Quantcast

„Eurovaistinė“ vaistininkus apavė pačiūžomis

  • Teksto dydis:

Antrus metus iš eilės populiariausias šalyje vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ savo šventinei reklamos kampanijai renkasi šūkį „Gerą savijautą dovanoti gera“. Aktoriais savo profesionalius vaistininkus pasirinkusi bendrovė šį kartą juo apavė pačiūžomis ir siekia skleisti draugiškumą, rūpestingumą ir meilę artimiesiems.

„Jau antrus metus iš eilės norime parodyti, kad dovanos nupirktos „Eurovaistinėje“, tai ne paskutinės minutės inercija, o gerai apgalvotas sprendimas. Reklaminis klipas šiemet žiūrovus vėl džiugins smagia šventine daina ir vaistininkais gana netikėtame amplua“, - pasakoja „Eurovaistinės“ Rinkodaros direktorė Kristina Gumauskienė.

Pernai šventėms buvo pasirinktas šokančių vaistininkų motyvas. Šiemet jie ant pačiūžų.

„Tai padarėme dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, siekėme parodyti, kad „Eurovaistinės“ vaistininkai – draugiški, žmogiški ir profesionalūs. Negana to, mūsų vaistininkų bendruomenė labai aktyvi, todėl norėjome perteikti ir idėją, kad žiema nėra kliūtis judėti, būti aktyviais ir jaustis gerai. Tikime, kad tokia netradicinė reklama įkvėps ir mūsų pirkėjus mėgautis atvėsusiu oru“, - detalizuoja K. Gumauskienė.

Pasak jos, reklamos herojai ir vėl tikrieji įmonės vaistininkai. Šis pasirinkimas pasiteisino ir džiugina klientus, kurie atpažįsta juos ekrane.

Šventinę kampaniją sukūrė reklamos agentūra „McCann Vilnius“. Ji startuoja nuo lapkričio 20 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
vaistinių konkurencija ?

Asss

Asss portretas
Cia ble pasityciojimas is zmogaus . Sakyciau kad kysy duotu , arba patys savininkai buna klounais :-///

...

... portretas
Geriau bikiniais būtų aprengusi.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių