Quantcast

Dėl elektromobilių baterijų – jokių rūpesčių

  • Teksto dydis:

Elektromobilių baterijų patikimumas yra vienas svarbiausių klausimų renkantis tokią transporto priemonę. Visi skaičiuoja, kiek savo talpos eksplotacijos metu praras baterija.

Estijoje 50 taksi automobilių turinčios taksi įmonės vadovas įsitikinęs, kad, tinkamai eksploatuojant, baterija gali tarnauti kelis šimtus tūkstančių kilometrų.

Elektrinėms transporto priemonėms vis labiau tampant mūsų gyvenimo dalimi, vis daugiau klientų domisi svarbiausios transporto priemonės dalies – baterijų technologijos – patikimumu ir ilgaamžiškumu. "Nissan" nuo 2010 m., kai buvo pristatytas novatoriškas "Leaf" modelis, pardavė daugiau kaip 340 000 automobilių. Atsakymą, kiek ilgai gali tarnauti elektromobilio baterija, galima rasti kaimyninėje Estijoje, kur vietos taksi įmonė "Elektritakso" gali atvirai papasakoti, kiek patikimos "Nissan" baterijų technologijos.

Įmonės automobilių parką sudaro daugiau kaip 50 "Leaf" automobilių, kurių didžioji dalis yra pirmosios kartos 24 kWh modeliai, iki šios dienos jau įveikę 13 mln. elektrinių km. Seniausias automobilių parko "Leaf" jau nuvažiavo 309 000 km ir yra toliau naudojamas. Yra ir daugiau ypač didelės ridos pavyzdžių, kurių vidutinis nuvažiuotas atstumas yra 260 000 km, o baterijos talpos likutis yra 70–85 proc. Kad būtų galima lengviau įsivaizduoti: norėdami apvažiuoti pasaulį, turite įveikti tik 40 000 km. Įmonės savininkas Ermo Kontsonas sako, kad pradžioje kiek abejojo dėl elektros technologijos patikimumo, bet per šį laikotarpį išmoko vis labiau pasitikėti elektrinių transporto priemonių technologija. "Taksi verslo specifika yra ta, kad turime nuolatos įkrauti savo "Leaf" automobilius. Nustatėme, kad geriausias baterijos patikimumo ir ilgaamžiškumo užtikrinimo būdas, saugantis bateriją ir išlaikantis jos tinkamą būklę, yra bateriją įkrauti 20–80 proc. įkrovos lygio ribose", – sako įmonės vadovas.

Garethas Dunsmore'as, "Nissan Europe" elektrinių automobilių skyriaus direktorius, sako, kad "Leaf" baterijų sutrikimų lygis yra nedidelis, todėl net aršiausi kritikai negali to užginčyti, o naujasis "Leaf", kuris buvo pristatytas 2017 m. pabaigoje, yra ne tik naujosios kartos elektrinė transporto priemonė, bet ir "Nissan" išmaniojo mobilumo flagmanas Europoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių