- Ieva Liškevičiūtė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Keliauti traukiniais įpratę žmonės vis dažniau patiria nemalonumų dėl valstybės valdomos bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" teikiamų paslaugų. Ir dėl bilietų trūkumo, ir dėl traukinių vėlavimo.
Neliko prieš dvi dienas
Praėjusį penktadienį iš Radviliškio į Klaipėdą aplankyti giminaičių susiruošusi Lina pasidžiaugė, kad traukinio bilietu pradėjo rūpintis dar trečiadienį. Kitu atveju moteriai būtų reikėję atsisakyti visų savo planų.
"Jau turėjau karčios patirties, kai šeštadienį nuėjusi į stotį iš kasininkės sužinojau, kad į Klaipėdą traukinio maršrutu Vilnius–Klaipėda nebėra nė vieno bilieto. Šįsyk pradėjau rūpintis anksčiau, bet vis dėlto likau nieko nepešusi", – skėsčiojo rankomis pašnekovė.
Trečiadienį panaršius traukinio bilietų pardavimo platformoje Linai vėl teko nusivilti – bilietų penktadienio reisui jau nebuvo likę.
"Nesuprantu, kodėl? Negi sunku prikabinti daugiau vagonų? Ką turėjo daryti tie žmonės, kurie nesitikėdami blogiausio bandė įsigyti bilietą tą pačią dieną. Laimė, radau vieną vietą iš Šiaulių, kitaip būčiau rimtai sunerimusi. Kelionė iš Klaipėdos į Radviliškį autobusu trunka apie keturias valandas ir ilgiau, tai irgi nėra išeitis", – guodėsi moteris.
Vėlavo pusvalandį
Priekaištų "Lietuvos geležinkeliams" Lina turi dar ir dėl to, kad nebuvo įspėta dėl vėlavimų.
"Sekmadienį maršrutu Klaipėda–Vilnius traukinys gerokai vėlavo. Turėjau lipti Radviliškyje, tačiau tik Šiauliuose palydovė užsiminė, kad vėluojame apie 25–30 min. Ar tai normalu? Anksčiau traukiniai važiuodavo sekundžių tikslumu, turėdavo atsitikti kažkas labai baisaus, kad pavėluotų. O dabar..." – nutylėjo moteris.
Tiesa, tai ne pirmas toks atvejis, kai žmonės skundžiasi vietų traukinyje trūkumu.
Vienas klaipėdietis dienraščio žurnalistams irgi atskleidė, kad, savaitgalį suplanavęs iš Klaipėdos į Vilnių važiuoti traukiniu, turėjo keisti savo planus. Vyras traukinių stoties kasoje išgirdo, jog į reisą nebėra bilietų.
Žmonės svarstė, ar tikrai yra toks važiuojančiųjų bumas, o gal tiesiog trūksta vagonų?
Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Komunikacijos departamento projektų vadovė Novilė Aleksejevaitė tąkart aiškino, kad problema susijusi su kelio remontu. Ir šįsyk atstovė kartojo tą patį.
"Šiuo metu ruože Telšiai–Lieplaukė vykdomi dideli infrastruktūros remonto darbai – tiesiamas dvikelis. Šie darbai yra būtini, norint užtikrinti greitas ir patogias keliones traukiniais – nutiesus dvikelį, ruožu galės važiuoti daugiau traukinių, eismo organizavimas taps paprastesnis. Tad naudą pajus tiek keleiviai, tiek verslo klientai", – komentavo N.Aleksejevaitė.
Veža nuostolingai?
Esą įvertinus keleivių poreikius ir keliavimo įpročius, populiariausių reisų traukiniai Vilnius–Klaipėda kursuoja ir šiandien, dalies jų sąstatai padidinti, tai yra vagonų daugiau nei įprastai.
"Tačiau vis dėlto šiuo metu traukinių užimtumas Vilnius–Klaipėda yra išaugęs – tiek dėl vasaros sezono, tiek dėl sumažėjusio traukinių reisų per dieną skaičiaus. Dėl šios priežasties traukinių bilietus keleiviams reikia įsigyti iš anksto, nes atvykus į stotį prieš reisą gauti vietą traukinyje bus sunku", – sakė N.Aleksejevaitė.
Bendrovės atstovė pridūrė, kad vykstant remontui dalyje ruožų ribojamas traukinių greitis, todėl traukiniai gali vėluoti. Ji pažadėjo, kad keleiviai nuo šiol apie tai bus informuojami ne tik interneto svetainėje, bet ir prie kasų.
Dar vasarį premjeras Saulius Skvernelis viešai pareiškė, kad keleivių vežimas "Lietuvos geležinkeliams" yra nuostolingas. Todėl valstybė nuo šių metų bendrovei turėtų kompensuoti keleivių vežimo nuostolius, tačiau dotacijos suma priklausys nuo įmonės dividendų.
Esą bendrovė iš keleivių vežimo veiklos 2016 m. patyrė 36,5 mln. nuostolių, o per šešis praėjusių metų mėnesius – 16,8 mln. eurų, arba 6,1 proc. mažiau nei užpernai tuo pačiu metu.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas iš naujo spręs, kurios šalies teisme turi būti nagrinėjama „BaltCap“ byla3
Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti, ar investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo įmonių ieškinys dėl Šarūno Stepukonio praloštų dešimčių milijonų eurų grąžinimo turi b...
-
J. Petrauskienę antrai kadencijai siūloma skirti Valstybės duomenų agentūros vadove
Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai siūloma skirti dabartinę įstaigos direktorę Jūratę Petrauskienę. ...
-
IAE valdyboje liko tie patys nepriklausomi nariai bei valstybės tarnautoja
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) valdyboje liko tie patys trys nepriklausomi nariai ir valstybės tarnautoja. ...
-
Teismas panaikino 4,8 mln. eurų „Alvoros“ turto areštą
Vilniaus apygardos teismas panaikino strateginio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) statybos pagrindinės rangovės „Alvorai“ 4,8 mln. eurų vertės turto areštą, trečiadienį pranešė „Alvora“. ...
-
„Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusi įmonė D. Matijošaičiui klausimų nesukėlė60
Viešojoje erdvėje kilus diskusijai dėl „Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusios įmonės, „Vičiūnai Group“ valdybos narys Dainius Matijošaitis teigia, kad jam pačiam informacija apie „Gruppa Okean“ ...
-
Birželį prasidės Jonavos aplinkkelio I etapo statybos darbai
„Via Lietuva“ praneša Birželį pradėsianti Jonavos aplinkkelio statybų I etapo ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo rangos darbus. ...
-
Aplinkos ministerija po gaisro automobilių laužyne: nėra siūlymų reguliuoti pavojingų veiklų vietas1
Po automobilių laužyne Vilniuje kilusio gaisro, kurio žala gamtai siekia beveik 6 mln. eurų ir kurio pasekmes dėl itin toksiškų dūmų juto gyventojai, suskubta pranešti, kad automobilių ardymas bei metalo laužo tvarkymas neturi vykti mie...
-
Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių sustojimo kelias prie išvykimo terminalo
Nuo pirmadienio uždaromas Vilniaus oro uoste esantis automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias, transporto priemonės bus nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas. ...
-
„Amber Grid“ atsakomybę dėl GIPL verčia „Alvorai“, planuoja kreiptis į teismą1
Dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ atsakomybę dėl Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) sumontuotų rusiškų detalių verčia pagrindinei jo rangovei „Alvorai“ bei planuoja skųsti praėjusią sa...
-
Nuo ko pradėti norint pastoviai gauti dividendus?1
Vis daugiau žmonių susidomi investavimo į akcijas galimybe. Tai ganėtinai rizikingas, tačiau nemažą grąžą generuoti galintis sprendimas. Visgi prieš pradedant investuoti svarbu plėsti savo žinias ir pasidomėti visomis su įmonių akcijomis ...