Quantcast

„Lidl“ po „Pikok“ ženklu suvienijo mėsos produktus iš Lietuvos ir Europos

  • Teksto dydis:

Akylesni pirkėjai, užsukę į „Lidl“ parduotuves, pastebi, kad šio prekybos tinklo privačiu prekės ženklu „Pikok“ pažymėtų kokybiškų mėsos produktų asortimentą sudaro dviejų skirtingų spalvų pakuotės. Tokiu būdu prekybos tinklas atskyrė mėsos produktus pagal jų kilmę: baltos pakuotės skirtos produktams iš pripažintų Lietuvos mėsininkų, o mėlyna spalva žymimi produktai iš kitų Europos šalių.

Nuo kovo mėnesio prekybos tinklas „Lidl“ šiems „Pikok“ ženklu pažymėtiems gaminiams skirs ypatingą dėmesį. Šią savaitę pirkėjai galės įvertinti lietuviškų, baltomis pakuotėmis pažymėtų „Pikok“ mėsos produktų kokybę su 20 ir daugiau procentų siekiančiomis nuolaidomis. Ateityje itin palankios kainos bus pasiūlytos ir kitiems šio prekės ženklo produktams.

„Stengiamės pirkėjus kuo išsamiau supažindinti su mūsų prekės ženklais, atskleisti jų istoriją ir supažindinti su kokybės standartais. Tikime, kad mūsų siūlomos nuolaidos „Pikok“ mėsos produktams paskatins dar didesnę pirkėjų dalį išbandyti šiuos gaminius ir pamėgti tiek europietišką, tiek pripažintų Lietuvos mėsininkų produkciją“, - sako „Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovas Wojciech Grohn.

Tikime, kad mūsų siūlomos nuolaidos „Pikok“ mėsos produktams paskatins pirkėjus pamėgti tiek europietišką, tiek pripažintų Lietuvos mėsininkų produkciją.

Nuo kovo 1-osios pirkėjai „Lidl“ parduotuvėse su 20 ir daugiau procentų siekiančiomis nuolaidomis galės įsigyti tokių produktų, kaip šaltai rūkytas skilandis, kiaulienos nugarinė su kmynais, pjaustyta vytinta dešra, šaltai rūkytas saliamis, įvairių rūšių virtos dešros, karštai rūkytas servelatas ir kt.

Iš viso „Lidl“ asortimente – apie 1 600 prekių, kurios aprėpia visas kasdienio vartojimo prekių grupes: mėsos gaminių ir šviežios mėsos, pieno produktų, šaldytų gaminių, šviežių vaisių ir daržovių, duonos ir pyrago kepinių, kosmetikos ir buities prekių. Apie pusę prekių asortimento tiekia Vokietijos gamintojai, ketvirtadalį – Lietuvos gamintojai, o likusią dalį sudaro įvairių užsienio šalių, pavyzdžiui, Prancūzijos, Italijos, Lenkijos, Ispanijos, gamintojų produkcija.

Prekes nuolat paįvairina specialios maisto produktų ir ne maisto prekių akcijos bei riboto kiekio pasiūlymai.

Šiuo metu „Lidl“ Lietuvoje valdo 35 parduotuves, įsikūrusias Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje bei Plungėje, ir planuoja aktyviai tęsti plėtrą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

gana brangus maistas lietuviskame lidle

gana brangus maistas lietuviskame lidle portretas
Gana aukstos lidlo kainos ir beveik nera jokiu nuolaidu.Tik gaila,kad musu zmones dar nemoka susiskaiciuoti, nes nesugeba gramus susideti,mato kaina ir galvoja,kad tai kilogramas.

Algis

Algis portretas
LIDL tinkle lietuviški produktai turėtų sudaryti ne mažiau kaip 50 procentų.

ko

ko portretas
gero uz gera reklama saboniui atveza mesos expeditoriai tai skirtuma turbut apmokestina juk biznis lieka juo ......
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių