- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
Nors 1999 metais įkurta bendrovė „Druskininkų Rasa“ yra viena didžiausių ir moderniausių mineralinio vandens gamintojų Lietuvoje, ilgą laiką eksportuojanti savo gaminius į užsienio rinkas, bendradarbiavimas su „Lidl“ prekybos tinklu jai tapo nemenku iššūkiu – paskatino gerokai pasitempti ir dar labiau patobulėti.
Šiandien „Druskininkų Rasa“ užima didžiąją dalį Lietuvos mineralinio vandens rinkos ir eksportuoja apie 30 proc. savo produkcijos.
Prekybos tinklui „Lidl“ dar tik žengiant į Lietuvą, pradėjus čia statyti pirmąsias parduotuves, bendrovės „Druskininkų Rasa“ vadovai sulaukė „Lidl“ atstovų skambučio.
Pasak Šarūno Bardausko, įmonės „Druskininkų Rasa“ komercijos direktoriaus, kontaktų su „Lidl“ buvo ir anksčiau: „Buvome sudalyvavę konkurse prekiauti mūsų mineraliniu vandeniu „Lidl“ tinklo parduotuvėse Lenkijoje. Nors tąkart likome antri, mums paliko puikų įspūdį prekybos centro požiūris ir profesionalumas. Neabejojome, kad dar susitiksime ateityje. Gavę pasiūlymą prekiauti savo mineraliniu vandeniu Lietuvos „Lidl“ parduotuvėse, labai apsidžiaugėme, kad šis prekybos tinklas pasirinko būtent mus – buvome pasiruošę įgyvendinti visas sutarties sąlygas“.
Š. Bardauskas įsitikinęs: tokį „Lidl“ pasirinkimą lėmė tai, jog „Druskininkų Rasa“ siūlo natūralų mineralinį vandenį, be to, tai – lietuviškas produktas už patrauklią kainą.
„Druskininkų Rasos“ nuotr.
Investavo apie pusę milijono eurų
Bendradarbiavimas su „Lidl“ paskatino pokyčiams, kurie buvo naudingi visai įmonės gamybos sistemai.
„Patobulinome ir atnaujinome gamybinius įrenginius, taip pat įsigijome nemažai naujų, automatizavome dalį procesų – per šį laikotarpį investavome apie 500 tūkst. eurų. Prisijungę prie „Lidl“, patys sau išsikėlėme aukštesnę kartelę ir pradėjome lanksčiau diegti naujoves“, – pasakojo Š. Bardauskas.
Patobulinome ir atnaujinome gamybinius įrenginius.
Pasak įmonės marketingo vadovės Lauros Kamantauskienės, kol kas „Lidl“ parduotuvėse jų mineralinis vanduo parduodamas su „Lidl“ prekės ženklu „Saguaro“, tačiau pastaruoju metu vyksta derybos ir dėl „Rasa“ prekės ženklo įtraukimo į „Lidl“ asortimentą. Taip pat diskutuojama apie galimybę prekiauti šiuo mineraliniu vandeniu „Lidl“ parduotuvėse užsienyje.
Bendrovė „Druskininkų Rasa“ apie 30 proc. savo gaminių eksportuoja į užsienio rinkas – „Rasos“ mineraliniu vandeniu prekiaujama Baltijos šalyse, Kaliningrade, Anglijoje ir Amerikoje, taip pat planuojama plėtra ir į kitas Europos šalis.
Išgaunamas iš privačių gręžinių Druskininkuose
„Druskininkų Rasa“ nuo seno garsėja natūraliu mineraliniu vandeniu, išgaunamu iš nuosavų gręžinių, kurie yra išsidėstę saugomose miškingose teritorijose Druskininkuose. L. Kamantauskienės teigimu, kiekvienas iš 6 jų valdomų privačių gręžinių yra ypatingai prižiūrimas ir saugomas: „Šalia gręžinių negalima jokia veikla, čia neįleidžiami pašaliniai žmonės. Iš kiekvieno gręžinio išgaunamas skirtingas mineralinis vanduo, praturtintas natūraliais mineralais ir kitomis organizmui naudingomis medžiagomis“.
Vandens negalima dezinfekuoti, konservuoti ar dėti kitų priedų, išskyrus anglies dvideginį. „Druskininkų gręžiniuose išgaunamas vanduo neturi jokių priedų. Itin didelį dėmesį skiriame vandens švarumui ir grynumui – griežta kontrolė garantuoja geriausią kokybę“, – sakė „Druskininkų Rasa“ marketingo vadovė.
