- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
-
BMW X5 xDrive40e
Vokietijos automobilių koncernas BMW išplėtė savo hibridinių automobilių modelių gamą – ji pasipildė galingu ir taupiu visureigiu „BMW X5 xDrive40e“. Dinamiškas ir solidus visureigis savyje suderins įspūdingą 230 kW/313 AG galią ir stebėtinai kuklų apetitą degalams: šimtui kilometrų įveikti „BMW X5 xDrive40e“ sunaudos tik 3,3-3,4 litro degalų. Na o važiuojant nedideliais atstumais „X5 xDrive40e“ galės naudoti vien tik elektros energiją.
„Įkraunamas hibridinis „BMW X5“ yra pirmasis, kuriame BMW sujungė keturių varančiųjų ratų technologiją „xDrive“ ir elektromobilyje „BMW i3“ bei hibride „BMW i8“ panaudotą elektrinio variklio technologiją „eDrive“. Šis technologijų derinys bus prieinamas serijiniame visureigyje, kuris tuo pačiu yra populiariausias „BMW X“ modelis Lietuvoje. Tikime, kad hibridinės technologijos dar labiau padidins šio modelio paklausą“, – įsitikinęs BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.
„BMW X5 xDrive40e“ – galios ir taupumo derinys
„BMW X5 xDrive40e“ – „plug-in“ tipo hibridinis automobilis. T.y. automobilio baterijas galima įkrauti iš buitinio elektros tinklo. Jo jėgainė – tai dviejų litrų darbo tūrio turbininis keturių cilindrų benzininis variklis, elektros motoras ir ličio-jonų elektros baterijų blokas. 83 kW/113 AG elektros variklis šiame visureigyje integruotas į aštuonių pavarų automatinę „Steptronic“ dėžę, bendra hibridinės automobilio jėgainės galia – 230 kW/313 AG. Visa ši galia visiems keturiems automobilio ratams perduodama per „xDrive“ transmisija.
„BMW X5 xDrive40e“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,8 sekundės. Važiuojant nedideliais atstumais, nuo 0 iki 25 kilometrų, degalų sąnaudos svyruoja tarp 0 ir 3 litrų šimtui kilometrų kelio. Važinėjant 50-60 kilometrų atstumu jos siekia iki 6,5 litro šimtui kilometrų.
Trys rėžimai ir greitas baterijos įkrovimas
Serijinio „BMW X5 xDrive40e“ kūrėjai numatė tris šio dinamiško visureigio naudojimo rėžimus. Pasirinkus „Auto eDrive“ abu varikliai dirba maksimaliu našumu, vidaus degimo motoras įsijungia nuo 70 km/val. greičio ar intensyviai įsibėgėjant. Pasirinkus „MAX eDrive“ naudojamas tik elektros motoras. Tuomet maksimalus greitis apribojamas ties 120 km/val. padala, o maksimali automobilio rida vienu įkrovimu siekia 31 kilometrą. Trečiasis, „Save Battery“ rėžimas leidžia sukaupti elektros energijos atsargas automobilio baterijoje vėlesniam naudojimui.
„BMW X5 xDrive40e“ elektros bateriją galima įkrauti iš buitinio 220-230V elektros tinklo. Tam prireiktų 3 valandų ir 50 minučių. Įsirengus stacionarų įkrovimo įrangos kompleksą „BMW i Wallbox Pure“ baterijos įkraunamos visa valanda greičiau – per 2 valandas ir 45 minutes. Automobilį taip pat bus galima įkrauti ir viešosiose įkrovimo stotelėse.
Hibridiniam visureigiui – turtinga įranga
Standartinės komplektacijos „BMW X5 xDrive40e“ turės amortizatorių kietumo dinaminio reguliavimo sistemą, pneumatinę galinės ašies pakabą, leidžiančią automatikškai kontroliuoti automobilio prošvaisą. Automobilio viduje bus dviejų zonų klimato kontrolės sistema su autonominėmis šildymo ir kondicionavimo įrangomis. Šildymo sistema automobilyje bus elektrinė, elektrinis bus ir kondicionieriaus kompresorius.
„BMW X5 xDrive40e“ vairuotojui padės „Professional“ navigacijos sistema. Hibridinio visureigio pirkėjai taip pat galės pasirinkti „M Sport“ paketą ar sukurti dar savitesnį automobilį pasinaudodami „BMW Individual“ padalinio paslaugomis.
„BMW X5 xDrive40e“ premjera Europoje įvyks 2015 m rudenį, o vėlyvą rudenį šis modelis pasirodys ir „Krasta Auto“ salonuose Lietuvoje.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?36
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...