Quantcast

Naktinės Lietuvos olimpiečių startų transliacijos populiarina nealkoholinį alų

  • Teksto dydis:

Prasidėjus Rio de Žaneiro olimpinėms žaidynėms ir lietuvių svarbiausių startų transliacijoms vykstant naktį, prekybos tinklas „Maxima“ ypatingai daugiau pirkėjų nesulaukia, bet pastebimai pakito jų prekių krepšelis bei išaugo nealkoholinio alaus pardavimai.

„Prasidėjus Olimpinėms žaidynėms klientų srautas minėtoje parduotuvėje itin smarkiai neišaugo, tačiau kiek keitėsi klientų prekių krepšelis. Pastebimas ir tam tikrų prekių kategorijų augimas“, – BNS informavo „Maxima“ komunikacijos vadybininkė Milda Januškevičienė.

Pasak jos, lyginant pirmos žaidynių savaitės pardavimus su ankstesne savaite, apie ketvirtadalį augo vytintų mėsos gaminių pardavimai, 10 proc. daugiau parduota krekerių, lazdelių ir keptos duonos, 25 proc. – bulvių traškučių.

„Labiausiai visgi pastebime, kad išaugo nealkoholinio alaus pardavimai. Per žaidynių savaitę parduota net 65 proc. daugiau šios rūšies alaus“, – teigė „Maxima“ atstovė.

Didesnis klientų srautas pastebimas savaitgaliais ir apie 23–2 valandą. Pirkėjų padaugėja, kai vyksta krepšinio rinktinės rungtynės.  

„Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė tikino, kad prasidėjusios olimpinės žaidynės turi įtakos kai kurių produktų grupių pardavimams.

„Parduotuvėse labiausiai išauga šaltai rūkytų ir vytintų mėsos gaminių pardavimai. Daugiau nuperkama ir įvairių sūrių – labiausiai auga sūrių su didelėmis skylėmis, kietųjų bei brie sūrių pardavimas. Prie užkandžių gyventojai dažniau gaivinasi ir gėrimais – kadangi daugelis varžybų vyksta vėlai vakare arba naktį, labiau išaugo nealkoholinių ir silpnų alkoholinių gėrimų pardavimai“, – BNS sakė B. Čaikauskaitė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių