- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
-
Automobilių valdymas pirštų galiukais – jau dabartis
Renkantis naują automobilį, sumani ir ergonomiška multimedijos sistema tampa vis svarbesniu kriterijumi. Prancūzų automobilių gamintojas „Renault“ stengiasi užtikrinti vairuotojo ir keleivių patogumą, todėl naujuosiuose „Renault“ modeliuose įdiegta R-LINK 2 multimedijos sistema pasižymi ypatinga ergonomika bei paprastu ir intuityviu naudojimu.
Navigacijos sistemų pradininkas
1988 metais sukurta buvimo vietos ir oro sąlygų informaciją realiu laiku suteikianti sistema „Carminat“ tapo pagrindu, pagal kurį „Renault“ inžinieriai toliau tobulino automobilių multimedijos sistemą. 1994 metais gamintojo pristatytas navigacijos sistemos, pritaikytos naudojimui automobilyje, prototipas pirmą kartą buvo panaudotas „Renault Safrane“ modelyje, o metais vėliau koncernas ėmė diegti šias navigacijos sistemas į kitus gaminamus automobilius. Viena iš pirmųjų „Renault“ automobiliuose pasirodžiusi „Carminat 8000“ dviejų dimensijų žemėlapius atkurianti navigacijos sistema su spalvotu ekranu ir eismo informacijos funkcija buvo montuojama į antros kartos modelius „Clio“, „Megane“, „Laguna“ bei „Scenic“, į pirmosios kartos „Espace“ bei „Avantime“ ir „Vel Satis“. Gausesnėmis funkcijomis aprūpintos multimedijos sistemos, diegiamos į geresnės komplektacijos „Renault“ modelius, naudotojams jau galėjo pasiūlyti ir integruotą radijo bei kompaktinių diskų grotuvą.
Valdymas pirštų galiukais
Naujausios kartos „Renault“ automobiliuose diegiama pažangi ir atnaujinto dizaino multimedijos sistema „R-Link 2“ – lietimui jautrus ekranas, integruotas centrinėje valdymo konsolėje, kuriame pirštų galiukais galima valdyti visas automobilio funkcijas, nuo radijo ir navigacijos iki skambučių priėmimo ar žinučių siuntimo, telefone esančius kontaktus valdant per „R-Link“ sąsają. Be to, dėl novatoriško dizaino „R-Link 2“ sistema ne tik itin ergonomiška ir lengvai valdoma – derėdamas prie modernaus „Renault“ stiliaus, ekranas tampa neatsiejama interjero visumos detale. 7 colių arba vertikalus 8‘7 colių skersmens lietimui jautrus ekranas užtikrina patogų ir efektyvų „R-Link 2“ sistemos valdymą – greita reakcija į lietimą, didelės, ryškios piktogramos, aiški ir paprasta grafika, leidžianti be vargo naviguoti tarp sistemos funkcijų.
Funkcijų meniu tinklelį sudaro 6 aiškūs, dideli mygtukai ekrane, kuriuos paspaudus toliau galima valdyti suskirstytus nustatymus: Navigacija, Multimedija, Telefonas, Programėlės, Automobilis ir Sistema. Vaizdo priartinimas ar atitolinimas dviejų pirštų judesiu, puslapio naršymas slenkant pirštu aukštyn-žemyn ar braukiant į šoną, įprasti naudojantis išmaniaisiais telefonais bei planšetiniais kompiuteriais itin palengvina multimedijos sistemos valdymą. Vienas iš svarbiausių „R-Link 2“ intuityvios multimedijos sistemos privalumų: radikalus mygtukų ir indikatorių lempučių centrinėje konsolėje skaičiaus sumažinimas, leidžiantis greičiau ir lengviau surasti reikiamą funkciją vos keliais rankos judesiais bei prisilietimais.
