Quantcast

Paryžiuje debiutuos naujasis „Mini Cooper“ modelis

  • Teksto dydis:

Paryžiaus automobilių parodoje bus surengta pasaulinė „MINI John Cooper Works Clubman“ modelio premjera. 

Naujasis automobilis taps erdviausiu ir galingiausiu modeliu „Mini“ šeimoje, o pagrindiniai jo pranašumai – sportiškumas, kasdienis universalumas ir patogumas ilgose kelionėse.

Naujojo „MINI John Cooper Works Clubman“ kėbulo linijos primena klasikinio sportinio universalo dizainą, o jo sportišką būdą pabrėžia aerodinaminės detalės ir „John Cooper Works“ spalvų derinys. Kompaktinių premium klasės automobilių segmente naujasis „MINI John Cooper Works Clubman“ yra išskirtinis modelis, nes jame suderintas ir kasdieniškas praktiškumas, ir sportiško važiavimo ypatybės.

Naujajame „MINI John Cooper Works Clubman“ naudojamas 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklis su „MINI TwinPower Turbo“ turbinos technologija. Jis išvysto 170 kW/231 AG galią ir 350 Nm jėgos sukimo momentą, be to, variklio galia perduodama į visus keturis automobilio ratus.

Varančioji keturių ratų sistema „ALL4“ ir „Launch Control“ funkcija leidžia 100 km/val. greitį pasiekti per 6,3 sekundės tiek su mechanine, tiek su automatine pavarų dėžėmis. Keturi varantieji ratai lemia ne tik geras dinamines ypatybes ant asfaltuotos dangos, bet ir automobilio pravažumą, valdomumą ant kito tipo paviršių.

Automobilyje standartiškai montuojama 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, taip pat galima pasirinkti 8 laipsnių „Steptronic“ automatinę pavarų dėžę. Vidutinės naujojo modelio degalų sąnaudos sudaro apie 7,4 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 168 g/100 km.

Automobilio pakaba su „Brembo“ sportinių stabdžių sistema ir 18 colių skersmens „John Cooper Works“ lengvo lydinio ratlankiais sukonfigūruota taip, kad atitiktų dinamiškus variklio parametrus. Tuo metu aerodinaminės kėbulo apdailos detalės sumažina automobilio pasipriešinimą orui, pagerina jo valdymo charakteristikas ir variklio, stabdžių aušinimą.

„MINI John Cooper Works Clubman“ aprūpintas standartine sportine pakaba, dėl kurios kėbulo aukštis, palyginti su įprastu „MINI Clubman“ yra sumažėjęs 1 cm. Pirkėjams taip pat suteikiama galimybė pasirinkti reguliuojamus amortizatorius „Dynamic Damper Control“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių