Quantcast

Į Lietuvos vežėjų rinką žengia italai

Lietuvos vežėjų rinkoje netrukus gali atsirasti naujas didelis žaidėjas - italų „Gruber Logistics“.

Kol kas įmonės apie savo planus pernelyg neatvirauja ir žada tai padaryti artimiausiu metu.

Registrų centro duomenimis, „Gruber Logistics“ Lietuvoje įsteigta liepos viduryje, vienintelis įmonės akcininkas - to paties pavadinimo Italijos bendrovė. Lietuvos įmonės įstatinis kapitalas - 0,5 mln. eurų, teigiama, jog įmonė užsiims transporto bei pervežimo veikla.

Iki rugpjūčio pradžios įmonei vadovavo Asta Uldukytė, vėliau į jos vietą paskirtas buvęs Vilniaus logistikos bendrovės TLB vadovas Dainius Pelenis. Pastarasis BNS teigė kol kas negalintis suteikti daugiau informacijos apie įmonės planus.

„Žinokite, nieko negaliu kol kas pasakyti. (...) Įmonė dar tik pradedanti, dar nėra jokių aiškių strateginių tikslų“, - BNS sakė D.Pelenis.

Italijos „Gruber Logistics“ atstovas Stefanas Knappas (Knapas) BNS taip pat teigė, kad apie savo planus ir strategiją įmonė ketina pranešti po kelių savaičių išplatindami pranešimą spaudai ir pasiūlė pasidomėti tuomet.

Nei Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Erlandas Mikėnas, nei Lietuvos nacionalinės ekspeditorių ir logistų asociacijos prezidentas ir bendrovės „Rhenus svoris“ direktorius Arūnas Bertašius BNS teigė neturintys daugiau informacijos apie „Gruber Logistics“ planus Lietuvoje, išskyrus viešai prieinamą informaciją.

Įdarbinimo portale „CVbankas.lt“ „Gruber Logistics“ yra įdėjusi skelbimą, jog ieško vairuotojų Vokietijoje, siūlomas atlyginimas - 1,8-2,4 tūkst. eurų.

„Naujai įsteigta užsienio kapitalo įmonė ieško atsakingų vairuotojų, kurie aptarnautų pagrindinės bei susijusių įmonių logistikos terminalus visoje Europos Sąjungoje“, - rašoma skelbime.

Italijos šiaurėje Oros mieste būstinę turinti „Gruber Logistics“ įmonių grupė savo veiklą pradėjo 1936 metais. Šiuo metu įmonė turi 22 atstovybes Italijoje, Austrijoje, Belgijoje, Kinijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose, Rumunijoje ir Rusijoje.

Įmonė savo interneto svetainėje nurodo, kad grupėje dirba 640 darbuotojų, jos transporto parką sudaro 750 vilkikų. Grupės apyvarta 2015 metais siekė 285 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

LT > Kestui

LT > Kestui portretas
Tikrai taip Lietuvos vezejai apgaudineja Lietuvos mokesciu inspekcija prisidengdami ...mokedami komandiruotpinigius ir mokedami minimuma ,ko EES salyse... to nera del to ir Prancuzijos Prezidentas uzastrino Briuselyje tos apgaules schemas....Lietuvoje,Latvijoje,Estijoje

Kęstas

Kęstas portretas
Ir italai nori pasukčiauti. Naujas sukčiavimo būdas statybose, transporte ir kitose ūkio srityse Vakarų Europoje: komandiruoti darbuotojai iš Rytų: Šis sukčiavimas paplito plačiai, bet gražiai paaiškintas sunkvežimių vairuotojų pavyzdžiu. "Ispanijoje Ispanijos transporto asociacijų nacionalinė sąjunga perspėjo, kad socialinis dempingas yra rimčiausia sektoriaus problema. Grupė apskaičiavo, kad pusė visų sunkvežimių vairuotojų, atvykstančių į šalį ir iš jos, komandiruojami iš Rytų Europos, kur darbo užmokestis yra aštuonis kartus mažesnis nei Ispanijoje.Daugelis sunkvežimių vairuotojų dirba Ispanijos bendrovėse, kurios įsteigė pagrindinę buveinę Lenkijoje ar kitoje rytinėje šalyje.

Kęstas

Kęstas portretas
Apgaudinėjama ne tik mokant mažus atlyginimus. Bendrovės dar moka mokesčius ir socialinio draudimo įmokas šalyje, kur tie mokesčiai yra mažesni, išvengiant didesnių Ispanijos mokesčių.Tai yra tokio pobūdžio praktika, kurią Prancūzijos prezidentas Macronas nori apriboti."Europa, kuri apgina", - sakė Prancūzijos prezidentas, - "yra Europa, galinti išspręsti komandiruotų darbuotojų problemą"." Mums, dirbantiems tik Lietuvoje, yra ne vistiek. Jei toks komandiravimas išplis, tai ne tik atlyginimai Vakarų Europoje nukris, bet mes turėsime mažiau darbo vietų, kad nuvažiuoti į Vakarus ir užsidirbti. Tokie sukčiai verslininkai gadina rinką mums visiems vardan didžiausių pelnų. Boikotuokime tas bendroves, kurios Lietuvoje užsiima tokia gėdinga praktika. Daugiau apie tai - guglinant žodžius apie mokslą-studijas-ekonomiką.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių