Quantcast

Lietuvos sidro rinkoje – atsigavimo ženklai

  • Teksto dydis:

Keletą metų iš eilės drastiškai besitraukusioje Lietuvos sidro rinkoje pastebimi atsigavimo ženklai - didiesiems šios rinkos dalyviams sidro vartojimo kritimą pavyko pristabdyti pasiūlius naujų, įdomesnių produktų, o inovacijos lėmė ir sidro lyderių rokiruotę - iki šiol pirmavusi "Volfas Engelman" aplenkė "Švyturys-Utenos alus", rašo "Verslo žinios".

"Kelerius metus kritusi, šiemet rinka pagaliau atšoko ir per pirmus šešis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pasistiebė 2,2 proc.", - sako "Švyturys-Utenos alus" generalinis direktorius Rolandas Viršilas, tačiau "Volfas Engelman" generalinis direktorius Marius Horbačauskas konstatuoja, kad vis tiek palyginti su 2008 metais, dabar sidro rinkos likę tik pusė, o šiemetį sidro rinkos augimą atsigavimu vadinti drąsoka.

Tačiau abiem didiesiems sidro gamintojams teks pasispausti, nes į sidro rinką ėmė aktyviau spraustis "Kalnapilio-Tauro grupė", 2014 metais turėjusi apie 6 proc. sidro rinkos, o įmonės vadovas Marijus Kirstukas sako, kad šiemet sidro rinkai augant apie 5 proc., "Kalnapilio-Tauro grupės" sidro pardavimai auga dar sparčiau:"Šiemet jau artėjame prie 8-9 proc., o tikslas metų gale turėti 10 proc.".



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių