, ir salone
Tai, kad ,,911 GT3“ yra lenktyninio ir įprastų kelių automobilio hibridas, atspindi ir jo dizaino elementai. Lengvi, iš anglies pluošto pagaminti galiniai sparnai ir jų formos išduoda, kokios svarbios sportiniams automobiliams yra jų aerodinaminės savybės. ,,911 GT3“ turi specialios konstrukcijos aptakus ir apvadus priekyje bei gale, kurie optimizuoja oro srauto nukreipimą.
Sportinė prigimtis akivaizdi ir ,,911 GT3“ salone. Iš „Porsche“ superautomobilio „918 Spyder“ naujasis modelis paveldėjo 360 mm skersmens GT sportinį vairą. Išskirtinį vairuotojo ir keleivio komfortą bei saugumą užtikrins sportinės sėdynės. O jų „Porsche“ siūlo net tris variantus.
Standartinėje įrangoje vairuotojas ir keleivis važiavimo dinamiką gali pajusti sėdėdami sportinėse „Plus“ sėdynėse, su padidintu šoniniu palaikymu bei mechaniniu atstumo reguliavimu. Sėdynės aukštis ir atlošas reguliuojami elektroniniu būdu.
Taip pat „Porsche“ pirkėjai vietoje standartinių sėdynių galės rinktis vieną iš trijų papildomai užsakomų variantų: adaptyviąsias sportines sėdynes „Plus“, kurios turi net 18 elektroniniu būdu reguliuojamų padėčių, todėl gali būti tobulai pritaikytos individualiems poreikiams ir komfortui. Antrasis variantas – sportinės kaušo tipo sėdynės, atsilenkiančiu atlošu bei integruotomis oro pagalvėmis krūtinės lygyje, reguliuojamos išilgai rankiniu būdu. Trečiasis variantas – lengvasvorės, iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintos sportinės kaušo tipo sėdynės su anglies pluošto apdaila.
Integruota „Porsche Track Precision“ programėlė
Standartinėje „911 GT3“ modelio versijoje pirkėjai ras ne tik „Porsche“ komunikacijos valdymo sistemą „Porsche Communication Management“ su navigacija ir realaus laiko eismo informacija, bet ir „Connect Plus“ modulį bei „Track Precision“ programėlę. Pastaroji leis „911 GT3“ savininkams atvaizduoti, įrašyti ir analizuoti detalius važiavimų duomenis savo išmaniajame telefone.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams2
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas3
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...
-
Orams sušilus – daugiau eismo įvykių1
Balandžio mėnesio pradžia vairuotojus įpareigojo keisti žiemines padangas į vasarines. Kas nutiks, jei nepasikeitę padangų pateksite į eismo įvykį, ir apie kitas sezonines vairuotojų problemas „Labas vakaras, Lietuva“ rubrikoje „A...
-
Retenybių medžiotojams – ypatingi ir brangūs taikiniai
Šį pavasarį aukcionuose kolekcininkams bus pasiūlyti keli ypatingi automobiliai, tarp jų – reti „Bugatti Type 57C“ ir „Lotus-Climax Type 12“. ...
-
„Land Cruiser 250“ – naujas karalius6
„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas. ...
-
Padirbės, kad eismas būtų saugesnis5
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus yra suplanavusi eismo saugumą didinančius sprendimus įgyvendinti visuose šalyje užfiksuotuose vadinamųjų juodųjų dėmių kelių ruožuose ir sankryžose. ...
-
Paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso nugalėtojai2
Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso („World Car of the Year“, WCOTY) nugalėtojai. ...
-
Techninės apžiūros barjeras: įtakos turi ir vairuotojo elgesys45
Lietuvos automobilių techninių apžiūrų statistika negailestinga. Pernai beveik pusė transporto priemonių pirmuoju bandymu neįveikė šio barjero ir negavo teisės dalyvauti eisme. Kas lemia tokius niūrius skaičius ir kaip juos pakeisti? ...