Quantcast

Dažnesnė techninė apžiūra – saugiau keliuose?

Grįžti į straipsnį

Anonimas

Anonimas portretas
Parazituojanti organizacija ir jos užsakytas straipsnis ...

pypenas

pypenas portretas
Dažnesnė tech.apžiūra-pilnesnė kišenė pinigų......?????? o saugumas antroje vietoje.........

Pasipiktines

Pasipiktines portretas
Gerbiamasis eidukone pasakykit kiek procentu autoivykiu ivyksta del netvarkingu automobiliu jai neklystu iki 2 pocentu visi kiti del greicio virsijimo vairavimo neblaiviam keliu eismo taisykliu nesilaikymo .Jai tamstele eidukoni norit PAPILDOMAI UZSIDIRBTI NORS IR DABAR VISI TECH APZIURU CENTRAI SEDI ANT RIEBIU LASINIU TAI IESKOKIT KITU BUDU, BET NEDRYSKIT PAPILDOMAI KISTI RANKAS I TAUTIECIU KISENE.Man sis pasiulymas tai kaip is sapno prabudusio ''tautiecio ''

viktorius

viktorius portretas
jo,galetu daugiau atsirasti,galinciu,pasirasineti,uz teh.apziuras,kad ir servisai,ir prapultu,kvailiu lobistu,isvedziojimai,kad senos masinos,netvarkingos,pries dvi savaitias,jurbarkia,teh.apziura tikrino,audi 100, 1987,metu.isnarsti,kontrolierius jaunas,nes vairuotojas,pencininkas,ir priejas,pas vyresnius kontrolierius,pasibedavojo,ner prieko,prisipisti,reikia pasirasyti,tai tokios,tos tehnikines,ir senos,masinos.

Vytasb

Vytasb portretas
Pritariu Raimundui,nes irgi gyvenu JAV,kur tų apžiūrų nėra.Manau,jeigu tai būtų aktualu,tai ir darytų jas,o kad yra dujų išmetimo patikrinimas,ir tas pats dykai,tai aš nieko prieš,visi norim kvėpuoti grynesniu oru.

Anonimas

Anonimas portretas
taip prasideda naujas žmonių apiplėšimas

Raimundas

Raimundas portretas
Didziausias pasipinigavimas .Gyvenu JAV cia kas dvejus metus tikrinamas e-chek t.y. Duju ismetimo kokybe ,o gedimai tai vairuotojo rupestis E-chekas atliekamas nemokamai ,jei is antro karto nepraeini ,tai priverstas vaziuoti i servisa kad sutvarkytu , o automobiliu amerikoje daugiau kaip 100 kartu

juk

juk portretas
tai akivaizdus savivaldybiu plesikavimas o uz europos pinigus dar nesutvarkytos gatves

Tolyn,blogyn

Tolyn,blogyn portretas
Viskas kraunama ant dorų vairuotojų,o su netvarkingais niekas nedaroma,nes nėra kam tai atlikti.Kelių policija sunaikinta,betvarkės niekas nekontroliuoja.Tik nesakykite,kad kelių policiją atstatė.Tik iškabas pakeitė, O etatų nėra.Pastoviau būnant eisme matosi,kad daug eksplotuojama netvarkingų automobilių,tai gal reiktų griežtinti įstatymus,kurie paliestų tuos netvarkingus,o ne mušti dorus?Jeigu ir padarysite,kad tech.apžiūrą reiks praeiti kasdien,jūs tų,kurie į jūsų įstatymus spjauna,nesutvarkysite.Tokie jūsų planai kvepia atkatais.Nesuvokiama,vairuotojų mokymas brangsta,egzaminai taip pat,apžiūros brangsta,dažnėje,o vairuotojų lygs vis prastesnis.Per metus laiko,mano automobilį,prekybos aikštelėje nubrozdino jau 3 kartus,žinoma visuomet iš įvykio pabėgo.Policija tik rankomis paskėsšiojo.O draudimą moku,bet žalos neatlygina.Tai kaip toks vairuotojas gali važiuoti kelyje,jeigu jis nesugeba vairuoti uždaroje aikštelė,kur pažymėta linijomis?

Vairuotojas

Vairuotojas portretas
Tai rezultatas,kad tech.apžiūras atidavė privatininkams,ko jokiu būdu nebuvo galima daryti.Dabar,kuo toliau ,tuo jie nori gauti daugioau pajamų.Visiškai nesvarbu,ar ta tech,apžiūra turi bent mažiausią įtaką eismo saugumui,ar ne.Tikslas vienas-pinigai.Jeigu sąžiningai paanalizavus,tai dėl tech.automobilio stovio, nukentėjusų autoyvykiuose ,beveik nėra.Jų nebuvo ir anksčiau,kada buvo fiksuojami visi autoįvykiai ir tech apžiūra kainavi 1,50 rublio.Tie prakeikti privatininkai prisigalvoja visokių nesąmonių,kad tik gauti pinigų.Pasiėmė apžiūras automobilių su dujine įranga.Atliekant apžiūrą ,neturi jokios reikšmės darbo sanaudoje,ar ta s automobilis su dujų įranga,ar be jos.Bet mokestis dvigubas.Ką dabar padarė su transporto priemonėmis,kurios neeksplotuojamos,nori ar ne mokėk draudimą,mokėk už tech.apžiūrą.Tai šis reikalavimas ,tik žmonių plėšimas.Deja,įteisintas.Pagaliau atsirado naujas Seimūnas ,kuris pasiūlė jį atšaukti,kaip nereikalingą.Projektas Seime priimtas.

pb

pb portretas
tiesiog ,keista ,kodėl autorius nepateikė davimių,kiek LIETUVOJE dėl techniškai netvarkingų automobilių ĮVYKO AVARIJŲ, ir koks procentas lyginant su GIRTŲ vairuotojų padarytų avarijų kiekiu, -------pirmiausia IŠGYVENDINKITE,kad nevairuotų GIRTI ---tai pati didžiausia avarijų PRIEŽASTIS, ------manau,tai LOBISTINIS straipsnis--kaip be pagrindo, APIPLĖŠTI skurde gyvenančius žmones.

blogi specialistai

blogi specialistai portretas
tie specialistai tai į savo kišenę plėšikai. Gal nupirkit visiem naujas mašinas ir problema išspresta. Dabar prie techninės apžiūros eilėj reikia laukti 1 -2 valandas, tai jei kasmet tai per savaitę nepraeisi. Kvailų pasiūlymų visada atsiranda, bet gerų mažai. Kiek gatvėj vaikšto ir suplyšusiom kelnėm ir batais purvinais. Jei žmogus be smegenų jį tikrink kasdien jo nepakeisi.

jo bl

jo bl portretas
Saugiau keliuose ir išmastyk tokią nesamonę.Jei begalviai važinėja viršydami greitį tau jokia techninė apžiūra nepadės.Gali kas dieną technikine pereiti nuo idiotų neapsisaugosi.

Jurgis

Jurgis  portretas
Sudarykit sąlygas, kad žmogus galėtų nusipirkti naują automobilį. Svarsto klausimus, kad seni automobilai. Už ką nusipirkti naują automobilį ? Už blusas?

Nu nu

Nu nu portretas
Daugiau pinigų erkėms,,,,

Valdžiažmogiai užniso juodai

Valdžiažmogiai užniso juodai portretas
Kadangi absoliuti dauguma avariju įvyksta dėl vairuotojo kaltės,siūlau privaloma egzaminavima ir perlaikyma kasmet.Net ir tiems,kas nevairuoja.Užteks jau leisti pinigus maistui ir pramogoms.Atėjo nauja valdžia,jiems tai reikia iš kažko gyventi.

Nuo to

Nuo to portretas
Tikrai saugiau nebus, bet labiau reikia stiprint mokymą babensijų t.y. bobšių, nes nematydamas kas už vairo gali pasakyti kas vairuoja. Gaudyt lakstantį jaunimą kuriam taisyklės negalioja. Dažnesnė apžiūra tai tik pinigų traukimas iš kišenės

Aras

Aras portretas
Dar per mažai surenka už TA....Geras biznis, kaip ir laidojimas - niekur nedingsi, pinigus mokėsi...Sugalvojo daugiau surinkti - paskelbė, kad TA kasmet...Tiesiai iš serviso sutvarkyta mašina, sako šviesos nesureguliuotos.Kai parodai serviso kvitą, pasimaivę aiškina, kad servise gal seniai šviesų reguliavimo įranga buvo tikrinta....bet šiaip, lyg ir gerai sureguliuota. Šį kartą praleisim....Taip ir siekiama pasipinigauti.

kas

kas portretas
4 metai, po naujos ''valdžios'' atsiradimo vis didesnis idiotizmo protrūkis ..........

giedrius

giedrius portretas
Koks aš debilas,kad balsavau už šituos valstiečius.Mužikai ir yra mužikai.

fufaika fufaika

fufaika fufaika portretas
VOKETIJOI- kikvienas servisas isdoda texnikine..dariki pas mus ta pati ir galesit priimt istatima kad kasmet texnikine,,o dabar is lietuvos masiskai bega zmones i uzseni dirbt-automatiskai mazeja automobiliu,mazeja pinigu---o zmoniu tai dauk dirba regitroi norisi pelno

taip

taip portretas
Jau korumpuotiems politikams parūpo žmonių paskutiniai pinigėliai. Su senesnėmis mašinomis važinėja daugiausiai pensininkai, kurie per metus nuvažiuoja po 1000 - 2000 km. Per du metus šios mašinos nepravažiuoja, net tepalo keitimo ribos. Kasmet brangsta draudimas dar ir techninės. Norima, kad vargingesni ir vidutiniokai išvis atsisakytų mašinų. Mašinomis važinės tik seimūnai ir verslininkai. Nereikės kelių remontuoti ir gatvėse kamščių nebus. Taip susitarimais tarp partijų stengiasi, kad žmonės iš Lietuvos neišvažiuotų. Žali valstiečiai daugiau žodžių nemoka - tik drausti ir bausti. Tiek žinių.

klp

klp portretas
Sitam straipsnyje ne viskas surasyta iki galo. Vakar skaiciau popierine versija, tai ten aiskai parasyta, kad pas mus ministerija ir vyriausybe tokiu dalyku dar ne nesvarsto ir nesiruosia to daryti, cia tik Latvijoje prieme toki istatyma, taip kad nereikia kirsinti zmoniu, nieks mano nuomone nieko nekels.

Pinigų plovykla

Pinigų plovykla portretas
Turiu kur kas svaresnių argumentų, kurie paneigia visus pinigų plovyklos kūrimo argumentus. Pirmas ir pats svariausias - kiek Lietuvoje įvyksta eismo įvykių dėl prastos automobilio būklės? 10%? Na max 20%. Visi kiti įvykiai įvyksta dėl vairuotojo "techninės būklės". Antra - tokios dažnos TA veda prie kasmetinio mažiausiai 20€ mokesčio už apžiūrą arba kitaip tariant už nieką, nes situacija tikrai nepasikeis. Trečia - kaip suprantu Lietuvoj per mažai naujų automobilių išperka. Tai reik pagerint biznį naujų auto pardavėjam. Bet su tokiais atlyginimais, tiksliau pašalpom, naujo automobilio niekad neįpirksi...

Anonimas

Anonimas portretas
Kiek šitie kurvos gali tyčiotis iš žmonių.

Nutylėjote svarbiausia:

Nutylėjote svarbiausia: portretas
kiek melionų papildomai gautų įmonės, atliekančios apžiūrą? O juk čia - visa esmė, triukšmelio šerdis, taip sakant...

jorė

jorė portretas
tikrai nebeverta gyventi tokioje šaly, ypač mažesnes pajamas gaunantiems. Kuo toliau, tuo baisiau darosi. panašu, kad kažkokia gauruota ranka valdo Lietuvą iš pašalies, nes savi tokių sąlygų gyventi nesukurtų. Esam priversti patarti vaikams bėgti iš čia, nes gyventi darosi nebeįmanoma.

