Quantcast

Geriausias kurjeris pervežė ir brangakmenius

"Kad taptum geru kurjeriu, neužtenka greitai išvežioti siuntas. Reikia mokėti ir bendrauti su žmonėmis", – pastebėjo kaunietis kurjeris Egidijus Nevulis. Klientai jį išrinko vienu geriausių LP EXPRESS kurjerių Lietuvoje.

"Kad taptum geru kurjeriu, neužtenka greitai išvežioti siuntas. Reikia mokėti ir bendrauti su žmonėmis", – pastebėjo kaunietis kurjeris Egidijus Nevulis. Klientai jį išrinko vienu geriausių LP EXPRESS kurjerių Lietuvoje.

Darbą pradeda anksti

E.Nevulio darbo diena prasideda ankstų rytą. Šeštą valandą Lietuvos pašto logistikos centre Ramučiuose į LP EXPRESS kurjerių tarnybos automobilį jis pradeda krauti siuntas. "Siuntos į logistikos centrą atvežamos naktį. Ryte jos jau būna išskirstytos pagal rajonus. Mes jas tik skenuojame ir susikrauname taip, kad būtų patogiau. Kraunuosi pagal savo sistemą: iš pradžių – toliausiai keliaujančios siuntos, paskui – arčiau. Taip lengviau kelyje, mažiau laiko užtrunki iškraudamas", – užsiminė kurjeris.

Pusę aštuonių E.Nevulio vairuojamas "Mercedes" mikroautobusas jau suka autostrados link – jis aptarnauja Raseinius ir aplinkinius miestelius, kaimus. Pakeliui iš Kauno su siuntomis kaunietis pirmiausiai užsuka į Ariogalą. Dar pusvalandis, ir jis – jau Raseiniuose. "Pirmiausia pristatau siuntas čia įsikūrusioms vaistinėms, kitoms įmonėms. Jos pageidauja jas gauti iki 10–11 val. Stengiuosi laikytis tokio grafiko, – sakė kurjeris. – Tada – antras ratas, išvežioju siuntas privatiems asmenims."

Nepakeičiama darbo priemonė kurjeriui – mobilusis telefonas. Turėdamas laisvų rankų įrangą, dar būdamas kelyje jis paskambina klientams ir praneša, kokiu laiku pristatys krovinį ar korespondenciją. "Siuntas vežame ir į darbą, ir į namus. Svarbu tiksliai suderinti pristatymo vietą, laiką ir to grafiko laikytis. Jei pasakysi žmogui, kad siuntą atveši 10 val., o iš tiesų pristatysi tik 12 val., jis liks nepatenkintas. Be to, turi visą laiką būti mandagus", – E.Nevulis mano, kad tokiam išlikti padeda ne tik specialūs darbuotojų kursai, bet ir gyvenimiška patirtis.

Dažniausiai pristato prekes

Bent kartą per mėnesį kurjerio mikroautobusiukas suka į raseiniškės Rūtos Jankauskienės kiemą arba į mokyklą, kur ji mokytojauja. "Aš dažnai užsakau prekes iš interneto parduotuvių – drabužius, avalynę, kai kuriuos buities daiktus. Taip mūsų šeima stengiasi taupyti pinigus. Šias prekes dažniausiai atveža kurjeris Egidijus. Dirbu mokytoja – ne visada galiu atsiliepti į telefono skambučius. Egidijus labai lanksčiai prisiderina prie mano darbo grafiko. Pavyzdžiui, paskambina ir atveža siuntą per pertrauką. Be to, yra labai kultūringas – visada su šypsena, geros nuotaikos", – pasakojo R.Jankauskienė.

Kelis kartus per savaitę su panašiomis siuntomis kurjeris užsuka į draudimo brokerio Vytauto Barevičiaus namus ar biurą. "Egidijus man gal vieną kartą yra atvežęs laišką. Paprastai pristato prekes. Mes abu su žmona mėgstame apsipirkti internetu", – atsiimdamas jam į namus pristatytą pakuotę, prisipažino pusamžis vyras.

Tarptautinės kosmetikos kompanijos konsultantei Laimutei Andrulienei E.Nevulis nuolatos pristato kosmetikos, parfumerijos, smulkios bižuterijos siuntas, informacinę medžiagą. "Labai patogu, kai prekės atvežamos tiesiai į namus, nereikia niekur eiti jų atsiimti", – džiaugėsi L.Andrulienė, kaunietį kurjerį apibūdinusi kaip labai šiltą žmogų.

Neįprastos siuntos neišsiskiria

E.Nevuliui, kaip ir kitiems kurjeriams, tenka pervežti įvairiausias siuntas – nuo laiškų iki didelių krovinių. Dažnai tai būna prekės iš interneto parduotuvių, pašnekovo žodžiais – "nuo batelių, suknelių iki mobiliųjų telefonų, kompiuterių". Paslaptingiausias ir brangiausias krovinys, kurį teko pervežti E.Nevuliui, – brangakmeniai. "Tai buvo mažytė, niekuo neišsiskirianti dėžutė, siunčiama iš vienos įmonės kitai. Ką vežiau, sužinojau tik atidavęs siuntą", – prisiminė pašnekovas. Ko neteko vežti? "Gyvūnų. Manau, būtų nehumaniška juos kažkaip supakuotus vežti. O augalus teko pristatyti ne kartą, – pasakojo kurjeris. – Per šventes žmonės ir šakočius, tortus persiunčia. Tačiau mes galime tik įtarti, ką pervežame, – siunta supakuota, mes tiksliai nežinome, kas joje yra." Pasak pašnekovo, įtarti, kas yra viduje, leidžia užrašai: "Atsargiai – dūžta", "Nevartyti", "Vežti tik nurodytoje padėtyje".

Per dieną jis išvežioja 150–300 siuntų, jas paprastai įteikia apie pusšimčiui klientų. Asmeninis kauniečio dienos rekordas – įteiktos siuntos 108 klientams. Šį rekordą jis pasiekė kalėdiniu laikotarpiu, kai Lietuvoje siunčiama daugiausia dovanų.

Gali dirbti ne kiekvienas

Ar E.Nevuliui tenka išklausyti ir klientų, nepatenkintų atvežta preke, skundus? "Kol nesumokėti pinigai už siuntą, ją atplėšti draudžiama. Taigi, paprastai prie manęs siuntos neatplėšiamos, dėl to ir tokių situacijų nebūna. Kartais vėliau sužinau, kad žmogus nepatenkintas preke. Tačiau dėl to, jis, žinoma, turėtų kreiptis ne į kurjerių tarnybą, o į prekių platintoją", – užsiminė kurjeris.

E.Nevulis pabrėžia, kad ne tik jis asmeniškai – ir jo kolegos stengiasi siuntas atvežti laiku. "Aišku, būna visokių situacijų – ir technika sugenda, ir kitokių problemų. Jas stengiamės išspręsti taip, kad klientui sukeltume mažiausiai nepatogumų", – sakė kurjeris.

Jo įsitikinimu, kurjeriu gali dirbti tikrai ne kiekvienas vairuotojo pažymėjimą turintis sąžiningas žmogus. "Būna, kad atėjęs pabandyti naujas darbuotojas jau po poros valandų sako: ačiū, ne, šis darbas – ne man. Čia didelis tempas – turi skubėti, kad visus aptarnautum laiku. Be to, reikia ir labai daug bendrauti. Kartais žmogus pyksta ne dėl blogos paslaugos, o dėl to, kad jo prasta nuotaika, – pastebėjo kurjeris. – Reikia kantrybės, reikia mokėti prisiderinti prie klientų. Būna, skambini, sakai žmogui, kad atveši siuntą po valandos. O jam netinka, sako: man reikia dabar. Tokiu atveju kartais imu ir prasuku pro jį pirmiausia, nors esu susiplanavęs kitaip."

"Svarbiausia – klientas", – pokalbio metu savo moto ne kartą pakartojo E.Nevulis. Pastebėjus, kad jo žodžiai panašūs į LP EXPRESS šūkį "Jūsų siunta svarbiausia", tik nusijuokė: "Matyt, mano ir darbovietės požiūriai sutampa."


Šiame straipsnyje: kurjerissiuntosLietuvos paštas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Juste

Juste portretas
Nemanau kad kurjerio darbas yra sunkus. Vat su sunkvežimių tai tikiu kad yra sunku nes pati dirbu.

Linas

Linas portretas
Ivairiu firmu kurjeriai siuntinius atveza . Priekaistu dar nei vienai neturejes . O jei pastu ne per kurjeri keliauja ,tai ten megejai pagadint siuntinius :)

siuntejas

siuntejas portretas
Tik, kad kainas pakėlė tai jau negerai :(
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių