- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Naujasis ,,Audi RS 5 Coupé“ – ne tik galingas sportinis automobilis
-
Naujasis ,,Audi RS 5 Coupé“ – ne tik galingas sportinis automobilis
-
Naujasis ,,Audi RS 5 Coupé“ – ne tik galingas sportinis automobilis
-
Naujasis ,,Audi RS 5 Coupé“ – ne tik galingas sportinis automobilis
-
Naujasis ,,Audi RS 5 Coupé“ – ne tik galingas sportinis automobilis
Naujosios kartos ,,Audi RS 5 Coupé" - pirmasis reorganizuoto ,,Audi Sport" padalinio pristatomas modelis, sukurtas pagal neseniai visuomenei pristatytą naująją RS dizaino koncepciją. Judesį šiam automobiliui suteikia visiškai naujos konstrukcijos 331 kW (450 AG) pajėgumo, iki 600 Nm sukimo momentą išvystantis 2.9 TFSI biturbo benzininis variklis. Sklandų riedėjimą užtikrina laiko patikrinta ,,Quattro" visų ratų pavara.
Pristatydamas naująjį modelį, ,,Audi Sport GmbH" generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas akcentavo, jog ,,Audi RS 5 Coupé" yra ne tik galingas sportinis automobilis, bet ir puikiai subalansuotas klasikinės ,,Gran Turismo" koncepcijos atstovas, idealiai tinkantis patogioms ilgo nuotolio kelionėms.
Kurdami naujojo ,,RS 5 Coupé" veidą ,,Audi" dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš praeito amžiaus devintajame dešimtmetyje JAV žiedinių lenktynių trasose karaliavusio legendinio ,,Audi 90 quattro IMSA GTO". Pagrindinis naujojo kupė priekinės dalies akcentas – išskirtinai apipavidalintos, korinėmis grotelėmis uždengtos visai ,,RS" šeimynai būdingos masyvios oro įsiurbimo kiaurymės. Prie jų priderintos naujoviškos formos Singleframe stiliaus radiatoriaus grotelės, taip pat „paslėptos“ po korinės struktūros tinkleliu. Šonuose į groteles remiasi tamsinti žibintų blokų stiklai, dengiantys pagal užsakymą montuojamus ,,Matrix LED" žibintus.
Pagrindinis automobilio šoninės dalies akcentas – ,,quattro" emblemomis papuoštos 15 mm platintos ratų arkos.
Galinę automobilio dalį puošia veržlios išvaizdos aerodinaminis sparnas, ,,RS" stilistikos difuzorius ir ovalo formos išmetimo sistemos atvamzdžiai. ,,Audi RS 5 Coupé" komplektuojamas 19 colių ratlankiais. Papildomai galima užsisakyti ir 20 colių ratlankius. Siūloma keletas spalvinių paketų – juodas matinis, anglies juodumo ir matinio aliuminio. Tai tik kelios iš daugelio papildomų išvaizdos suasmeninimo galimybių. Naujojo ,,Audi RS 5 Coupé" ilgis - 4723 mm, t.y. 74 mm daugiau nei pirmtako.
Po variklio gaubtu montuojamas naujausios konstrukcijos 331 kW (450 AG) pajėgumo 2.9 TFSI V6 biturbo variklis, 1,900 - 5,000 aps./min. sūkių diapazone išvystantis iki 600 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu galingiausias ,,A5" šeimynos narys 100 km/val. greitį pasiekia per 3,9 sek. ir su papildomu dinaminiu paketu išvysto maksimalų 280 km/val. greitį, o išskirtinis variklio gausmas sukuria nepakartojamus akustinius pojūčius.
Abi 2.9 TFSI variklio turbinos sumontuotos tarp dviejų cilindrų grupių. Vertinant pagal NEDC metodiką, V6 biturbo variklis 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 8,7 l benzino ir į aplinką išmeta 197 g/ km CO2. Šios reikšmės yra maždaug 17 proc. mažesnės nei pirmtako ir liudija pastebimai išaugusį naujojo variklio energinį efektyvumą. Masinio lengvų lydinių naudojimo dėka 1655 kg sveriantis ,,RS 5 Coupé" net 90 kg lengvesnis už pirmtaką. Sumažinta automobilio masė taip pat pastebimai padidina automobilio energinį efektyvumą.
2.9 TFSI V6 biturbo jėgos agregato judesį efektyviai paskirsto sportiškai suderinta 8 laipsnių automatinė ,,tiptronic" pavarų dėžė, o ratams jį perduoda ,,quattro" nuolatinė ratų pavara. Variklio judesys varančiosioms ašims paskirstomas asimetriškai (santykiu 40:60). Taip užtikrinamas geriausias traukos jėgos ir važiavimo saugumo derinys. Pageidaujantys aštresnių vairavimo pojūčių gali užsisakyti sportinį galinės ašies diferencialą.
Automobilis komplektuojamas modernizuota penkių šarnyrų priekine pakaba. Kitaip nei pirmtako, turėjusio trapecinę galinę pakabą, naujojo ,,Audi RS 5 Coupé" galinė pakaba – penkiašarnyrė. Šis patobulinimas leido žymiai padidinti tiek automobilio dinamiškumą, tiek važiavimo komfortą. Su standartine ,,RS" sportine pakaba naujasis ,,Audi RS 5 Coupé" pastebimai žemesnis už pirmtaką.