XxX

XxX portretas
eilinį kartą nuo tautiečių nori vėl lupti pasakiškus pinigus, vis žiūriu į Europos šalis, bet atsiminkit mes esame ubagų šalis, ei atsibuskite pagaliau, mums lygintis tik į Rumuniją kokią, o ne į kitas šalis.. Pagrindinės avarijos šalyje įvyksta ne dėl automobilių netvarkingumo, o dėl alkoholio ir greičio, ir toliau seka neatsakingumas, chuliganiškas vairavimas ir pan. Kodėl niekas nepateikia statistikos kiek įvyksta išviso per metus avarijų ir kiek būtent dėl techninės automobilio būklės?

nuomonė

nuomonė portretas
Mano nuomone,logiškiau būtų tikrinti automobilinio kuro degalines-kuro kokybė (ypač automobilinių dujų),užpilamo kuro kiekio atitikimas skaitliuko rodmenims ).

mikna

mikna portretas
Paruosia dirva eiliniam pasipinigavimui.Kaip reaguosit?

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Pateikite ataskaitą, kiek surenka mūsų varganų pinigėlių renkamų per prievartą, kokios įplaukos į šaliesį biudžetą? 1. Už TA 2. Autodetalių parduotuvių; mašinų salonų; 3.Plovyklų; 4. Vairuotojų pažymėjimai, įvairūs kursai, med.komisijos, draudimai,. 5.Kuras, tepalai. Policijos iškvietimai, įvairiausios baudos t. ir t. Žiūrėkit, kad nepaspringtumėt ir jums neatsirūgtų.

Pensininkas

Pensininkas portretas
Rašote; "Kategorija N1 - tranasporto priemonė kroviniams vežti, kurios bendroji masė NE DIDESNĖ kaip 3,5 t (krovininis automobilis)" Tai ką, jeigu bendroji masė didesnė kaip 3,5 t jau nebekrovininis - sunkvežiminis?

povilas

povilas portretas
Kiek dėl tech. netvarkingų a/m kilo avarijų?

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
mašinai 10 m. pirkta iš salono, vienas šeimininkas.Tikrintojas pienburnis ištikrino viską, netgi 5 diržus, ko anksčiau nedarydavo, neradęs ko prisikabinti kaukino mašiną, gaila buvo žiūrėti. Tokių apsukų jinai nebuvo mačiusi. Piemburnis pagyrė, kad gerai išlaikyta mašina. Tokių piemburnių pagirų man nereikia. Vyt tokius pacukus reikia iš darbo, jeigu neina tinkamai paruošti Kelyje panaikinta TA. Prie ko čia mes, jeigu už pinigus praėjo TA, reikia pažiūrėti kas tikrino, ir vyt iš darbo, o ne mums mažinti terminą ir siurbti pinigus.

durniu laivas

durniu laivas portretas
nejau jutai ir jos virsunems vel pritruko pinigeliu uz apziura ir taip mokam pasakiskai tik pastebi ka nors ir vel is naujo eini o masinos tai senos kaip is pensininko nepadarysi mokinio taip ir cia aisku geriau masina is salono kaip jie porina bet mums siame gyvenime tai negresia

genocidas

genocidas portretas
ne ten akcentus sudėjot, šūdarankiai: bet kuriai jūsų " firmelei" svarbiausia--nepraleisti mašinos iš pirmo karto, nes buržujui geriau keli lišni pinigėliai, negu vienkartinis mokestis. tuo įsitikinau ant savo kailio: reikalavimai nebuvo pasikeitę, bet per vieną "ta" dėl to "gedimo" praleido, ir pasakė, kad "nu negaliu prisikabinti, nes netrukdo", per kitą apžiūrą--dėl to paties--nūū, labai norėčiau praleist, bet negaliu...Čia Kaune, Vilijampolėje...Taip, kad jeigu norit daryt "įteisintas" vagystes--susiraskit rimtesnių "argumentų"

Pasipinigavimas

Pasipinigavimas portretas
JAV nera jokiu techniniu apziuru ,tik co emisija. Del technines bukles avariju neivyksta tik ,del naglumo, zioplumo vairuotoju zusta zmones ,dauzomos auto.

Galerijos

Daugiau straipsnių