- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pasikeitus apmokėjimo sąlygoms „Klaipėdos autobusų parko“ vairuotojai uždirbs daugiau.
Klaipėdos miesto savivaldybės valdoma bendrovė „Klaipėdos autobusų parkas“ (KLAP) visiems darbuotojams pakeitė apmokėjimo sistemą.
Pasirašius naują kolektyvinę sutartį atlyginimai municipalinio parko vairuotojams didėja ir aiškesnė tvarka už ką jis mokamas.
Darbuotojų pajamos – ne tik atlyginimas
„Anksčiau mūsų bendrovėje tik vairuotojams būdavo mokami priedai už įvairius darbus. Kiti darbuotojai gaudavo pastovų atlyginimą. Vieningos finansinės motyvacijos sistemos nebuvo“, – pasakojo Remigijus Žilinskas, KLAP profesinės sąjungos vadovas.
Pasirašius naująją kolektyvinę sutartį apmokėjimo sistema bendrovėje pakeista. Dabar vairuotojams bus mokamas didesnis bazinis atlyginimas, o priedas liko tik vienas, kintamo dydžio. Tuo tarpu autobusų parko administracijos darbuotojai turės galimybių gauti priedą už pasiektus darbo rezultatus.
„Šiuo metu ruošiamos darbuotojų metinės vertinimo gairės, iškeliami tikslai, suformuojamos užduotys. Pagal juos komisija, susidedanti iš administracijos atstovų, darbuotojų profesinės sąjungos narių, vertins kolegų veiklą ir spręs, ar jie verti finansinio paskatinimo“, – aiškino R.Žilinskas.
Pagal naująją tvarką atlyginimai didės vairuotojams ir mažiausiai uždirbusiems parko darbuotojams. Vadovams algos išliks nepakitusios.
Kolektyvinėje sutartyje išsaugotos ir KLAP darbuotojų garantijos: nemokamas asmeninis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas, išmokos už jubiliejinius gimtadienius, pašalpos netekus artimųjų, priemokos gimus vaikui ir panašiai.
Atlyginimų fondas bus rekordinis
Metinį mokos fondą UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ paskutinįkart koregavo 2014 metais. Šįkart jis didinamas vidutiniškai 5 proc. ir tai vienas didžiausių kilimų per įmonės istoriją.
„Žinoma, mes labai priklausomi nuo rinkos sąlygų. Pavyzdžiui, nuo metų pradžios apie 15 procentų padidėjo degalų kaina. Tai daro didelę įtaką mūsų pajamoms: kainų klientams didinti negalime dėl konkurencijos ir todėl mūsų finansų rezervai tampa kuklesni“, – kalbėjo Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinis direktorius.
Pasak vadovo, kitąmet tuo pačiu metu ketinama vėl peržiūrėti bendrovės darbuotojų atlyginimus ir mažiausiai uždirbantiems juos didinti, indeksuoti pagal Lietuvos infliacijos lygį.
„Didesnis atlyginimų fondas nenukrito iš dangaus. Šiemet bendrovėje sumažinome etatų skaičių, pakeista valdymo struktūra, kai kurias paslaugas ėmė teikti kiti teikėjai, sumažintos išlaidos, gautos papildomos pajamos iš naujų veiklų. Pavyzdžiui, šią vasarą mūsų darbuotojai vežiojo keleivius Skandinavijoje. Bendrai visų mūsų uždirbtos lėšos sudaro galimybę didinti atlyginimus“, – pasakojo V.Ramanauskas.
Didžiausioje Klaipėdos keleivinio transporto bendrovėje šiuo metu dirba 265 darbuotojai, iš jų apie 170 vairuotojų. Bendrovės administracija su darbuotojų profesine sąjunga pasirašė kolektyvinę sutartį, kuri galios dvejus metus ir užtikrins darbuotojams išvardytas garantijas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LB: bankai nepakankamai informuoja savivaldybes apie alternatyvas uždarytiems skyriams1
Lietuvos banko (LB) vertinimu, nors mažėja fizinių bankų klientų aptarnavimo skyrių, poreikis „gyvai“ konsultacijai išlieka. Tačiau, anot LB atstovės, gyventojai nepakankamai informuojami apie alternatyvias aptarnavimo galimybes. ...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos3
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Ugdė vaikų meilę vandeniui
Ketverius metus, nuo 2020 m. rusėjo iki 2024 m. sausio, trijų Kauno miesto pradinių mokyklų antrokai dalyvavo Sporto rėmimo fondo finansuojamame projekte „Pamilk vandenį“. Apie 800 antrokų vieną kūno kultūros pamoką praleido baseine, mok...
-
Produkciją Lietuvoje pristato biodujomis varomu vilkiku: per metus 100 tonų sumažins išmetamą CO22
Gėrimų gamintoja „Volfas Engelman“ nuo šiol savo produkciją visoje Lietuvoje pristato biometanu varomu vilkiku. Naujasis sunkvežimis kasdien keliauja iš Kauno į didžiųjų prekybos tinklų, esančių Panevėžyje ir Vilniuje, sa...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...
-
„Mega“ pranešė liūdną žinią: neteko ilgaamžių ryklių13
Ne vienus metus prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ buvo vienintelė vieta Lietuvoje, kurioje buvo galima apžiūrėti ryklius. Rykliai kartu su daugiau nei dviem šimtais per 40 skirtingų rūšių iš Atlanto, Indijos ir Ram...
-
„LTG Cargo“ pradėjo testuoti išmaniąją nuotolinės diagnostikos sistemą
LTG grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ pradėjo lokomotyvuose testuoti išmaniąją nuotolinės diagnostikos įrangą. Planuojama, kad pasiteisinus šiam tęstiniam projektui bendrovė galės sutaupyti iki 1,5 mln. eurų pe...
-
„Regitros“ paslaugos buvo neprieinamos
Savaitės pradžioje daugybė vairuotojų negalėjo prisijungti prie „Regitros“ vairuotojų portalo. Vėliau pasirodė pranešimas, kuriuo patvirtinta žinia apie sutrikimą ir atsiprašymas už nepatogumus. ...
-
„Litgrid“ ruošiasi rekonstruoti vieną iš elektros linijų tarp Lietuvos ir Latvijos
Elektros perdavimo sistemos operatorė „Litgrid“ iki 2029 metų ruošiasi rekonstruoti Lietuvos teritorijoje esančią 330 kV elektros linijos tarp Panevėžio ir Latvijoje esančios Aizkrauklės dalį. ...