Papildomai galima užsakyti ,,RS" sportinę pakabą su ,,DRC" (dinaminės riedėjimo kontrolės) sistema, keramikiniais stabdžiais ir sportiškai suderintu ,,RS" vairo stiprintuvu. Standartinėje komplektacijoje esanti ,,Audi drive select" sistema suteikia galimybę priderinti esminius automobilio parametrus prie vairavimo stiliaus. Numatyta galimybė rinktis dinaminį, ekonomišką arba komfortišką vairavimo stilių.
,,Audi RS 5 Coupé" salone karaliauja juoda spalva. Oda aptrauktos ,,RS" sportinės sėdynės ir daugiafunkcio sportinio vairaračio apvadas papuošti dekoratyvinėmis siūlėmis. Vietoj įprasto analoginio rodmenų skydelio įrengtas Audi virtual cockpit elektroninis rodmenų ekranas. Jame šalia standartinių rodmenų atvaizduojami ir specializuoti, t.y. „lenktyniniai“ parametrai: padangų oro slėgis, variklio sukimo momentas, perkrovos jėga. Pasirinkus mechaninį pavarų perjungimo režimą apie būtinybę perjungti pavaras įspėja specialus indikatorius.
Yra keletas šiam modeliui puikiai priderintų kėbulo spalvų bei jų derinių. Išskirtinai vien tik ,,RS 5 Coupé" modeliui siūloma žalia ,,Sonoma green metallic" spalva.
Platus informacinių pramogų spektras nepaliks abejingų. Pasirinkus papildomą ,,MMI navigation plus" informacinių pramogų centrą su navigacine sistema ir ,,MMI touch" jutikliniu ekranu, kartu tiekiama ,,Audi connect" LTE interneto prieigos įranga, suteikianti galimybę ,,RS 5 Coupé" salone sukurti Wi-Fi belaidės interneto prieigos zoną. Su šia įranga automobilyje sėdintys keleiviai gali naršyti internete savo turimais nešiojamais išmaniaisiais įrenginiais. ,,Audi smartphone interface" išmanioji sąsaja palaiko ,,Apple Car Play" ir ,,Android Auto" sistemas, kurių dėka kai kuriomis išmaniųjų telefonų programėlėmis galima naudotis pasitelkus ,,MMI" jutiklinį ekraną. Minėtos programėlės sugrupuojamos atskirame valdymo meniu.
Kitos aukštų technologijų galimybės, tokios, kaip, pavyzdžiui, prie lubų tvirtinamas papildomas ekranėlis arba daugiau nei 30 išmanių vairavimo pagalbininkų pastebimai padidina važiavimo saugumą, komfortą ir energinį efektyvumą.
Nuo 2010 m. pasaulyje parduota daugiau nei 13 000 vnt. pirmosios kartos ,,Audi RS 5 Coupé". Naujasis ,,Audi RS 5 Coupé" Europos šalių įgaliotąsias atstovybes pasieks 2017 m. birželį.
Mūsų šalies rinkoje jis kainuos maždaug 81 500 eurų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį13
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas2
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...
-
Orams sušilus – daugiau eismo įvykių1
Balandžio mėnesio pradžia vairuotojus įpareigojo keisti žiemines padangas į vasarines. Kas nutiks, jei nepasikeitę padangų pateksite į eismo įvykį, ir apie kitas sezonines vairuotojų problemas „Labas vakaras, Lietuva“ rubrikoje „A...
-
Retenybių medžiotojams – ypatingi ir brangūs taikiniai
Šį pavasarį aukcionuose kolekcininkams bus pasiūlyti keli ypatingi automobiliai, tarp jų – reti „Bugatti Type 57C“ ir „Lotus-Climax Type 12“. ...
-
„Land Cruiser 250“ – naujas karalius6
„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas. ...
-
Padirbės, kad eismas būtų saugesnis5
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus yra suplanavusi eismo saugumą didinančius sprendimus įgyvendinti visuose šalyje užfiksuotuose vadinamųjų juodųjų dėmių kelių ruožuose ir sankryžose. ...
-
Paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso nugalėtojai2
Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso („World Car of the Year“, WCOTY) nugalėtojai. ...
-
Techninės apžiūros barjeras: įtakos turi ir vairuotojo elgesys45
Lietuvos automobilių techninių apžiūrų statistika negailestinga. Pernai beveik pusė transporto priemonių pirmuoju bandymu neįveikė šio barjero ir negavo teisės dalyvauti eisme. Kas lemia tokius niūrius skaičius ir kaip juos pakeisti? ...
-
Specialistai pataria, kaip sumažinti automobilio taršą20
Pernai daugiau nei 53 proc. automobilių žalią techninės apžiūros (TA) lapą gavo iš pirmo karto, beveik 47 proc. automobilių į TA centrą turėjo atvažiuoti pakartotinai po remonto. Vadinasi, tik maždaug kas antras automobilis iš pirmo ...
-
Seimas linkęs palengvinti neįgaliųjų automobilių parkavimą
Seimas nusiteikęs pakeisti neįgaliųjų vairuojamų ar juos vežančių automobilių parkavimo tvarką – jų savininkai nemokėtų mokesčio už stovėjimą. ...