Personalizacijos galimybės
„R-Link 2“ multimedijos sistema prisitaiko prie vairuotojo poreikių – pagrindinį ekraną individualiai galima suskirstyti į 4 laukelius, kuriuose lengva valdyti tokias funkcijas kaip eko-vairavimas, radijas, komforto nustatymai ar važiavimo režimas. Sistemoje galima išsaugoti 6 skirtingus vairuotojo profilius su individualiais nustatymais, pritaikytais vairavimo stiliui ar komforto poreikiams ir leidžiančiais akimirksniu pasiekti asmenines mėgstamiausias ar dažniausiai naudojamas funkcijas.
„R-Link 2“ multimedijos sistema taip pat aprūpinta pažangia valdymo balsu funkcija, kuria galima valdyti navigaciją, komunikacijas telefonu, programėles ar radiją, taip užtikrinant saugią ir patogią prieigą prie sistemos nustatymų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Planuojate pirkti naudotą automobilį iš užsienio? Atskleidė, kuriose šalyse klastoja ridą10
Dabar pats tinkamiausias metas atsinaujinti ne tik savo drabužius, bet ir transporto priemonę. Ne visi turi galimybę nuvykti į saloną ir nusipirkti patį naujausią automobilį, tuomet tenka rinktis jau važinėtą. Iš kur geriausia rinktis važin...
-
Vasarą – su žieminėmis padangomis: kur čia slypi pavojai?2
Automobilių servisai jau rikiuoja eiles vairuotojų, besiruošiančių keisti automobilių padangas. Meistrai sako, kad pavasarinis keitimas mažiau aktyvus, nei lapkričio mėnesį. Yra vairuotojų, kurie ir vasarą važinėja su žieminėmis padangomi...
-
Seimas svarstys iniciatyvą įpareigoti visus paspirtukų vairuotojus dėvėti šalmus2
Parlamentarai imasi svarstyti iniciatyvą, kuria būtų nustatyta visiems paspirtukų vairuotojams dėvėti šalmus, nepaisant jų amžiaus. ...
-
Pasipiktino dėl automobilių taršos patikrinimų: ar nepermokėjo už aparatus?23
Aplinkosaugininkų planuojami automobilių taršos patikrinimai šiurpą kelia ne vienam vairuotojui. Socialiniuose tinkluose dėl to kilo pasipiktinimo bangos. Kokią teisę aplinkosaugininkai turi tikrinti taršą? O jie turi įstatym...
-
Aplinkosaugininkai pradeda tikrinti automobilių taršą: vairuotojai kai kurių bėdų gali net neįtarti57
Aplinkosaugininkai parodomojoje akcijoje pademonstravo, kaip stabdys automobilius ir tikrins jų taršą. Oficialiai tikrinti automobilius aplinkosaugininkai pradės pavasario viduryje. Kaip viskas vyks ir ką apie tai mano gyventojai, pasakota LNK repor...
-
Perspėja: minti dviratį paskui autobusą – labai pavojinga9
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dvi...
-
Už variklio plovimą – bauda28
Prieš parduodant automobilį pardavėjai neretai stengiasi iššvarinti ne tik mašinos išorę bei vidų, bet ir nuplauti variklį. Tačiau tai daryti autoplovyklose draudžiama, apie tai reikėtų pranešti plovyklos oper...
-
Automobilių vairuotojai turėtų suklusti: techninę apžiūrą gali naikinti iškart4
Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai pademonstravo, kaip atrodys vairuotojų stabdymas ir jų turto – automobilių, tikrinimas dėl taršos. Nuo sausio tikrinti taršius automobilius aplinkosaugininkai gali tiesiog kelyje. Jie turi teis...
-
Pervežimai 2023-iaisiais: daugiau keleivių ir krovinių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai 7 proc. išaugo keleivių vežimas visų rūšių transportu. ...
-
Dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galios dvi paras14
Aplinkosaugininkams be kitų institucijų pareigūnams panaikinus automobilio techninę apžiūrą dėl viršytos išmetamųjų dujų normos, ji nuo šiol galios dar dvi paras. ...