Quantcast

KLASCO dėmesys – Smeltės pusiasaliui

Grįžti į straipsnį

siaip

siaip portretas
ir dar....ir Mogiliovo. Važiuosime per miestą ir kvėpuosime ore sklaidančiais naftos produktais ar trąšu dulkėmis ir miestiečių plaučiai lyg onkologinės ligoninės reanimacija gydys Klaipedos orą. Tiesiog graži Klaipėdiečių ateitis.

siaip

siaip portretas
Mus pasikvietė danų kompanija DFDS – čia “tipo” mes esame patikimi. Koks ciniškas argumentas. Gal p. Pauža galėtu atsakyti o ką ta DFDS butu dariusi po Perkėlos uždarymo? Savo pelningas keltu linijas perkeltu į pvz. perteklines linijas kituose uostose pvz. Latvijoje? Nerimta pagyra sau p. Pauža. Galima daryti prielaida kad DFDS buvo priversta pasirinkti centrinį Klasco terminalą ir tt. Šiaip p. Paužai pirma reikėtu mąstyti ar Klaipėdos gyventojai yra patenkinti ir ar jie pasitiki Klasco, nes gyvena tarp Klaipėdiečių o ne džiaugtis asmeninio honoraro didėjimu. Smalsu o kodėl Jūrų direkcija suremontavusi iš mokesčių mokėtųjų kišenės Perkėlos krantines nesiima iniciatyvos jas išnuomoti kompanijoms kurios užsiima saugiu krovinių pervežimu tiek aplinkos atsaugos atžvilgiu tiek nedarant miestui žalos, nes jei Klasco Perkėlos krantines pavers tokias kaip šiaurinėje dalyje kur krauna pradedant šviesiuosius naftos produktus baigiant biriais tai užterštas oras bus ne tik Sportininkų raj bet

Žinovas

Žinovas portretas
Šaunu. Dar vienas Klaipėdos šanchajus bus sutvarkytas. Ir paukšteliai galės švelnesniu balseliu giedoti, nes jų niekas nesiruošia iš ten iškrapštyti.

Klausimas

Klausimas portretas
Kodel niekas nešneka apie retųjų augalų išsaugojima ir kaip klaipediečiai ten gales patekti ir pamatyti dar išlikusi gantovaizdį ir retuosius augalus

Klaipedietis.

Klaipedietis. portretas
Idomu koks likimas laukia Malku ilankoje esancio zoologinio botaninio draustinio. Be to tas draustinis yra dar ir architekturinis paminklas ,krantine sukrauta is rankomis tasytu akmenu. Kodel uostas apie tai nieko neuzsimena ?

Galerijos

Daugiau straipsnių