„Druskininkų Rasos“ nuotr.
Vandens išgeriama per mažai
Vienas svarbiausių įmonės „Druskininkų Rasa“ uždavinių – sveikų įpročių formavimas, sveikos gyvensenos skatinimas. 2016 m. įmonės iniciatyva atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad net 74 proc. vaikų Lietuvoje išgeria nepakankamai vandens.
„Pavyzdį savo vaikams turėtų rodyti tėvai, tačiau, deja, edukacijos ir teisingų įpročių vis dar trūksta. Statistika rodo, kad reikiamą kiekį vandens šiandien išgeria mažiau nei 30 procentų žmonių. Sveikam žmogui specialistai rekomenduoja išgerti apie 2 litrus vandens. Mineralinis vanduo turi įtakos medžiagų apykaitai ir maisto įsisavinimui, didina atsparumą infekcijoms. Dalį vandens žmogus gauna su maisto produktais, tačiau didžioji dalis turi būti gaunama geriant vandenį“, – sakė L. Kamantauskienė.
„Druskininkų Rasa“ savo veikla prisideda prie aktyvų gyvenimo būdo, sveikos gyvensenos puoselėjimo – įmonė yra nuolatinė įvairių sporto renginių, tokių kaip bėgimo ar dviračių maratonai, ėjimo varžybos ir kiti aktyvaus laisvalaikio užsiėmimai, dalyvė ir rėmėja. „Stengiamės savo pavyzdžiu rodyti sveikų įpročių, judėjimo ir vandens naudą“, – akcentavo L. Kamantauskienė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prie Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų2
Prie nacionalinei plėtros įstaigai „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) priklausančio Žaliųjų finansų instituto įsteigto Tvariųjų finansų forumo jau prisijungė 50 organizacijų. ...
-
„Tele2“ interneto apsauga per metus Lietuvoje sustabdė per 390 mln. grėsmių2
Nuo praėjusių metų pirmojo ketvirčio mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ tinkle veikianti interneto apsauga per metus padėjo klientams išvengti daugiau kaip 390 mln. kibernetinių grėsmių. Iš viso nuo šių grėsm...
-
Ministras: „Amber Grid“ priežiūros statant GIPL trūko, dokumentus klastojo „Alvora“1
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) konstatavus, jog dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ netinkamai prižiūrėjo Lietuvos ir Lenkijos magistralinio dujotiekio (GIPL) statybas, energetikos ministras Dainius Kreivys atsak...
-
Derybose su „Rheinmetall“ tariamasi dėl gamyklos statybų pradžios rudenį
Vokietijos karinės pramonės milžinės „Rheinmetall“ amunicijos gamyklos Lietuvoje statybas siekiama pradėti jau šių metų rudenį, skelbia derybas su koncernu pradėjusi Ekonomikos ir inovacijų ministerija. ...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
„Teleloto“ studija virs podiumu
„Ar gali pasiūti „Teleloto“ palaidinę? Kaip išsinuomoti „Teleloto“ suknelę? Įmanoma nusipirkti „Teleloto“ kojines? Tokius ir panašius klausimus jaunoji dizainerė Karina Panina pastaraisiais metais gi...
-
„Fazer“ svarsto apie pokyčius gamyboje: sieks užtikrinti konkurencingumą Baltijos kepyklų rinkoje7
Greitojo vartojimo produktų įmonių grupė „Fazer“ siekia stiprinti savo pozicijas visose rinkose. Kaip vieną iš strateginių veiksmų, svarsto apie galimybę visas Baltijos šalių kepyklas sujungti į vieną gamybos padalinį Ogr...
-
„Panevėžio statybos trestas“ gavo 156 mln. eurų Ignalinos AE užsakymą2
Viena didžiausių šalyje statybos bendrovių „Panevėžio statybos trestas“ (PST) gavo 156 mln. eurų vertės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) užsakymą statyti radioaktyviųjų atliekų atliekyną, antradienį pranešė PST. ...
-
Sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 medžius: teks atlyginti per 11 tūkst. eurų žalą7
Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) informuoja, kad sostinės Pilaitės rajone įmonė neteisėtai iškirto 34 saugotinus medžius. ...