- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
-
Galingasis „Alfa Romeo Giulia“ į gatves išriedės kitų metų pradžioje
Italų automobilių gamintojas „Alfa Romeo“, švęsdamas 105-ąjį gimtadienį, šalia Milano esančiame Arese muziejuje pristatė naują sedaną „Giulia“. 510 arklio galių automobilio variklis, įsibėgėjimas iki 100 km/val. vos per 3,9 sekundės ir 50/50 svorio balansas – tai tik keli išskirtinumai, priversiantys pamilti naująją „Alfa Romeo“. Planuojama, kad šis sedanas Lietuvoje pasirodys 2016 m. pradžioje.
„Italų koncernas yra skelbęs, kad iki 2018 m. ketina išplėsti „Alfa Romeo“ modelių gamą ir pristatyti 8 naujus modelius. Vieną iš šio plano dalių mes šiandien ir matome.
„Giulia“ rinkoje išsiskirs penkiais elementais – nepralenkiamo stiliaus itališku dizainu, aukščiausios kokybės novatoriškais varikliais, idealiai paskirstytu svorio balansu, unikaliais technologiniais sprendimais ir svorio-galios santykiu. Šis modelis, kuris bus varomas tik galiniais arba visais keturiais ratais, yra orientuotas į vairuotoją, jo emocijas ir vairavimo potyrius, kuriuos lemia itin jautrus vairas, akceleratorius ir stabdžiai“, – sako „Alfa Romeo“ įgaliotojo atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
Lengvas, dailus ir galingas
„Giulia“ išvaizda perteikia italų automobilių dizainui būdingas savybes – taisyklingas proporcijas, paprastumą ir kokybę. Tačiau taip pat neužmirštama ir galia – tai išduoda oro įsiurbimo angos ant kapoto ir išskirtinės išvaizdos sedano galas. Tuo tarpu automobilio vidus suprojektuotas vairuotojo patogumui, kad jis greitai galėtų pasiekti visus pagrindinius valdymo elementus, jie išdėstyti aplink vairą.
Kad automobilis būtų lengvesnis, siekiant išlaikyti svorio ir galios santykį, dizaineriai ir inžinieriai naudojo mažai sveriančias medžiagas. Variklio dangtis, automobilio stogas ir ventiliatoriaus velenas pagaminti iš anglies pluošto, variklis, stabdžiai, ašys ir daugelis kitų dalių – iš aliuminio, o pakaba – iš aliuminio mišinio bei plastiko. „Giulia“ svorio ir galios santykis įspūdingas– 1500 ir 510 – nesiekia net 3 kg/AG.
Tuo tarpu siekiant sumažinti bendrą automobilio svorį, stabdžių sistema patobulinta naudojant aliuminio detales ir anglies keraminius diskus, o sėdynės – anglies pluošto rėmą.
Ištobulinti variklius padėjo „Ferrari“
„Alfa Romeo“ visuomet garsėjo technologiškai pažangiais varikliais. Įspūdį padarys ir naujajame „Giulia“ modelyje besisuksiantis motoras, prie kurio tobulinimo prisidėjo „Ferrari“ inžinieriai.
Gamintojas skelbia, kad „Giulia“ varys 6 cilindrų benzino variklis, išvystantis 510 AG. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgės vos per 3,9 sekundes. Beje, nepaisant didelės galios, variklis naudos mažai degalų, nes turi elektroninę cilindrų išjungimo sistemą. Be to, kaip ir kiti naujos kartos benzino ir dyzelino varikliai, šis 6 cilindrų variklis pagamintas iš aliuminio, siekiant sumažinti priekinės ašies svorį.
Unikalūs inžineriniai sprendimai
Italų koncerno inžinieriai itin didžiuojasi „Giulia“ pasiektu idealiu svorio balansu tarp dviejų automobilio ašių – svoris išskirstytas tolygiai po 50 proc. priekyje ir gale, sunkiausius elementus įmontavus į automobilio centrą. Kad pasiektų tokį rezultatą, inžinieriams teko šiam pakankamai kompaktiškų matmenų modeliui sukurti važiuoklę, turinčią ilgiausią savo klasėje atstumą tarp ašių.
Ne mažiau svarbus ir naujajame „Giulia“ sumontuotas pakabos mechanizmas. Galinė ašis, kuri yra varančioji, užtikrina vairavimo komfortą, o priekinė ašis suprojektuota siekiant garantuoti greitą ir tikslų automobilio valdymą. Dėl to „Giulia“ puikiai valdoma posūkiuose. Be to, automobilis gali kontroliuoti kiekvieno rato sukimą atskirai ir taip padidinti saugumą esant prastam sukibimui su kelio danga. Modelio stabdžiai taip pat verti paminėjimo – naujoviška elektromechaninė stabdžių sistema leidžia įsibėgėjusį automobilį sustabdyti rekordiškai trumpame atstume.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams2
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas3
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...
-
Orams sušilus – daugiau eismo įvykių1
Balandžio mėnesio pradžia vairuotojus įpareigojo keisti žiemines padangas į vasarines. Kas nutiks, jei nepasikeitę padangų pateksite į eismo įvykį, ir apie kitas sezonines vairuotojų problemas „Labas vakaras, Lietuva“ rubrikoje „A...
-
Retenybių medžiotojams – ypatingi ir brangūs taikiniai
Šį pavasarį aukcionuose kolekcininkams bus pasiūlyti keli ypatingi automobiliai, tarp jų – reti „Bugatti Type 57C“ ir „Lotus-Climax Type 12“. ...
-
„Land Cruiser 250“ – naujas karalius6
„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas. ...
-
Padirbės, kad eismas būtų saugesnis5
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus yra suplanavusi eismo saugumą didinančius sprendimus įgyvendinti visuose šalyje užfiksuotuose vadinamųjų juodųjų dėmių kelių ruožuose ir sankryžose. ...
-
Paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso nugalėtojai2
Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso („World Car of the Year“, WCOTY) nugalėtojai. ...
-
Techninės apžiūros barjeras: įtakos turi ir vairuotojo elgesys45
Lietuvos automobilių techninių apžiūrų statistika negailestinga. Pernai beveik pusė transporto priemonių pirmuoju bandymu neįveikė šio barjero ir negavo teisės dalyvauti eisme. Kas lemia tokius niūrius skaičius ir kaip juos pakeisti? ...